Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 837
Hei, noen som vet noe om røyking av amfetamin? Lurer på hvordan dette er i forhold til å sniffe eller oral. Hvordan styrken er i forhold og hvor lenge det varer
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har aldri prøvd å røyke amfetamin selv, men har lest bloggen til en fyr på darkweb som kan mye om amf og kjemi. I følge han må amf være i HCL-form(hydrochlorate) for å kunne røykes for effekt. Så og si all amf i Norge er amf sulfat (trust me), som ødelegges ved temperaturer rundt 200'C.

Så vidt jeg forstår, må du altså gjøre amf.sulfat om til amf hcl for å kunne røyke det. Det innebærer en viss mengde kjemiferdigheter og kunnskap, samtidig som du må bruke potensielt farlige kjemikalier.
Du kan sikkert kjøre på og røyke amf.sulfat, men jeg tviler på at det gir riktig effekt, samtidig som det garantert er veldig usunt og fælt.

Du kan google det eller søke opp på reddit for å finne ut detaljene, men husk at "speed" i Amerika stort sett er methamphetamine, mens "speed" i Europa nesten alltid er amphetamine sulphate.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har aldri prøvd å røyke amfetamin selv, men har lest bloggen til en fyr på darkweb som kan mye om amf og kjemi. I følge han må amf være i HCL-form(hydrochlorate) for å kunne røykes for effekt. Så og si all amf i Norge er amf sulfat (trust me), som ødelegges ved temperaturer rundt 200'C.

Så vidt jeg forstår, må du altså gjøre amf.sulfat om til amf hcl for å kunne røyke det. Det innebærer en viss mengde kjemiferdigheter og kunnskap, samtidig som du må bruke potensielt farlige kjemikalier.
Du kan sikkert kjøre på og røyke amf.sulfat, men jeg tviler på at det gir riktig effekt, samtidig som det garantert er veldig usunt og fælt.

Du kan google det eller søke opp på reddit for å finne ut detaljene, men husk at "speed" i Amerika stort sett er methamphetamine, mens "speed" i Europa nesten alltid er amphetamine sulphate.
Vis hele sitatet...
Det er en grunn til at amfetaminen selges som sulfat. Hvis man kunne røyket den som HCl ville dette vært mer utbredt.


Er ikke så veldig mye skumle kjemikalier som trenges for å gjøre den om til HCl.
Dietyleter, saltsyre, aceton og noe som kan frigjøre den fra sulfatet, som feks naoh, bikarbonat, ammoniakk eller lignende.

Fremgangsmåte vil være noe som dette: base det med ammoniakk(eller lignende), separere basen fra resten med dietyleter(trekke av laget med basen).
Så blande basen med aceton før man drypper oppi saltsyren(eller gasser den?) = amfetamin HCl.



Det er ikke sånn at det alltid er HCl saltet av stoffer man røyker(det er faktisk ganske sjelden), det er slik for meth, men for feks kokain(HCl) så er det fribasen man bruker. Dette mener jeg gjelder for vanlig amfetamin også, altså at man trenger basen for å røyke det, amf base er en flytende olje forresten.

Leste om noen som hadde en del peiling på dette for mange år siden, og han mente iallfall at det var amfetamin base man måtte bruke om man skulle røyke det, men at det uansett ikke var veldig vellykket, så hvis du vil røyke amfetaminer må du nok få tak på noe meth.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er meth rocks å få tak i oslo,bedre det en å drive å klundre med å få til røyke vanlig amf.Få kontakt med noen øst europere som driver med dop.