Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1620
Want to buy knapper for en app jeg utvikler.

App'n heter JumpStart Norwegianizing, og jeg ser etter en digitalkunstner som er billig i drift (siden dette er et lavbudsjetts prosjekt), som har tro på prosjektet og som er pålitelig nok til å få jobben gjort uten at jeg må vente for lenge.

For en full og til dels grundig prosjektbeskrivelse, les her:

Prosjektsbeskrivelse i online-dokument

Hvis du er for lat, så her er kort om prosjektet:

JumpStart Norwegianizing er en app for nyankomne asylanter til Norge, og har som formål å gi dem en første liten rask opplæring i enkelte norske setninger og fakta angående det å være og å leve i Norge. Eksempler på setninger vi vil lære bort er sånn som å kunne spørre om hvor toalettet er på norsk, og for fakta er det f.eks. HMS-regelverket i Norge, som er viktig for arbeid framover.
Vis hele sitatet...
App'n programmeres i Android, og består av 1 hovedside, 6 andre viktige sider, og 3 ekstra sider (hvis du er kjent med Android-programmering, er det her snakk om "activities"). Jeg trenger å få designet knapper til denne app'n og vil betale for to-tre knapper omgangen per kjøp til en pris av 50-75kr pr knapp (75kr for alle helt unike knapper). Jeg trenger bare utseende på knappene, resten av jobben gjør jeg selv

Jeg tar allerede i bruk gratis kunst ifra nett, har bl.a. funnet en veldig fin bakgrunn der ifra, og noe programmert utseende, men ønsker et mer helhetlig design som bare en kunstner kan lage (og jeg er dessverre ikke veldig god til å tegne). Her er et par bilder tatt i utviklingsmodus som viser hvordan ting ser ut akkurat nå (det vil bli mye mer etterhvert):

Hovedmenyen, ikke ferdig


Du lærer setning etter setning
Jeg kan ikke hjelpe deg med å designe knappene, men du skal få ett råd helt gratis: Les og forstå design guidelines for henholdsvis Android og IOS:

Android: https://www.google.com/design/spec/m...roduction.html
IOS: https://developer.apple.com/library/...xxxxxx=twitter

For det du har laget nå, det ser ut som et spøkelse fra nittitallet
Sist endret av liasis; 20. april 2016 kl. 22:14.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg skal ikke kommentere innholdet i appen din, men https://www.fiverr.com/ er et godt sted å starte hvis du vil bruke $10-20 for å få laget noen billige grafiske elementer.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Cannabisentusiast
Svartedauden's Avatar
Istemmer anbefalingene fra begge to. Dette designet minnet meg umiddelbart om TV-programmet Spider... Det er ikke positivt. Kan godt lage knapper og design til deg, men det koster 1000 kroner i timen + moms. Siden dette er delvis velment, kan jeg kanskje forhandle meg ned til 700-800 kroner pr time (og staten skal ha sitt vet De). Men på Fiverr kan du få det rimeligere.