Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 18177
Hei, jeg har tenkt litt over det, og jeg har funnet ut at jeg har lyst til å prøve marihuana om jeg får muligheten til det.

Tingen er at jeg ikke har noen anelse om hvordan jeg kan finne en dealer, så derfor lurer jeg på om jeg heller bare kan bestille fra deep web (innenlands)?

Har BTC, men gidder ikke å gjøre det hvis sjansen for å bli tatt av snuten er skyhøy.
Innenlands er relativt safe. Vanskelig å anslå noen prosent sjanse for å bli tatt, men jeg har aldri hørt om noen som har blitt busta på det. Ja, det har skjedd, men da skal du ha bra uflaks.

Utenlands derimot, da må den gjennom toll osv. Trenger vel ikke forklare noe mer rundt det.
Sitat av subscribe Vis innlegg
Innenlands er relativt safe. Vanskelig å anslå noen prosent sjanse for å bli tatt, men jeg har aldri hørt om noen som har blitt busta på det. Ja, det har skjedd, men da skal du ha bra uflaks.

Utenlands derimot, da må den gjennom toll osv. Trenger vel ikke forklare noe mer rundt det.
Vis hele sitatet...
Hvordan tenker du at man burde gå fram? Bestiller man til egen adresse? Hva om boksen er så stor at man må hente den på posten?
Alle jeg vet om har bestilt til egen adresse, med mindre du har postsperre(eller gjelder dette bare utenlands?) skal ikke dette være noe problem.

Skal heller ikke være noe problem dersom du i verste fall må hente den på posten, men de fleste vendors er rutinerte nok til å bruke små nok pakker med bra stealth. Du får ikke en pakke med bilde av Bob marley på liksom, det kan være alt fra en pakke drops til et cd-cover. Stashet er vakumpakket inni.
Sist endret av subscribe; 10. september 2017 kl. 21:50.
Sitat av subscribe Vis innlegg
Alle jeg vet om har bestilt til egen adresse, med mindre du har postsperre(eller gjelder dette bare utenlands?) skal ikke dette være noe problem.

Skal heller ikke være noe problem dersom du i verste fall må hente den på posten, men de fleste vendors er rutinerte nok til å bruke små nok pakker med bra stealth. Du får ikke en pakke med bilde av Bob marley på liksom, det kan være alt fra en pakke drops til et cd-cover. Stashet er vakumpakket inni.
Vis hele sitatet...
Har du gjort det sjøl?
Nei. 10tegn
Sitat av anonymbrvker Vis innlegg
Har du gjort det sjøl?
Vis hele sitatet...
Det er mange som gjør det, med stor suksess. Sjansjen er der for at den blir tatt, men skulle tro den var forsvinnende liten. Større sjanse at de roter bort pakken enn at den blir tatt av tollvesenet innenlands.

Bare sørg for at betalingen ikke kan spores tilbake til deg så kan du bestille den hjem til deg selv.
Kjenner en som har masse henlagt saker for innførsel. Nå gidder de ikke engang kalle han inn til avhør, bare får melding om henleggelse direkte grunnet mangel på bevis eller lite ressurser.
Sist endret av pkk1990; 10. september 2017 kl. 21:59.
Fuck post! Du kjenner garantert noen som fyrer, hvis du ikke bor i den minste bygda ytterst på en øde øy uten fergeforbindelse. Om du bor i en middels stor by kan du jo bare spørre noen som er gamle nok til å fyre, men ikke gamle nok til å være politi^^ Lykke til og velkommen til den andre siden
Politiet vet at dette er en kjent metode for å slippe straff, derfor legger de ofte stort press på ungdom. Disse sprekker ofte og forteller sannheten og boom, du er dømt. Så alt bunner i om du har skjult sporene dine godt og om du klarer å lyve til politiet(som er lovlig når det gjelder en sak som kan inkriminere deg selv)) når de presser deg.

