Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2485
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jfr. denne tråden så ser det ut som om det passer best lørdag 11.

Forrige treff var på Peppes i Kjøpmannsgata, og jeg for min del syntes det var uhorverlig varmt. Førte slik jeg så det til litt sløv stemning.

Dermed er jeg åpen for å prøve et annet sted om noen har forslag.

Trenger tidspunkt og sted!

Til informasjon for newbies:
- Vi opererer ikke med aldersgrenser, akkurat som på forumet
- Du kan ta med deg folk som ikke er medlemmer på nFF
- Du trenger ikke å ha et minimum av poster eller fartstid på nFF
- Vi pleier å spise mat, drikke drikke, og diskutere det vi ønsker å diskutere der og da
- Det er ikke vår oppgave å dokumentere treffet for dere som ikke dukker opp
Ypperligt.

Jeg stemmer for Egon ved Nova!

Angående tid så har vi vel brukt å møtes rundt kl 18:00? Det passer best for meg ihvertfall, men har mulighet til å strekke meg frem eller tilbake.
#Offisielt Trønder
Egon i Tyholtårnet da? det hadde jo vært kos
Du nevner at det drikkes drikke der, jeg regner du mener ting som brus og vann i så fall, i og med at det ikke er noen aldersgrense, eller blir det slik at de som er gammel nok drikker pappabrus?
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Er nok ikke uvanlig at man tar seg en øl eller to, nei. Men det er ingen rølpefest.

Får se om jeg får det til på lørdag. Må uansett til Nidaros for å handle julegaver, men jeg kom plutselig på at Scum De La Norvége spiller opp til dans på Steinkjer.

Edit: Mulig jeg får dratt med meg kjæresten igjen (CaCO3.Siri).
Sist endret av BomberMan; 6. desember 2010 kl. 21:04.
For min del kan vi godt ta Egon i Tyholttårnet, men det må da være mye enklere for folk flest å møtes et sted i eller rundt sentrum et sted.

Og ja, noen av de som er gamle nok tar seg somregel en øl til maten, men vi overdriver ikke inntaket vårt.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av Bartulf Vis innlegg
Du nevner at det drikkes drikke der, jeg regner du mener ting som brus og vann i så fall, i og med at det ikke er noen aldersgrense, eller blir det slik at de som er gammel nok drikker pappabrus?
Vis hele sitatet...
Jeg er gammel nok til å drikke voksenbrus, og kommer til å holde meg til vann. At folk tar seg et par øl om de vil er vanlig. Null drikkepress tho.'

Vi kan gjøre det slik at de som vil møtes i byen et sted, og drar til Egon i Tyholttårnet i samlet flokk, imens resten møter oss der.

Bekymringen min med Tyholttårnet blir dog at det kanskje er litt lite fleksibelt mtp. plassering, særlig om vi blir en del.

Selv om jeg ser appellen ved å ha litt utsikt, noe man ikke virkelig kan si om den ved Nova, så kan jeg se for meg at det kan bli litt mindre praktisk. Særlig mtp t.d. BomberMan som kommer med tog.

Angående tidspunkt så blir det vel noe rundt 17:30-18:00-ish tenker jeg. Om folk vil bruke dette som en slags middag etter julegavehandel er det kanskje lurt å legge det litt tidligere?
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av Jonta Vis innlegg
Selv om jeg ser appellen ved å ha litt utsikt, noe man ikke virkelig kan si om den ved Nova, så kan jeg se for meg at det kan bli litt mindre praktisk. Særlig mtp t.d. BomberMan som kommer med tog.
Vis hele sitatet...
Aner ikke hvordan jeg kommer meg til Tyholttårnet på noen annen måte enn å se etter det og traske bestemt i den retningen...
Hvor er Nova? Burde jeg vite det?

Sitat av Jonta Vis innlegg
Angående tidspunkt så blir det vel noe rundt 17:30-18:00-ish tenker jeg. Om folk vil bruke dette som en slags middag etter julegavehandel er det kanskje lurt å legge det litt tidligere?
Vis hele sitatet...
Fem-seks-tida passer utmerket for meg. Tar sin tid før jeg har somla meg til Trondheim, handla ferdig og traska til møtestedet. Butikkene stenger vel rundt denne tiden, så det klaffer bra.
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Aner ikke hvordan jeg kommer meg til Tyholttårnet på noen annen måte enn å se etter det og traske bestemt i den retningen...
Hvor er Nova? Burde jeg vite det?


