Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1485
Hei medlemmer av freak

Jeg har spilt på Pokerstars i mange år og har vunnet greit med penger der. Men de siste årene så gikk det til helvete og 4-5 sinte emailer der jeg curser RNG (random number generatoren) deres og anklager de for rigging, så blir jeg banna. Jeg får ikke gjenåpnet kontoen min. De har slått seg totalt vrang. Så på tide med plan B, nemlig ghosting.
Ghosting er at man bruker en annen person sin konto og skjuler seg bak den. Når man skal cashe ut så vil de spørre om legitimasjon og kopi av ditt og datt, og jeg har allerede skaffet meg en person som vil gjøre dette for meg.

Men problemet er hvordan jeg skal sikre meg mot at Pokerstars identifiserer den som sitter og bruker denne kontoen. Min plan er å bruke VPN for å skjule meg bak en ny IP og jeg har endret MAC-adressen min. Jeg hører også rykter om at de kan bruke system identifikasjon, et eller annet med at systemet ditt har et fotavtrykk som legger igjen andre spor enn MAC/IP. Jeg bruker den samme maskinen som den jeg ble banna på. Jeg har formatert den og reinstallert det samme OS.
Pokerstars er eksperter på å ta folk som ghoster eller som registrerer flere kontoer, og jeg må være nøye hvis jeg skal unngå at de skal mistenke noe muffens.

Så det jeg lurer på her er hvordan jeg skal gjennomføre dette? Er det noen som vet eller klarer å se for seg hvordan Pokerstars identifiserer folk? Det programmet man laster ned fra Pokerstars mistenker jeg for å overvåke en del. Kan Pokerstars se maskin IDen min? Kan de se min virkelige IP hvis jeg går gjennom en VPN? Er det noen andre måter de kan identifisere meg på?

Tips mottas med stor takk
Du trenger ikke skjule deg så lenge du logger inn på en annen konto som faktisk er reel ved en id sjekk.
siden det er lokalt program som kjører på din pc kan dem hente ut mye rart av info for å sjekke at det er deg, eks serial nr på disken, serial nr på windows osv..

det jeg vil gjort for være 100% sikert på at dem ikke veit det er deg.
1. installer wmvare.
2. installer pirat winxp/vista/win7 med keys som du aldri har brukt før.
3. koble deg på naboens wlan, eller vpn på host maskina så vmware ikke har mulighet til å gå ut annet enn via vpn.
Sitat av Omaha Vis innlegg
Du trenger ikke skjule deg så lenge du logger inn på en annen konto som faktisk er reel ved en id sjekk.
Vis hele sitatet...
Jo de sjekker kontinuerlig etter matchende IPer ivertfall. Sikkert noe mer også. Og vinner du store premier eller skal cashe ut store summer så tar de en sjekk på deg. Hva denne sjekken er, aner jeg ikke.

Sitat av ranvik Vis innlegg
siden det er lokalt program som kjører på din pc kan dem hente ut mye rart av info for å sjekke at det er deg, eks serial nr på disken, serial nr på windows osv..

det jeg vil gjort for være 100% sikert på at dem ikke veit det er deg.
1. installer wmvare.
2. installer pirat winxp/vista/win7 med keys som du aldri har brukt før.
3. koble deg på naboens wlan, eller vpn på host maskina så vmware ikke har mulighet til å gå ut annet enn via vpn.
Vis hele sitatet...
Så de kan potensielt ha lagret informasjon om meg, f.eks lisensnøkkelen min til Windows 7? Har sett forum der pokerstars representanter har gått inn og sagt at de har lagret informasjon om sine kunder på serversiden på pokerstars, altså det er umulig å fjerne spor etter seg selv, selv om man formaterer. Hva de lagrer, det er det jeg er så nysgjerrig på....

Wmvare har jeg aldri brukt før. Hva er det for noe? Og steg nummer 3 der syntes jeg hørtes litt extreme ut. Naboens trådløse nett? Det har jeg ikke mulighet til eller vil gjøre.
Sist endret av AlphaBeta; 15. november 2010 kl. 20:59.
Seriøst, du sender mail hvor du disser RNG systemet og whiner om rigga sida og du ønsker å fremdeles spille der?

Spill på FTP? Enklere å sette inn penger også sist jeg sjekket.
Sitat av toeless Vis innlegg
Seriøst, du sender mail hvor du disser RNG systemet og whiner om rigga sida og du ønsker å fremdeles spille der?

Spill på FTP? Enklere å sette inn penger også sist jeg sjekket.
Vis hele sitatet...
Var vel mer lite gjennomtenkt aggresjon som måtte ut på den tida. Nja, Full Tilt har jeg konto på. Men jeg trives langt bedre på Pokerstars pluss at jeg liker VIP-fordelene man får der
Siden er jo rigga, its a fact!

Om du faktisk spiller så mye at du får store fordeler av VIP så ville jeg smooth snakket med Stars. Vær ydmyk og si at du har innsett dine feil og angrer på dine lite gjennomtenkte eposter. Fortell dem hvor mye rake de går glipp av osv.

Det hele handler jo tross alt om penger.