Har du ikke gode kontakter kan det faktisk være langt tryggere å kjøpe over nett, sett så mye elendig hasj som deales mellom ungdom. På kan du nesten forsikre deg om at du får ordentlig saker ved å lese reviews og om selger er kjent.
Sist endret av pkk1990; 10. september 2017 kl. 22:12.
Sitat av smetti Vis innlegg
Fuck post! Du kjenner garantert noen som fyrer, hvis du ikke bor i den minste bygda ytterst på en øde øy uten fergeforbindelse. Om du bor i en middels stor by kan du jo bare spørre noen som er gamle nok til å fyre, men ikke gamle nok til å være politi^^ Lykke til og velkommen til den andre siden
Vis hele sitatet...
tja, kjenner en som får tak i av andre, men det er så upraktisk med mellommenn. liker å ha full kontroll
Da er det bare å prate med vedkommende eller noen i vennelista til vedkommende!! Mellommenn er knall! Da slipper man å dyrke, smugle, selge og kan heller konsentrere seg om å røyke! Aldri forehåndsbetal!
Sitat av anonymbrvker Vis innlegg
Hva om boksen er så stor at man må hente den på posten?
Vis hele sitatet...
Hold onto your knickers there, Pablo Escobar, det kommer ikke til å skje Du får nok ikke en boks som ikke passer i postkassen

Og hvem bryr seg om det skulle skjedd anyways; skal den deltidsansatte studenten som kuker rundt i post-i-butikk på den lokale Coop'en gi noen faen i hva du får i posten?
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du aldri har bestilt over nettet før og du ikke er komfortabel med det så anbefaler jeg at du ikke gjør det. Mye bedre å ta kontakt med han/hun du kjenner som kan ordne for deg.

Du kan jo også bare ta deg en tur til sentrum i helgen, tar 10 minutter å finne en som har hasj hvis du "leter".
Sitat av smetti Vis innlegg
Fuck post! Du kjenner garantert noen som fyrer, hvis du ikke bor i den minste bygda ytterst på en øde øy uten fergeforbindelse. Om du bor i en middels stor by kan du jo bare spørre noen som er gamle nok til å fyre, men ikke gamle nok til å være politi^^ Lykke til og velkommen til den andre siden
Vis hele sitatet...
Vell eg bor i valldal så det er ikke så lett får meg haha
Sitat av moret Vis innlegg
Hold onto your knickers there, Pablo Escobar, det kommer ikke til å skje Du får nok ikke en boks som ikke passer i postkassen

Og hvem bryr seg om det skulle skjedd anyways; skal den deltidsansatte studenten som kuker rundt i post-i-butikk på den lokale Coop'en gi noen faen i hva du får i posten?
Vis hele sitatet...
Hahaha! Jeg liker hvordan du formulerer deg

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du kan jo også bare ta deg en tur til sentrum i helgen, tar 10 minutter å finne en som har hasj hvis du "leter".
Vis hele sitatet...
Er det mulig å få noe annet enn puck da uten å lete gjennom masse folk som blir sure for at du ikke vil ha tørrocken dems? :P
Det er en norsk Darknetmarket subreddit som kan hjelpe deg med det meste. /r/darknetmarketsNO
Sitat av knert1 Vis innlegg