Fem-seks-tida passer utmerket for meg. Tar sin tid før jeg har somla meg til Trondheim, handla ferdig og traska til møtestedet. Butikkene stenger vel rundt denne tiden, så det klaffer bra.
Vis hele sitatet...
Nova Kinosenter, Folkets hus... Olav Tryggvassons gate 5
Stor mulighet for at jeg tar en tur. litt fri fra eksamensstresset må man ha.
Hvis det blir på tyholttårnet tar jeg nok med bilen, så kan de som skal ta tog sitte på (Bomberman...).
Jeg tar nok turen hvis det blir tilig nok. Som Jonta nevner, så er det noen som tar dette som en middag etter julegaveskaffing. 17 passer fint.
#Offisielt Trønder
Det hadde jo vært enklest og funnet Tyholtårnet da
Hva er snittalderen på sånne treff for tida? *buyp*
Sist endret av vidder; 9. desember 2010 kl. 22:21.
Sist lå det vel på +/-20 år.

Hvem tenker seg i vei, blir jo midt i eksamenstiden for flere (myself included) men det er jo godt med en liten pause.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Jeg tenker meg ivei, det begynner vel å bli på tide å bestemme oss for sted? Ser ut til å bli enten Egon ved Nova, eller Egon i Tyholttårnet.
Til info: Egon Tyholttårnet tar ikke imot bestillinger på bord så vidt jeg vet, og hvis det kommer en del så kan det kanskje bli et problem.

Jeg kan desverre ikke komme, men dere får kose dere =)
Sitat av steinarlima Vis innlegg
Til info: Egon Tyholttårnet tar ikke imot bestillinger på bord så vidt jeg vet, og hvis det kommer en del så kan det kanskje bli et problem.

Jeg kan desverre ikke komme, men dere får kose dere =)
Vis hele sitatet...
Vi var nettopp 17 personer som bestilte bord på Egon Tyholttårnet, det gikk veldig fint.
Sitat av steinarlima Vis innlegg
Til info: Egon Tyholttårnet tar ikke imot bestillinger på bord så vidt jeg vet, og hvis det kommer en del så kan det kanskje bli et problem.

Jeg kan desverre ikke komme, men dere får kose dere =)
Vis hele sitatet...
Vi var der på klassetur i fjor, og vi fikk bestilt bord til rundt 40 stk. Så det tror jeg skal gå fint.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Klokka 1730-1800 i morgen, men hvor? Kan vi bestemme oss?
Jeg møter opp, men hadde være å foretrekke om vi spiser i byen med tanke på logistikk.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Funker for meg. Det er altså denne det er snakk om.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Da sier vi det slik.
Kunne vært kult, men kjenner ingen freaks her.
Sitat av impakt Vis innlegg
Kunne vært kult, men kjenner ingen freaks her.
Vis hele sitatet...
Ikke noe problem det. kjente ikke noen sist jeg dro på treff jeg heller.
Aha, jeg antar det blir lett å kjenne igjen "freakbordet"
ArbeidsledigProletar
Men Egon er pisse dyrt da. Ikke at jeg kan dra uansett. Men det kunne vært verdt å tenke på.
Jeg er ikke så veldig sikker på at jeg rekker det i morgen, men jeg kan prøve. Skal uansett prøve å få gitt beskjed!
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Egon har da pizzabuffet, funker den. Skal se hva det blir til, har egentlig planer i dag men kan se om jeg får til å komme!
I cant make it. Kos dere
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Tilbake fra nok et vellykket treff. Deltakende var Cheroxx, BomberMan, Bartulf, Tsunami og Jonta. Etter Egon dro vi en liten tur til Mormors stue. Fordelen med det mindre antallet deltakere var at alle ble bedre kjent med alle. I tillegg var det ikke like varmt på Egon som på Peppes.