Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 1516
Ozzy Osbourne ligger nå i resprator etter å vært utsatt for en stygg motorsykkel ulykke
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=205006
Sist endret av turbo-xbox; 13. desember 2003 kl. 15:57.
har sett det, blir nok ingen konsert på han i norge dA :/
Ikke for å kjøre det for offtopic. Aces: Told you so.

Det spekuleres i om det blir med i neste sesong av The Osbournes, selvfølgelig blir det det, ingenting selger jo bedre enn andres ulykker.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Neeeeei!
Jeg har fortsatt en billett det står 16. september på....
*finne frem bønneteppet*
Legen heter Dick Jack
Ozzy + Ting som kan medføre den misnte skade = disaster...
Ille,han kan jo ha,heh,skadet stemmen sin
Sikkert bare et kristenfundamentalistisk sjakk trekk for å få opp seertallet.
Helt vilt! Det må jo være helt perfekt for seertallet. Fyren er jo en idiot, og nå er han en idiot med stativ rundt hodet! Ikke flame meg fordi eg synes han er dum, det er liten tvil om det
Ozzy er bare retard...seff skjer sånne ting!
Syns det er rart han i hele tatt lever. Maken til hjelpesløs og dum mann må man lete lenge etter. Musikken er bra, men mannen.....
"SHAROOOOOOOOOON!"
Better than thou.
Hvor mange av dere kjenner ham personlig? Jeg sier ikke at han virker som den skarpeste kniven i skuffen, men såvidt jeg har forstått innrømte han i forrige uke at han var så godt som ned dopet gjennom opptakene av serien "The Osbournes".
Var noen egentlig i tvil om det?
Han er jo tross alt en tidligere heroin misbruker, så han er nok ikke den smarteste nå lenger.
Rart at han i heletatt ville kjøre en 4 hjuls motorsykkel.. Hadde ikke forundret meg om det var Bush som gjorde det, som en del av en ny plan for å ta over Kanada!
Jeg vet hva du driver med Bush!
Opprinnelig postet av Geir&Dangerous
Ozzy er bare retard...seff skjer sånne ting!
Vis hele sitatet...
DU er retard.
ozzy er ikke retard, han har adhd,lese og skrive vansker + at han har levd store deler av livet sitt på dop og alkohol...
Han er en gal, gal mann...
Hey,its rock'n roll!
rock and roll ja!
Ingen disser Ozzy...
Tror vi kan stenge denne jeg.
No fear. Guder skal ikke kunne dø.. OZZY!!
Gratlerer med første post