Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 784
Jeg andbefaler alle rock/metal entusiaster til å lytte litt til det svanske bandet machinae supremacy. De lager mixer av gamle spill og stuff. Mange kule sanger.

Du kan faktisk laste ned sangene alle sangene de har laga på hjemmesiden deres.

www.machinaesupremacy.com

Last ned noen sanger og post hva du synes. Jeg andbefaler: the great gianna sisters, hero, hubnester inferno, earthbound.
Digger denne gruppen Spesielt "the great gianna sister".
leeenge siden jeg hørte om disse. btw så er sidstyler også en ganske kul sang
"Sideology" serien er også helt knall, anbefales til alle som liker remixer av klassiske spill-sanger...
Liker ikke metal generellt, men synes Great Gianna sisters er en veldig kul sang egentlig. =)
Bobben's Avatar
Trådstarter
"offtopic"
Er det deg chill, på bildet ?

Andbefaler sterk hubnester inferno også , den er rååå.
Så, man poster Machinae Supremacy her nå.
Jeg fikk høre om dem fra Amidelf, da han sendte meg en god del forskjellige SID-tunes. Machinae var det beste av bandene, ble min favoritt med en gang. Forresten, jeg anbefaler Sidology 3 (der spiller de en god del av Monty on the run soundtracket).
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
"off but on topic"

har snakket litt på e-post med disse karene, og det ser ut som om dem kommer på codebreaker 2004 (som jeg ordner litt artister til) hvis alt går i boks

så da får folk komme på cb04 i sommerferien
Ohhh, jeg må komme meg dit.
Hvor blir Codebreaker arrangert?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Arenum, Bergen.