Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1499
Heisann

Det har seg slik at jeg mistenker at fruen driver å snakker med andre mannfolk på MSN, og jeg mener da ikke helt normale vennesamtaler akkurat... Jeg har MSN-passordet hennes og vil gjerne finne ut om dette stemmer da jeg vet man får opp samtaler alle stedene man er pålogget på en gang. Problemet er jo at hun vil få beskjed om at hun er pålogget et annet sted og skjønner vel da at det er noe muffens... Finnes det noe måte jeg kan følge med på samtaler UTEN at hun får beskjed om at hun er pålogget et annet sted også? Kan jeg for eksempel bruke en annen MSN klient som sjuler/ikke forteller henne at jeg også er logget på hennes MSN et annet sted?

Takk på forhånd! Hilsen mann som gjerne vil finne ut om fruen er noe å leve videre med....
Mener man kan skru det av i innstillingene.
Se der ja. Har ikke tenkt på det. Så nå som jeg på min PC har skrudd av dette i innstillingene (innlogget på hennes MSN selvfølgelig), så gjelder dette på hennes PC også? Og hun vil nå ikke på noen måte få beskjed om at hun er pålogget et annet sted, eller kunne se det på en eller annen måte?
Nei, du vil ikke se hva hun skriver på din datamaskin. Dette krever litt andre verktøy.
Så å være pålogget to plasser vil ikke løse ditt problem.
Det letteste valget jeg kan gi til deg er å slå på logging av samtaler. For så lese disse i ettertid.
Enten det, eller sitter du hjemme på laptop kan du alltids bare sniffe nettverket, også på den måten se det.
Sitat av mrFreak Vis innlegg
Nei, du vil ikke se hva hun skriver på din datamaskin. Dette krever litt andre verktøy.
Så å være pålogget to plasser vil ikke løse ditt problem.
Det letteste valget jeg kan gi til deg er å slå på logging av samtaler. For så lese disse i ettertid.
Vis hele sitatet...
Med mindre dette er endret i den siste msn updaten så tar du feil. Jeg og noen kamerater tullet med msn til en annen kompis for noen måneder siden, og da fikk alle opp nye chatvinduer som ble åpnet og så hva som ble skrevet der.
Sant sant. Du kan også sette opp f.eks smoothwall og route all trafikk gjennom det. Da får du opp alle IM-samtaler. En som ikke har peiling på slikt vil aldri merke at de bruker en annen gateway