Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1291
Ja, jeg prøver stadig å laste ned nye stiler til Mozilla Firefox, men problemet er at jeg ikke greier dette :S

Jeg går jo på https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/ for å laste ned der, men når jeg har lastet den ned, kommer denne meldingen, og det er da jeg ikke vet hva jeg skal gjøre:

Firefox klarte ikke å installere filen fra

https://addons.mozilla.org/en-US/fir...-1.8.38-fx.jar

fordi: Uventet installeringsfeil
Se i JavaScript-konsollen for mer informasjon.
-203
Vis hele sitatet...
Hvor finner jeg Javascript konsollen, og hva skal jeg gjøre der?
kAnskje du må reinstallere java? :S www.java.com
Reinstallere flash ( etter forslag fra ranvik ) hjelpte meg her om dagen, ikke samme problem. Men det enkleste er ofte det beste !
Test
Trådstarter
Tusen takk Skal prøve ideene, men ikke stengt emnet, eller slett det (administrator/moderator)

Finner ikke edit knappen, så da må jeg dobbelposte dessverre.

Jeg lastet ned Java, men det virket ikke da, og Flash greide jeg ikke å installere en gang. Vet dere problemet?
http://support.mozilla.com/no/kb/Una...tion_error_203

Unexpected installation error -203

This error message can be caused by either:

* corrupted configuration files on your computer. To resolve, see Corrupt extension files below.
* security software, which may be preventing these files from being updated

Corrupt extension files

Corrupt extension configuration files can cause problems when trying to install an extension. Deleting these files will make Firefox recreate them (removing any corruption) the next time it starts. You won't lose your extensions or their settings by deleting these files.

1. From the menu at the top of the Firefox windowbar, select FileFirefox and then select the ExitQuit FirefoxQuit menu item.
2. Go to your profile folder.
3. Delete the following files:
* extensions.ini
* extensions.cache
* extensions.rdf
4. Restart Firefox.

Test
Trådstarter
Tusen takk for hjelpen Zagge

Men har et problem:

2. Go to your profile folder.
3. Delete the following files:
* extensions.ini
* extensions.cache
* extensions.rdf
4. Restart Firefox.
Vis hele sitatet...
Problemet er at jeg ikke finner disse filene i det hele tatt :S Er inne på profilen, hvis dette er riktig da: Start -> Skrive inn i søkeboksen -> %APPDATA%\Mozilla\Firefox\Profiles\

Kom inn der, men fant ingen av de filene. Er jeg på feil sted?

(jeg beklager virkelig dette, men edit knappen forsvinner alltid, så, kan en mod legge dette innlegget inn i det siste innlegget mitt? Uten denne teksten)

Tusen takk Det virket! Tusen, tusen takk En mod kan stenge eller slette emnet nå.
Her finner jeg profil mappen. Har ini ,cache osv der.

CDocuments and Settings\Ditt Navn\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\

Du må sette hake på "vis skjulte mapper og filer.
> Verktøy- mappealternativer- vis- så sett hake på vis skjulte mapper og filer.