Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4170
Hei, sitter her med 8 zolpidem/ambien og alko.

Ser på nett at det kan skje mye rart på dette legemiddelet.

Har noen erfaring med at de kan brukes til kose rus sammen med alko?

Er litt bekymra for å dette rett i bakken.

Jeg har brukt det meste av piller med og uten alko.

Kan man snorte disse?

Hvor mange må jeg ta for en skikkelig Buzz?

Har også spist 60mg sobril.

Jeg håper på halliser av zolpidemen, noe jeg har les forekommer..
Sist endret av BrewGrow; 15. april 2016 kl. 18:30.
Zolpidem/Stilnoct er ikke noe vits å snorte. Virkningen kommer allerede etter 5-10 min ved å svelge de. Å blande det med alkohol samt Sobril er ikke lurt. Det var nettopp den blandingen som gjorde at jeg måtte skrote bilen min.

1-2 tabletter holder i massevis. Det er også lett å få blackout og spise flere enn man hadde planlagt.
Z-hypno er en særdeles dårlig kombo, det gir ingen chill følelse og fører rett til blackout, altså helt meningsløst. Har fått hallusinasjoner på stillnoct uten å blande med alkohol, men de få gangene jeg har blandet har det bare gått rett ut i blackout og rar oppførsel, heldigvis slukner man relativt fort så er lite faenskap man rekker å finne på før man ligger planta på sofaen, eller gulvet for den del
Ok. takker for svar

Røyka 65g brunt på 3 uker, gikk tom. Må finne på noe anna for å glemme det :P

Siden jeg føler meg i kukform i dag, styrta jeg 1l cider med 30mg sobril og 20 mg ambien. Wish me good luck.

Heldigvis har jeg ikke lappen...
Sist endret av BrewGrow; 15. april 2016 kl. 18:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Ok. takker for svar

Røyka 65g brunt på 3 uker, gikk tom. Må finne på noe anna for å glemme det :P

Siden jeg føler meg i kukform i dag, styrta jeg 1l cider med 30mg sobril og 20 mg ambien. Wish me good luck.

Heldigvis har jeg ikke lappen...
Vis hele sitatet...
65g på tre uker? Da fak.

Sannsynligheten er stor for at du kommer til å svelge flere og gjøre et eller annet dumt. Gjem det du har igjen asap.
Sitat av wat Vis innlegg
65g på tre uker? Da fak.

Sannsynligheten er stor for at du kommer til å svelge flere og gjøre et eller annet dumt. Gjem det du har igjen asap.
Vis hele sitatet...
Det er ikke så veldig uvanlig for stonere.

Stilnoct kan gi deg en kortvarig rus, du kan bli skikkelig "loka" og det kan være morsomt, men som regel blir det ikke så deilig rus, og det er veldig lett å spy av disse hvis du spier for mye, spesielt hvis du røyker tobakk etter de har kicket(min erfaring).

Burde spises på tom mage, og det kan ta opp til halvtime(vanligvis 15-20 min) før de kicker.
Sist endret av pkk1990; 15. april 2016 kl. 20:02.
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Det er ikke så veldig uvanlig for stonere.

Stilnoct kan gi deg en kortvarig rus, du kan bli skikkelig "loka" og det kan være morsomt, men som regel blir det ikke så deilig rus, og det er veldig lett å spy av disse hvis du spier for mye, spesielt hvis du røyker tobakk etter de har kicket(min erfaring).

Burde spises på tom mage, og det kan ta opp til halvtime(vanligvis 15-20 min) før de kicker.
Vis hele sitatet...
Jo, nesten ei plate i måneden er veldig mye for den generelle stoner.
Sobrilen vil holde. Store doser av zolpidem/stilnoct kan gjøre at du vil bli urolig og ikke få sove. Jeg har selv opplevd at angsten har blitt verre jo mer stilnoct jeg har tatt. Sobril er veldig fin og mild, dog avhengighetsdannende. Hvis du klarer å holde deg til ikke altfor høye mengder vil du redusere angst.
Jeg sovna veldig godt, la ikke merke til noe god rus før alt blacka. skal prøve i gjen nå

det skal sies at ovnen sto på etter pølsesteiking. 2-8 timer

Trodde jeg bare hadde tatt 2 zolpidem, hadde spist 6 stykkrer 10mg og 10 sobil 10mg blanda med 12cider/pils
Sist endret av BrewGrow; 16. april 2016 kl. 03:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Jeg sovna veldig godt, la ikke merke til noe god rus før alt blacka. skal prøve i gjen nå

det skal sies at ovnen sto på etter pølsesteiking. 2-8 timer

Trodde jeg bare hadde tatt 2 zolpidem, hadde spist 6 stykkrer 10mg og 10 sobil 10mg blanda med 12cider/pils
Vis hele sitatet...
Med andre ord var ikke det første du gjorde å sovne? Du gjorde sikkert mye du ikke husker.
Skulle ha gjemt unna alt så fort som mulig,
Dette var galskap fra ende til annen.

Våkna med stua på kjøkkenet og kjøkkenet i stua.... Så mye teit.

Anbefales ikke.

Sovet godt det har jeg dog
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Dette var galskap fra ende til annen.

Våkna med stua på kjøkkenet og kjøkkenet i stua.... Så mye teit.

Anbefales ikke.
Vis hele sitatet...
Nettopp det vi prøvde å fortelle deg.
Ja daa, men jeg måtte jo prøve selv. :P
Liker å utforske ting.

Tror jeg skal holde meg til mine psykonautiske egenskaper, det er iallefall noe jeg kan
Akkurat det jeg prøvde å fortelle med disse pillene, at du kan bli helt "loka", du finner på ekstremt mye rart.
Man finner på merkelige ting, som å begynne å koke en pizza midt på natta, for så å dekke på til middag på gulvet...
At du begynner å trøkkke nedpå flere piller enn du husker er veldig vanlig når rusen på disse kicker.

Men da er du hvertfall en erfaring rikere!
Sist endret av pkk1990; 16. april 2016 kl. 17:05.
Jeg tok 6 mg rivotril 1 gang blandet med en 6 pack halvlitere. 2 mnd siden fikk jeg brev om en anmeldelse som var henlagt grunnet ressursmangel. Hadde bestilt masse salvia divinorum på nettet, som jeg også røyka masse av samme kveld som jeg selvfølgelig ikke husker. Forsiktig med benzo og liknende
zolpidem ja.. mye erfaring.. Elsk/hat forhold til disse.

Har gått på dem mer eller mindre fast i mange år, og er en av de som får halliser.

Har gått i alle fellene selv... Jeg har blant annet sendt kjærlighetserklæringer på sms til en jeg knapt nok kjente, har sittet oppe hele natta og søkt på jobber på finn...
De mer trivielle tingene er at jeg har fått hilst på julenissen, fått en BJ av et bilde på veggen og jeg så hele verdensrommet inne i vaskemaskinen.

For min del er dette rus som slår alt annet, men alle er forskjellige... Min anbefalning er å styre unna disse om man trenger sovemedisin av legen. Imovane er mye tryggere for de fleste.