Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2011
Jeg drev å lastet ned Firebug til Firefox så mens jeg ventet jeg gikk til kjøleskapet for å ta meg en slurk av Cola'n og når jeg kommer tilbake så driver hele dataen å restarter... Når den nå har slått seg på igjen vil ikke internett la seg åpne i Firefox, men det er ikke noe problem med IE. Jeg har også prøvd å innstallere FF på nytt. Håper noen vet hvor feilen ligger. Takk for alle svar!
Athleon's Avatar
Trådstarter
Kan vel også si at Firebug ikke ble installert når jeg ser etter det nå.
Fjern FireFox helt med CCleaner, så kjører du register scan med CCleaner. Da kan du prøve å installere på nytt
Athleon's Avatar
Trådstarter
Grr. Det hjalp ingenting.
Jeg var borti det samme for en stund siden, men det skjedde plutselig uten at jeg hadde installert noe Jeg prøvde litt forskjellig, men tilslutt så ga jeg opp og slettet alt og gikk over til Chrome
Athleon's Avatar
Trådstarter
But I want me FireFox.

Og Firebug ble aldri installert engang...
Sikker på at det ikke er antivirus som blokkerer programmet? Er det konflikter i systemets ressurser eller programmvare?
Athleon's Avatar
Trådstarter
Nå er jeg usikker på hva du mener?

Når jeg dobbelklikker på FireFox så vil den ikke åpne Internett. Det skjedde helt plutselig. Det er ikke antiviruset som blokkerer, for det er utgått for øyeblikket...
OT kanskje men det samme skjedde med meg for litt siden, det bare fikset seg selv etter 2 uker
Den ligger ikke å kjører allerede da, og det er derfor den nekter starte? Har skjedd noen ganger hos meg...
Athleon's Avatar
Trådstarter
Great, da får jeg vel bare vente da... Hadde du FireFox i de to ukene, eller avinstallerte du og lastet det ned igjen etter to uker?
Athleon's Avatar
Trådstarter
Hva mener du med at den ligger å kjører? Den lå hvert fall ikke å kjørte da PCen restarta, men det er jo en mulighet siden jeg ikke vet hva det kan bety at den allerede ligger å kjører.
ahhh, fikk ikke med meg at du restarta maskina. Til meg ligger den av og til å kjører men den "sover". Har ikke win, men det er en plass man kan se prosessene som kjører og memforbruket osv. Der kan du tvinge prosesen til å stanse, ved å høreklikke på det og velge "kill/drep prosess"
Sist endret av midnighttoker; 18. juni 2009 kl. 22:26. Grunn: skrivefeil
Athleon's Avatar
Trådstarter
Sjekke den tingen (oppgavebehandling - prosesser) nå. Står ingenting om at den kjører der heller. Håper det kommer en som har hatt samme problemet før og vet hvordan man fikser det.
Når Fx ikke er fult så villig hos meg, bruker jeg alltid å gjøre slik at den får 3 prosesser å jobbe med ifra firefox (åpne Fx 3 ganger med andre ord).. Så gå inn i oppgavebehandlingen og avslutte de 2 prosessene som bruker minst Ram/cpu...
Da bruker normalt Fx å fungere supert og komme opp med en gang..
Athleon's Avatar
Trådstarter
Unnskyld, men jeg er ikke så godt kjent med alle ord som kommer med en PC. Hva er Fx?
Sitat av Athleon Vis innlegg
Unnskyld, men jeg er ikke så godt kjent med alle ord som kommer med en PC. Hva er Fx?
Vis hele sitatet...
er det Firefox?
Fx er den offesielle forkortelsen for Firefox..ja
Athleon's Avatar
Trådstarter
Det er ikke verre, nei. Trodde det var FF jeg, men så feil kan man ta.

Skal prøve ut i morgen, nå er det sent nok fra før. Takk for all hjelpen!
Prøv å installer firefox på nytt.

Avinstaller firefox på vanlig måte.

Så slett mappene
C Program files\Mozilla Firefox
C Documents and Settings\<username>\Local Settings\Application Data\Mozilla\Firefox

For å se den siste mappen må du slå på vis skjulte filer og mapper.
http://www.microsoft.com/windowsxp/u...ddenfiles.mspx

Så installer firefox.

Husk å ta backup av favoritter
Sitat av Athleon Vis innlegg
Great, da får jeg vel bare vente da... Hadde du FireFox i de to ukene, eller avinstallerte du og lastet det ned igjen etter to uker?
Vis hele sitatet...
Hadde det de 2 ukene, kan faktisk ikke huske helt hvordan jeg fikset det , men tror det jeg avinstallerte noe updates til firefox eller no
Sist endret av weed911; 19. juni 2009 kl. 01:38.
Athleon's Avatar
Trådstarter
Sitat av Zagge Vis innlegg
Prøv å installer firefox på nytt.

Avinstaller firefox på vanlig måte.

Så slett mappene
C Program files\Mozilla Firefox
C Documents and Settings\<username>\Local Settings\Application Data\Mozilla\Firefox

For å se den siste mappen må du slå på vis skjulte filer og mapper.
http://www.microsoft.com/windowsxp/u...ddenfiles.mspx

Så installer firefox.

Husk å ta backup av favoritter
Vis hele sitatet...
Nydelig. Det funket akkurat som du sa. Tusen takk for hjelpen!