Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2208
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ei datter som har tannlegeskrekk, hun skal til tannlegen om en mnd og hun har fått 1 tablett med rohypnol som skal tas 1 time før besøk, bruker ingen rusmiddler så dette blir vel første tabelett over vanlig paralgin. Hvor lenge sitter denne i? Kan hun forvente å gå på en tilstellning på ettermiddagen (14.00) når hun skal ta den kl 09.00?
Jeg regner med at det går bra, men hun kan bli veldig veldig veldig trøtt. Anbefaler å få henne til å sove umiddelbart etter tannlegetimen, slik at når hun våkner, har hun i det minste litt energi og ser kanskje ikke så sløv ut. Rohypnol er kraftige saker.
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
takk for raskt svar
kona fikk en slik når hu skulle til tannlegen, og hu var ubrukelig resten av dagen. timen var vel i 10 tiden. God underholdning da
Du kan regne med at hun er ganske rusa resten av dagen. Halveringstiden på flunitrazepam er 18-26 timer.
Får man flunipam hos tannlegen???
Da må jeg ha en sjekk tror jeg. Spare den til kvelds og ta den med et par øl. Whoo
De sjekker at du tar deb, Jeg får 3 mg Xanor halvannet bikkjebein) hos min tannlege.
Åja.. Får drikke ølet på forhånd da. Haha!
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Får man flunipam hos tannlegen???
Da må jeg ha en sjekk tror jeg. Spare den til kvelds og ta den med et par øl. Whoo
Vis hele sitatet...
Jepp, fikk med en tabelett hjem som hun skal ta før neste besøk. Men ganske spesielt tilfelle, det er nok ikke slik at hvem som helst får det bare man sier man har tannlegeskrekk.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg fikk to flunipam av tannlegen for 10 år siden.. det endte opp med at tannlegen måtte kjøre meg hjem da jeg i forkant hadde glisa og tygd på borra. �� I fjor skrev legen ut 1 mg x 3 daglig i 100 pakninger. I Norge får man bare 542 isteden, men en svensk produsent kalt mylan lager flunitrazepamene fortsatt. Ikke alle kjeder som tar de inn, men finner du en farmasøyt på boots finnes muligheter om man har resept... tror jeg betalte 560 kr for 100 stk! Men de tar fort overhånd over dagen din �� jeg fikk de mot angst/depresjon og søvnproblemer!