Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4030
Hei.

Finnes sikkert flere tråder om dette, men jeg lurte på om noen her har erfaring med å røyke DMT mens man er under påvirkning av LSD?

Når burde jeg røyke DMT'en? På vei opp? Midt i peaken? Etter peaken?

Er det noen generelle ting jeg burde huske på når jeg skal kombinerere disse to stoffene? Eller er det noe annet enn LSD som er bedre å kombinere med DMT?

Takker for svar!

Gjorde et søk i etterhånd, er jo en håndfull tråder om dette! Setter fortsatt svar på råd og tips!
Sist endret av brennesle; 22. april 2016 kl. 16:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nei, ikke personlig men jeg har sett folk ta den "flippen" om jeg kan kalle det, det.
Du finner ganske mye info på engelskspråklige sider som erowid og shroomery.

Han ene tok 3-400 mcg LSD og når han trodde peaken var på topp tok han noen grove drag med vanlig ren DMT, tok ikke mange sekundene før han sa "dude" og bare space helt ut, satt der på verandaen og bare så rett frem og reagerte ikke på noen ting. Virket som DMT'en kanskje varte noen minutter eksta, og når han kom til seg selv sa han ingen ting og låste seg inn på dass, i en god stund.

Tror folk erfarer det forskjellig, som med alt... noen mener det er helt waste og noen liker kombinasjonen godt, at man med sikkerhet opplever ego-død og andre dypere psykedeliske fenomener.
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Kommer litt an på hva målet ditt er.
Om du ønsker å flyte gjennom universet i en kano så kan du fint røyke under peaken, ting kan bli noenlunde forvirrende da hallisene får turbo og injeksjon.
T. mckenna pleide å ta trekkene under peaken og det hørtes helt fantastisk ut for den som liker den slags, men har selv røyket etter peaken med stor suksess, men da var ikke målet kanotur gjennom tid å rom, men heller bare spice litt opp under meditasjon.

Ikke ta på vei opp.
Sist endret av Trollanon; 22. april 2016 kl. 18:22.
Bedreviter
Trådstarter
Ok, takker for gode svar. Det ser ut til at jeg kommer til å røyke under peaken, da jeg har lyst til å reise "far far away". Hehe
Høres forferdelig spennende ut! Gi gjerne en update/trip rapport om hvordan det gikk.

Ellers er det jo en vanlig candyflip å bruke LSD og MDMA - LSD og MXE, sistnevnte tror jeg er er helt magisk og noe å trakte etter..

Synd det er tomt for MXE, ellers hadde jeg testa den komboen nu.
Bedreviter
Trådstarter
Må bare gjøre både praktiske og mentale forberedelser, og komme meg gjennom eksamenshelvetet. Blir nok ikke før om en halvannen måneds tid, men det kommer garrantert til å skje - med påfølgende triprapport her på Freak!
Sist endret av brennesle; 22. april 2016 kl. 20:08.
Må jo være obligatorisk å få disse tingene gjort først for en god opplevelse.

Gleder meg, lykke til med eksamen og trippen!
Sky har en rapport om denne komboen her på freak
https://freak.no/forum/showthread.php?t=134318

Og mckennas historier er jo også underholdende https://m.youtube.com/watch?v=iyQKz7r60W4