Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1241
Sk Telecom har lansert en ringetone som angivelig skal fjærne mygg, noen som vet hvor man kan få tak i den?
Hadde vært jævli bra hvis den funket..
Jeg har mine tvil at slikt fungerer, har vært slike oppslag før så
Trådstarter
dette koster jo penger og er fra den største mobil operatøren i japan eller kina, husker ikke. Noe seriøsitet må det jo være.
seriøst kan det sikkert ver, men hvor effektiv er det er en helt annen sak....
Trådstarter
Dette sklir egentlig ganske langt ut... Jeg spurte etter hvor man kan finne det ikke hvor effektivt det er.
apropos ringetoner, eksisterer det noe "pirat" miljø på nettet der man kan WAPpe seg til slikt gratis?
nFF Marshall
morten's Avatar
Det er vel ikke for nokia mobiler akkurat, i og med at sangen spiller om og om igjen kontinuerlig hele tiden..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvis det isåtilfelle virker, så må du jo konstant sitte med mobilen og stresse for å holde ringetonen igang, eller ringe til mobilen.. det virker tungvint spør du meg.. Det finnes slike nøkkelhanker med samme prinsippet... vet ikke hvor de selges da men:-)
Opprinnelig postet av common
apropos ringetoner, eksisterer det noe "pirat" miljø på nettet der man kan WAPpe seg til slikt gratis?
Vis hele sitatet...
Alle mobilfreaker har datakabel, og da kan du overføre så mye bildemeldinger/operatørlogoer/ringetoner du vil gratis. Fant ei zip-fil på winmx en gang med 8000 operatørlogoer og 3000 ringetoner for Nokia.
hehe bushman, du mener at fordi noe koster penger, i et så lugubert marked som sms markedet, så må det være seriøst ? :-)

Jeg heller påstå det motsatte, at det hele er en gimick for at lett lurte fjols skal kjøpe ringetonen for å gjøre en eller annen kar rik
King of Spooning
Acidous's Avatar
Det kan hende at denne ringetonen hører så inni helvete jævlig ut at myggen dauer bare den hører den... Men da er det egentlig ikke noen vits i det med mindre du selv er døv og ikke kan høre den da...
er jo det som er greia med den da...lyden har så høy frekvens at vi mennesker ikke kan høre den...kanskje hundene stryker med ..det vet jeg ikke
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
geir; nå kødder du sant? du er ikke så jævla lettlurt?

selvfølgelig er det bare kødd, det med høyfrekvent er bare bs. mobilen har ikke høytalere til å levere slikt
send 'mygg' til 1999, så får du den. Telenor har hatt den nå i et par dager. RÅQLT!!!
nso: var slik jeg hørte det er kanskje bare de aller nyeste tlf'ene de går på...med noen hifi høytalere

morten: j right!
Opprinnelig postet av Geir&Dangerous
nso: var slik jeg hørte det er kanskje bare de aller nyeste tlf'ene de går på...med noen hifi høytalere

morten: j right!
Vis hele sitatet...
De ALLER nyeste, de som enda ligger i hodene på mobil-la(n)gerne.....

En annen ting. "var slik jeg hørte det", så du baserer alle argumentene i denne diskusjonen på "oe "du har hørt" ? Da har du rimelig dårlige argumenter azzz....

Hva med å finne ut litt mer før du kommenterer slikt.
å så sint :P

Er jo slik sånne "få vekk krypdyr" saker fungerer da... f.eks for å få vekk mus, spiders ++ Hunder reagerer også på høye toner som vi ikke hører...Så derfor kommer nok denne ringetonen til å fungerer sånn. Hvis det var en høy tone vi også hørte ville ingen ha kjøpt den. Trenger ikke dokumentasjon av ren logikk!
Men en mobilhøytaler klarer ikke spille av så høye toner sier jo nso, og han har rett fordi han er gud her.
åssn frekvens er det snakk om her da?