Er det mulig å få noe annet enn puck da uten å lete gjennom masse folk som blir sure for at du ikke vil ha tørrocken dems? :P
Vis hele sitatet...
Ja jøss, kvaliteten på hasj er generelt god. Har egentlig ikke vært borti tørrokk på årevis, og jeg handler fra tid til annen på gata.
Sitat av MrNobody1337 Vis innlegg
Vell eg bor i valldal så det er ikke så lett får meg haha
Vis hele sitatet...
Kjør til Oslo, kjøp minst 100 gram og kjør hjem.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Ja jøss, kvaliteten på hasj er generelt god. Har egentlig ikke vært borti tørrokk på årevis, og jeg handler fra tid til annen på gata.
Vis hele sitatet...
Jøss... hva har jeg gjort feil? :P
Er ikke uten grunn at jeg har holdt meg kun til ett par faste, både i og utenfor byen...
Synd det ikke alltid er like lett å holde kontakten
Sitat av knert1 Vis innlegg
Jøss... hva har jeg gjort feil? :P
Er ikke uten grunn at jeg har holdt meg kun til ett par faste, både i og utenfor byen...
Synd det ikke alltid er like lett å holde kontakten
Vis hele sitatet...
Kanskje de tror du er turist eller fra bygda og dumper dritten på deg. Par siste gangene jeg har dratt med noe fra gata har det vært absolutt godkjent.
Sett opp en ny postkasse i enden av et boligstrøk, sett opp med falskt navn og to nummer høyere(Siden det går på oddetall og partall) en den ved siden av. Bestill i det falske navnet, og du får det sendt der. Om dette blir stoppet, er det et falskt navn, og ingen ledetråder til deg. Dette er hva vi gjorde engang. Det fyngerte.
Sitat av knert1 Vis innlegg
Jøss... hva har jeg gjort feil? :P
Er ikke uten grunn at jeg har holdt meg kun til ett par faste, både i og utenfor byen...
Synd det ikke alltid er like lett å holde kontakten
Vis hele sitatet...
Har du vært borti mye tørrokk i det siste liksom? Det overrasker meg. Afrikanske dealere på gata selger ofte bra nok hasj, i hvert fall ikke tørrokk.
Kvaliteten på gata har gått opp betraktelig. Sticks'a er mer eller mindre borte. Hvis du spør tilfeldige norske narkomane så kan du være heldig og få skikkelig godis, hvis du er heldig.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Har du vært borti mye tørrokk i det siste liksom? Det overrasker meg. Afrikanske dealere på gata selger ofte bra nok hasj, i hvert fall ikke tørrokk.
Vis hele sitatet...
Som sagt har jeg holdt meg til ett par safe, for jeg husker att sticksa var omtrent umulig å unngå for 3-4 år siden. Nesten alle afrikanske dealere hadde sticks, eller ihvert fall ikke noe bra før. Trodde kanskje det hadde med at det var lett å komme i kontakt med utadvendte og desperate selgere som var ute etter å scamme.
Men det høres ut som ting har forandra seg mye på ca 3-4 år?
Sitat av subscribe Vis innlegg
Kvaliteten på gata har gått opp betraktelig. Sticks'a er mer eller mindre borte. Hvis du spør tilfeldige norske narkomane så kan du være heldig og få skikkelig godis, hvis du er heldig.
Vis hele sitatet...
Eneste er jo at du må handle fra en sketchy knarker da
Sitat av Mr.NicePrice Vis innlegg
Det eneste det står på er å få tak i en lojal dealer som selger bra kvalitet. Disse er ganske lett å finne. Du må bare gå bort til en mørkhudet person på gata og si "flygelhorn" tre ganger, så vet han som regel hva det går i.
Vis hele sitatet...
Fyyy faen ass gutta, jeg var bakom Radison Blu(Akerselva) i stad og ropte flygelhorn, flygelhorn, flygelhorn. De kom jo løpende med verdens beste hasj, helt gratis! Dette anbefaler jeg dere å gjøre, tror de sa noe om renter, men shit au!

Kvaliteten på gata har gått opp betraktelig. Sticks'a er mer eller mindre borte. Hvis du spør tilfeldige norske narkomane så kan du være heldig og få skikkelig godis, hvis du er heldig.
Vis hele sitatet...
Hm... ok takk, høres ut som ting kanskje har forandra seg. Jeg veit at hvis man har flaks kan de faktisk levere bra og, men jeg handler aldri av noen åpenbar narkoman, for han kan finne på mye rart, og jeg ser ikke poenget med å øke sjansen betraktelig for en idiotisk bot(på verdi av en halv hekker) for å bli ferska i et småkjøp. Dette høres kanskje dømmende ut, men det siste du vil når du kjøper narkotika er at det ser ut som du kjøper narkotika.
Sitat av anonymbrvker Vis innlegg
Eneste er jo at du må handle fra en sketchy knarker da
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri handlet hasj mitt i sentrum av en knarker, har gått i enkelte parker på tøyen-området. Det er mer sketchy å handle av utlendingene under brua enn en sliten heroinist. Dem stikker deg ikke ned for 100-lappen din liksom.
Kvaliteten på gatehasj er blitt bedre, men du blir bøffa på mengde. Aldri takk ja til det første dem tilbyr, du må "mase" helt til du får korrekt mengde.
Sitat av Bankmann1 Vis innlegg
Kvaliteten på gatehasj er blitt bedre, men du blir bøffa på mengde. Aldri takk ja til det første dem tilbyr, du må "mase" helt til du får korrekt mengde.
Vis hele sitatet...
Fant ut dette.

