Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1539
Skal til statene om noen uker, jeg har helt clean rulleblad, men røyker da en del shit da jeg foretrekker det over alkohol. Har også hatt et lite forbruk av cola/mdma for noen uker tilbake. Fant lite info angående dette temaet, da de fleste av sidene handlet om grensen mellom canada og statene (pga. legalisering) og jeg lurte bare på om noen kanskje har hatt/vet om noen med erfaringer rundt dette temaet.

Jeg har lite lyst til å stå der nede, for så å bli nekta inngang med hele familien bak meg kan du si, for så å bli sendt hjem med neste fly (har flyskrekk i tillegg) (har nesten skjedd før i Spania). Familien vet om bruken fra før, men de vet ikke om den aktive bruken til dags dato.

Er 3 dager siden jeg tok noe sist, for jeg tenker det er vel like greit å spare til man kommer hjem.

Har aldri vært i statene, så er egentlig bare derfor jeg lurer på om noen har noen erfaringer. Takk på forhånd.

Om noen har interesse for å lese litt om en svenske sin erfaring med immigrasjons politiet i usa så er linken her; http://www.airliners.net/forum/viewtopic.php?t=1309379

Jeg er vel egentlig bare litt for nervøs.. tanken er vel at jeg blir markert/spurt, og at jeg svarer på en slik måte at det gir meg problemer. Har for det meste lest at man skal være helt ærlig, eller man skal nekte for bruk om man blir spurt. (er da litt skeptisk for screening, og hvor langt de kan gå med prøver) - de kommer garanter til å få en reaksjon på klær/koffert om det kommer til det.
Sist endret av staerksaus; 24. juni 2018 kl. 01:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Blir du markert så sier du at du var på nach for en natt eller to siden hvor folk røykte bong, men at du selvfølgelig aldri rører faenskapen. Det er absolutt ingen grunn til at du skal fortelle dem at du røyker, uansett hvor mye dem pusher. Det er ikke pissings for å slippe inn i USA, liksom.
Sist endret av nso; 24. juni 2018 kl. 03:04.
Hva med å kjøpe noen nye klær og en ny koffert? Om du ellers dusjer jevnlig og ikke røyker mer før du drar blir du nok ikke markert på.
Hvis du blir markert men ikke har noe med deg er du fri til å gå. I USA bruker de helst mennesker til å scanne køene etter mistenkelig oppførsel, og i mindre grad hund (de brukes primært i post-/bagasjehåndteringen). Ellers er det jo som Revelant sier, at du har på deg og med deg noe det ikke lukter av.