Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hva mener du om nFFs utvikling?
Positiv 36 33,03%
Negativ 73 66,97%
Stemmegivere: 109. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  67 5437
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Opprinnelig postet av Kongen
Apraksin, høres ut som om du er en del av problemet. Krangler og bumper dårlige poster.
Vis hele sitatet...

hmmmm, kan ikke huske at jeg har kranglet så altfor mye hvertfall, mulig min penn kan være skarp i spissen i blant.
Hva du syns om mine poster er jo din frie mening, men du er i hvert fall den første jeg kan huske som har klaget.......
Opprinnelig postet av Apraksin
hmmmm, kan ikke huske at jeg har kranglet så altfor mye hvertfall
Vis hele sitatet...
Jeg kan heller ikke i farten huske noen slike poster fra deg. Min komentar var kun basert på dine utaleleser om:

Opprinnelig postet av Apraksin
personlig finner jeg iblant stor glede i å ydmyke og drite ut nye fjortisser
Vis hele sitatet...
Høres ut som om du liker å krange og bumpe dårlige poster. Kansje dette ikke er tilfelle ?
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
meget sjeldent, kun når jeg har en svært god anledning, men jeg skulle kansje formulert meg litt anderledes på den der, og sagt: korrigere. Min sarkasme kan i blant ta overhånd. jaja, meget offtopic dette.
Er enig i at det har gått litt nedover med boardet, mest fordi det nå er en så sinnsvak stor informasjonsmengde... Det blir så utrolig vanskelig å sile ut det man vil lese om man ikke sitter her lenge i gangen... Før var det ikke så mange tråder, og alt var oversiktelig. Bare bittelitt trash innimellom, som bare kunne ignoreres så klart. Da hadde jeg selvsagt også mye bedre tid til å sitte her enn nå..militæret er et helsike på den måten... Det blir rett og slett vanskelig å sile på så kort tid jeg har til rådighet...
▼ ... over en uke senere ... ▼
dette heter da norsk freak forum, men det er utrolig lite brukbar informasjon om phreaking her....

sier ikke at det er et dårlig forum for det er mye bra info om andre ting her da.
Opprinnelig postet av saroth
dette heter da norsk freak forum, men det er utrolig lite brukbar informasjon om phreaking her....
Vis hele sitatet...
vel, det kan komme av, at det ikke er så stort phreakermiljø i norges land... hadde det vært mere å ta av så hadde det vært mere info...

mm
jævlig mye surmuling her da

Jeg er komplett newbie, men jeg ser ikke noe problem med at dette forumet tar vare på mangfoldet(dvs: mange diskusjonstemaer) og ikke blir en mongo lukka klikk for sære nørder.
Keep up the good work nFF.
Så lenge det ikke er et lukket forum med kun inviterte/betalende brukere, så kan man vel nesten ikke forvente at det ikke skal skli litt ut.
Jeg klarte å drite på draget og uttrykke meg litt feil i den andre posten som var omtrent lik den før.

Men here goes:
Jeg er av tidlig 2002-modell og har ikke sett forumets eldre dager. Det er noen poster som såklart aldri burde vært postet etc. men freakforum er allikevel et meget bra forum. Bra irc-community, admins som hører på brukerne, gode regler for avatarer og signaturer, warez, frihet og pr0n. listen er lang. Freakforum über alles.
Better than thou.
Jeg sier bare sommer´n ´01 jeg as, de av den gamle skolen vet hva jeg snakker om.
Det eneste jeg irriterer meg over, er de alt for mange requestene. En dag jeg kikket innom var over 3/4 av postene på forsiden REQs.
Opprinnelig postet av catmat
Det eneste jeg irriterer meg over, er de alt for mange requestene. En dag jeg kikket innom var over 3/4 av postene på forsiden REQs.
Vis hele sitatet...
Forhåpentligvis en av de tingene som blir fikset med v5.
Opprinnelig postet av Carlo
Jeg sier bare sommer´n ´01 jeg as, de av den gamle skolen vet hva jeg snakker om.
Vis hele sitatet...
Nei?
Better than thou.
Fordi du suger. Kim og Øyvind vet hva jeg snakker om. Hold kjeft nå. *kozeklemze*
Kjeft a Escobar
Opprinnelig postet av common
jævlig mye surmuling her da

Jeg er komplett newbie, men jeg ser ikke noe problem med at dette forumet tar vare på mangfoldet(dvs: mange diskusjonstemaer) og ikke blir en mongo lukka klikk for sære nørder.
Keep up the good work nFF.
Vis hele sitatet...
jeg er kanskje ikke komplet newbie, men jeg deler dine meninger... jeg er fjortiss med mye fritid og mange ting jeg driver med i fritiden. alle er 14 år en gang i livet... :>
1. Jeg gir faen i hva dere junkies sier, old schools folka er kongene.

2. Jeg leser det jeg vil lese her, holder meg unna det det snakkes her om som fjortiss el. (shoot me if wrong)

3. dere sucker jo?!?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
og der nådde tråden metningspunktet