han: *bite av alt for lite*...
Jeg: "Det der er ikke en 5er, jeg er ikke blind på begge øya"
Han: *gliser* Måtte bare sjekke om du var smart da, og biter av bitelitt til"

Skulle bare ha gått fra han... LITT lei buffehuer som tror jeg er dum. Og det at han måtte bite det av sier sier litt om kvaliteten.(jada finnes bra som er hardt, men ikke mye)
Kan det være en ide for selgere å ta seg en tur på bygda i ny og ne? Vi får jo besøk av fiskebilen, støvsugerselgere, Jehovas vitner, isbilen og mormonerne, hvor blir det av ganjabilen?
Klem fra Betty
Trøste og hjelpe, stusset først over hvorfor du ville bestille cannabis, men med tanke på hvor du bor skjønner jeg hvorfor du tenker i slike baner.

Å dra til oslo for å kjøre er langt. Hvor lenge tar det deg feks til Ålesund eller Molde? Garantert en eller annen stoner som har der bare du leter litt
Sitat av Ellipsis Vis innlegg
Trøste og hjelpe, stusset først over hvorfor du ville bestille cannabis, men med tanke på hvor du bor skjønner jeg hvorfor du tenker i slike baner.

Å dra til oslo for å kjøre er langt. Hvor lenge tar det deg feks til Ålesund eller Molde? Garantert en eller annen stoner som har der bare du leter litt
Vis hele sitatet...
Nei det er ikke det at det er langt unna jeg tenkte på, skal jeg til Oslo tar jeg bare toget innover. Jeg tenkte mer på at det er litt risky å gå rundt og lete etter en som selger
Sitat av anonymbrvker Vis innlegg
Nei det er ikke det at det er langt unna jeg tenkte på, skal jeg til Oslo tar jeg bare toget innover. Jeg tenkte mer på at det er litt risky å gå rundt og lete etter en som selger
Vis hele sitatet...
Er ikke noe stress det. Blir ikke rana eller slått ned av å spørre. Veldig vanlig syn i Oslo og se folk kjøper hasj. Ingen bryr seg.
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av knert1 Vis innlegg
Fant ut dette.

han: *bite av alt for lite*...
Jeg: "Det der er ikke en 5er, jeg er ikke blind på begge øya"
Han: *gliser* Måtte bare sjekke om du var smart da, og biter av bitelitt til"

Skulle bare ha gått fra han... LITT lei buffehuer som tror jeg er dum. Og det at han måtte bite det av sier sier litt om kvaliteten.(jada finnes bra som er hardt, men ikke mye)
Vis hele sitatet...
Slike ting får meg til å bli litt glad for at min faste dealer alltid gir litt ekstra, aldri vært under eller nøyaktig men alltid over.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Slike ting får meg til å bli litt glad for at min faste dealer alltid gir litt ekstra, aldri vært under eller nøyaktig men alltid over.
Vis hele sitatet...
Hva har det å si om det er et gram for mye eller lite, når prisen er 120-150kr per g? Følger du med på om prisene på dagligvarene du kjøper i butikken øker eller synker?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Slike ting får meg til å bli litt glad for at min faste dealer alltid gir litt ekstra, aldri vært under eller nøyaktig men alltid over.
Vis hele sitatet...
Derfor også slutta å handle på gata som sagt

Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Hva har det å si om det er et gram for mye eller lite, når prisen er 120-150kr per g? Følger du med på om prisene på dagligvarene du kjøper i butikken øker eller synker?
Vis hele sitatet...
Hva pøver du å si?
At det er så dyrt at det er samme f om du blir buffa?
Eller at du MÅ kjøpe kilovis for at det skal være noe point?
Prøver ikke å være frekk, ble ærlig talt bare litt forvirra...