Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 940
Mye trance, og bra er det, folkens.
På tide med noe hardt. sjekk sida mi hsr.tryll.net

Har laget en del svart metall med en kamerat. anbefaler Epitaphium på url: http://hsr.tryll.net/mod.php?mod=use...802&page_id=16

"Enjoy"
▼ ... over en uke senere ... ▼
Skal skjekke det ut og gi deg tilbakemelding, jeg...

[edit:] Okay, kanskje bare jeg som er n00b, men hvordan spiller man av ogg-filer??
Sist endret av Bagge; 30. november 2003 kl. 15:56.
Du bruker winamp, eller nesten hva som helst til å åpne de.

Angående musikken så var den ikke så veldig god. Orgelet var litt tøft. Sang nr 3 var klart den beste, men de andre var... dårlige. Vokalen ødela spesielt mye.

Høres ut som et blackmetal band som spiller nede i kjelleren til mor. Men jeg tror dere kan bli mye bedre, så stå på.

Coveret likte jeg btw.
Liker necro sound på BM, men dere har ikke lykkes her. Vokalen lå for langt fram i lydbildet slik at den ødela for resten av instumentene. Sang #3 var ok.
Prøvde både Winamp og RealPlayer, men ingen av delen funka...

Prøver igjen...

[edit:] Nix... Ikke nå heller. Prøvde også WMP, men det fungerte heller ikke.
Sist endret av Bagge; 30. november 2003 kl. 18:08.
Finnes mye bedre blackmetal. seriøst.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Takk for responsen. Oppfølger til promo'en kommer iløpet av måneden. Vet at det ikke er den beste blackmetall'en, men har et håp om å kunne bli noe en gang. Flere av dere nevner spor 3 som det beste, og der er jeg enig. Neste plate blir mer i den dur. Samtidig vil jeg påpeke at BM ikke skal ha noe ren og kvalitetsfyllt sound. Hør på Isengard, Gorgoroth og lignende.
Og de bandene er definisjonen på 'true' Black Metal? Nei er svaret.
Samtidig vil jeg påpeke at BM ikke skal ha noe ren og kvalitetsfyllt sound. Hør på Isengard, Gorgoroth og lignende.
Vis hele sitatet...
Hvem har bestemt dette?
Bare fordi de "gode gamle" platene suger i kvalitet, så betyr ikke det at det ikke kan være bra vel?
Har selv noen gamle LP'er fra bl.a. Mayhem (Deathcrush og noen til) og Darkthrone (A Blaze... osv.) og lyden...som du sier selv, suger bigtime. Dette gjør at jeg ikke gidder å høre på dem.
Hadde lyden vært litt mer nice, så hadde dem stått på titt og ofte.

Hvorfor skal ikke lyden være bra?
Fordi det skal være jævligst mulig å høre på? Fordi teknikerne suger?

I don't get it...
Når det gjelder overnevnte skiver så var vel det en del av greia at det skulle høres litt garasje-aktig ut. Darkthrone kjører jo fortsatte denne primitive stilen og den er jo en del av varemerket dems den dag i dag. Siden disse platene var blant de aller første innen black metal, har de blitt sett på som 'true'(en benevning jeg hater). Når det er sagt synes jeg ikke det er noe vits den dag i dag, og prøve å grumse lyden for mye til, i håp om å høres ut som old school black metallen. Har man mulighet til å få bedre lyd(noe du har), gjør det. Det kommer til å selge mye bedre, selv om du tråkker de få som tror de er 'true' på føttene.
syns detta hørtes ut som pop med en tilbakstående kar med teip over munnen som vokalist...