Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1476
Hei. Jeg lurer på om det er noen måte jeg kan skjule meg fra netverke? er Koblet til naboen sitt netverk. Og Ønsker ikke at de skulle kun se at jeg bruker det.
Leste gjenom de. Men det jeg lurer på er om det finnes en enkel måte og skjule seg fra et hjemmenteverk.
Jeg har selv ikke betalt for internett på en stund, og pleier å kalle datamaskinen for ting som "Wireless" og "Admin"
Jeg brukte nette til naboen for noen dager siden, så fikk jeg en telefon hvor di sporte om jeg hadde brukt nette. De hadde snakket med telenor også, og telenor hadde sagt at di selv fikk velge om de skulle andmelde meg. Noe de ikke valgte å gjøre, Men siden det er det eneste satible nette jeg får inn her så er det veldig fristende og logge seg inn på det igjen. Men vist jeg gjør sånn det står i http://freak.no/forum/showthread.php?t=83214 så skal det være sikkert og logge inn?

NB: ikke spesielt gøy og få den telefon ;p
Sitat av Tardendy Vis innlegg
Jeg brukte nette til naboen for noen dager siden, så fikk jeg en telefon hvor di sporte om jeg hadde brukt nette. De hadde snakket med telenor også, og telenor hadde sagt at di selv fikk velge om de skulle andmelde meg. Noe de ikke valgte å gjøre, Men siden det er det eneste satible nette jeg får inn her så er det veldig fristende og logge seg inn på det igjen. Men vist jeg gjør sånn det står i http://freak.no/forum/showthread.php?t=83214 så skal det være sikkert og logge inn?

NB: ikke spesielt gøy og få den telefon ;p
Vis hele sitatet...
Du gjorde alt nøyaktig feil.

1. telenor følger med på tråden her : http://freak.no/forum/showthread.php?t=161543
2. dem logger på ALLE router som blir genert password til.
3. så sjekker dem DHCP lista for mac som ikke hører til brukern.
4. hvis du eks har navn på pc'en din..... som er ditt, eller ikke firewall så kan du se brukernavn du er logger på med.
5. gule sider/persjon nr listen som telenor har.
6. ringe opp deg.

husk endre mac addresse til noe random, og FAST IP ! og firewall! og random maskin navn.

Tipper naboen uansett har bytta password nå.
Sitat av ranvik Vis innlegg
Du gjorde alt nøyaktig feil.

1. telenor følger med på tråden her : http://freak.no/forum/showthread.php?t=161543
2. dem logger på ALLE router som blir genert password til.
3. så sjekker dem DHCP lista for mac som ikke hører til brukern.
4. hvis du eks har navn på pc'en din..... som er ditt, eller ikke firewall så kan du se brukernavn du er logger på med.
5. gule sider/persjon nr listen som telenor har.
6. ringe opp deg.

husk endre mac addresse til noe random, og FAST IP ! og firewall! og random maskin navn.

Tipper naboen uansett har bytta password nå.
Vis hele sitatet...
Skjekka i sta og passorde var ikke skiftet. Pcn har et helt random navn bare masse oemfeio. Brannmurn står på. Så nå tenkte jeg å skifte Mac, og sette fast ip.
hvis dem ikke har drevet med sniffing av trafikken. eks facebok osv...
windows 7 har vel en funksjon i avanserte delingsalternativer der du kan skjule deg fra nettverket men er jeg.
Hey, satte mac til 001122334455
og satte restn til
ip: 192.168.1.250
mask: 255.255.255.0
gateway: 192.168.1.1
dns1: 195.159.0.100
dns2: 195.159.0.200

men etter jeg gjorde det mistet jeg nettet. prøvde og starta maskin på nytt men til inge hjelp.

regner med at jeg skulle skriv inn de tallene i inslitngene på korte inne på Internett protocontroll versjon 4 (TCP/IPv4)
eller er det annet sted jeg ska skrive inn dette?

sry for mange noob spørsmål.
du satt feil ip.
sett følgende:
ip: 10.0.0.137
mask: 255.255.255.0
gateway: 10.0.0.1
dns1: 195.159.0.100
dns2: 195.159.0.200
Sitat av ranvik Vis innlegg
du satt feil ip.
sett følgende:
ip: 10.0.0.137
mask: 255.255.255.0
gateway: 10.0.0.1
dns1: 195.159.0.100
dns2: 195.159.0.200
Vis hele sitatet...
ok mac adressen jeg brukte ska jeg bare bruke videre?

logga inn og skjekka p åroutern og, poff jeg var borte ;p Tusne tak ranvik

og en liten ting til jeg bruker en annen pc koblet til den berbare, alså delt nettverks korte fra den berebare til den stasjonere pcn. Skal jeg gjøre noen endringer på den eller? : )

Aslå nettverks korte står på delt

jeg har koblet den stasjonere gjenom den berbare, alså den berebare er kbolet til nettet. Det jeg lurer på om er om jeg trenger å gjøre noe på den stasjonere, eller er den og skjult?
Har delt det tråløse nettverkorte på den bebebare.