Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 909
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Hei..i går tok jeg ca 1-2mg sub, røyka noe bønne og ble stein. La meg og sov lenge. Jeg fikk tilfeldigvis en oxycodone 30 mg også i går, som jeg tok i dag for å se om jeg kunne bli mer stein, men jeg ble bare trøtt ut av annen verden. Sov hele dagen, minst 6 timer. Hva skjedde? Var det farlig å kombinere det? Felleskatalogen.no sier ingenting på sin interaksjonsanalyse, der man ser om hva man ikke bør blande.
Subutexen er fremdeles i systemet ditt og du får derfor ingen eller veldig liten virkning av andre opiater
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Trådstarter
Sitat av Frityrgryta Vis innlegg
Subutexen er fremdeles i systemet ditt og du får derfor ingen eller veldig liten virkning av andre opiater
Vis hele sitatet...
Har forstått det slik, men hvorfor ble jeg så himla trøtt? Tegn på CNS depresjon?
Jeg blir veldig trøtt av subutex. Kan sovne når som helst i opptil 2 dager etter.