Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 875
kan man koble seg til fler nett på likt, isåfall noen som vet hvordan ?
What? Kjøp deg en switch eller et aksesspunkt og koble det til modemet/routeren
Sist endret av connubialis; 17. november 2010 kl. 10:21.
Du spør om hvordan man kan være tilkoblet flere nettverk samtidig?
Sitat av Amitabha Vis innlegg
Du spør om hvordan man kan være tilkoblet flere nettverk samtidig?
Vis hele sitatet...
ja om jeg på noen måte kan koble meg på fler av naboenes nett samtidig å få dertil hastighet
Flere nettverkskort?
Tror han tenker slik: Naboene rundt han har trådløse nettverk, si fem stykker. Så vil han koble seg til alle nettverkene på en gang, slik at han får høyere nedlasningshastighet.
Sist endret av ragedAsian; 17. november 2010 kl. 11:22.
Sitat av ragedAsian Vis innlegg
Tror han tenker slik: Naboene rundt han har trådløse nettverk, si fem stykker. Så vil han koble seg til alle nettverkene på en gang, slik at han får høyere nedlasningshastighet.
Vis hele sitatet...
jupp, det var akkurat det jeg mente
Det er fullt mulig å koble til flere nett samtidig, men du vil ikke bare kunne gange opp kapasiteten etter antall nett.

Det du trenger er en router med flere nettverkskort (enten kablet eller trådløse, alt etter som hva du skal koble til) og programvare for å bundle trafikken eller sende forskjellige typer trafikk via forskjellige nett.

Kort oppsummert en temmelig komplisert oppgave dersom du ikke kan noe som helst om nettverk og ruting