Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1330
Hvilken fristil synes du er best, og hvorfor? (norsk hiphop er ikke inkludert, i og med at det suger... iallefall grib.)

her er 2 av mine favoritter...

Big L - 98 Freestyle, part 2 (aka The Don Colione of Rap)
og
Big L feat Canibus - Freestyle over necro...

helt sjuke tekster :P
Kool Keith i en session med Xzibit - sjukeste jeg har hørt.

Ellers har jeg en freestylesession med Eminem med tittelen "first words" som er noe av det tighteste jeg har hørt.
Sist endret av Dekilaz; 8. desember 2003 kl. 23:27.
funky trigga nigga - clock er noe av det sykeste jeg har hørt
Eminem er best på freestyle mener nå jeg.
DilatedPeoples,Eminem,Aristotl - freestyle@wake up show.
best!


Big L feat Jay-Z - 7minute freestyle er også fet
Jeg har bare hørt to freestyles tror jeg, og det er en av Tupac, og en av Outlawz (selv om denne virka veldig planlagt). Og siden Tupac bare fortalte om alt han så på en tur gjennom New York må jeg nok si at Outlawz sin var den beste
Big L er fet. all musikken han er egentlig bra. digger ebonics jeg. den er fetest.
Eminem, er sikker på hva den heter men kan være first words, den me han kisen som bare slenger ut nye ord i ett sett og EM bare flyter vidre uten pr0bs...

Biggie smalls VS Tupac Fra en av de gamle funk master flex tape'ene er temmeli heftg...
Uhh glemte meg litt... hva med å legge ut mp3'ene med de feteste freestylingene dere vet om?

Så får man liksom hørt hva folk liker
Opprinnelig postet av ztaale
Uhh glemte meg litt... hva med å legge ut mp3'ene med de feteste freestylingene dere vet om?

Så får man liksom hørt hva folk liker
Vis hele sitatet...
Det hadde vært digg! Er med på den!

btw, Eminem er da best
ikke glem shells, han eier og eyedea
big l er mannen.
Opprinnelig postet av ztaale
Biggie smalls VS Tupac Fra en av de gamle funk master flex tape'ene er temmeli heftg... [/b]
Vis hele sitatet...
^^
Ikke mye som slår den.
Har noen Jay-z vs Nas battlen på mp3????
Vanskelig å velge en favoritt-freestyle, men stort sett det meste av Big-L og Canibus er jo råbra. Fant fram noen bra freestyles fra arkivet mitt:

Cormega og Big Pun: http://www.stud.ntnu.no/~runeaam/Cor...reestyle.gjett

Canibus (fra en Funk Flex tape):
http://www.stud.ntnu.no/~runeaam/Can...reestyle.gjett

Terror Squad (fra en Funk Flex tape):
http://www.stud.ntnu.no/~runeaam/The...reestyle.gjett

(Rename til mp3)
Opprinnelig postet av cyanid
Eminem er best på freestyle mener nå jeg.
DilatedPeoples,Eminem,Aristotl - freestyle@wake up show.
best!
Vis hele sitatet...
Her er den: http://home.no.net/cyanaid/Eminem.mptre
Jeg har bare hørt to freestyles tror jeg, og det er en av Tupac, og en av Outlawz (selv om denne virka veldig planlagt). Og siden Tupac bare fortalte om alt han så på en tur gjennom New York må jeg nok si at Outlawz sin var den beste
Vis hele sitatet...
bare til info: hvis ikke jeg husker feil var outlawz gruppa til tupac...
Bams freestyle i cky2k morsomste jeg har hørt.
brandons freestyle er bra, spesielt når de rapper med kinesiske stemmer!:P
Opprinnelig postet av Gangztah
bare til info: hvis ikke jeg husker feil var outlawz gruppa til tupac...
Vis hele sitatet...
Du har rett i det. Jeg sa det bare sånn fordi Tupac ikke var med i den Outlawz freestylen
samurai jack kom med et bra svar der, brans freestle i `2k er jo d aller beste, mannen er jo nesten g(al)enial
Tja, ikke godt å trekke frem en vinner her. Tror jeg bare nevner mine favoritter.
- Dope freestyle - Method Man, Ghostface killah, genius
- Wu-Tang Clan - Freestyle Session 1994 (unreleased vinyl) - Side A
- Wu-Tang Clan - Freestyle Session 1994 (unreleased vinyl) - Side B
- The Roots & RZA - Freestyle (razhel som beatbozer).

I tillegg har jeg, uhm, 8 eller no freestyles av RZA, NAP, Saian Supa Crew med fler, hvor de freestyler på en radiostasjon i forbindelse med utgivelsen av The World According To RZA. Anbefales!

Edit: Man må jo ikke glemme 'kug2' av HanZen her på forumet