Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  157 21652
Sitat av djxfade Vis innlegg
Er du vittig? :P
Hadde en drikke inenholdt 40% sukker, ville den ikke lenger vært definert som en væske... :P
Vis hele sitatet...
Prøver å finne innholdsfortegnelsen men det var ærlig talt ett helt sykt innhold med sukker.
Edit: http://freak.no/forum/archive/index.php/t-130347.html
62% sukkerinnhold.

Vanskelig å finne noe vetug informasjon om drikken ettersom den kun finnes i norge.
Sist endret av Frende; 12. mai 2010 kl. 09:55.
Du leste tydligvis ikke hele tråden. Det er n% av daglig anbefalt dose.
Her er ett bilde av sukkerinhold...la oss holde oss litt ontopic

Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Syntes de burde kutte ned på sukkeret og tilsette mer koffein! (Selv om en eller annen tullelov forbyr dette)

Det er jo tross alt energidrikke, selv om koffeinsmaken får en rar smak når det er rent.
Besserwisser
Sumpen's Avatar
Sitat av Bustern Vis innlegg
Her er ett bilde av sukkerinhold...la oss holde oss litt ontopic

Vis hele sitatet...
Så håper jeg for all del at alle ser det som står under med liten skrift: "% av veiledende daglig inntak for en voksen basert på en kost 2000 kcal (8360 kJ)"

Bare nevner det. Er så klønete når folk tror en væske inneholder 62% sukker. Spises den med skje eller?
mo3
Meddlemm
Trådstarter
Det at det er mye sukker i Urge er ikke noe problem. Det er tilsvarende like mye sukker i både Cola og Fanta.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av Kirie Vis innlegg
Grønn eller gul monster du smakte? Skal si meg enig at den gule ikke er noe spesielt god, men grønne er ganske allright.

Fått Darkdog tilbake hadde vært topp! Desidert en favoritt.
Vis hele sitatet...
en venn av meg kjøpte, fikk EKSTREM opptur, og cræsjet som 9/11 etterpå
▼ ... noen uker senere ... ▼
Koster rundt 20 spenn her jeg bor Syns den er god, men har kommet en med bringebærsmak nå, mener det også er Urge Intense, den er kjempegod, bedre enn den originale etter min mening