Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 995
heisann, jeg poster mye på SA forumsene. Kom tilfeldigvis over dette forum og må si dette virker lovende. Lite flaming, faktisk folk som kan stave og virker oppegående samt intet sms/l33t/fjortis språk.

fett, keep up the good work.

(noen andre SA-goons her da?)
Opprinnelig postet av mia
hm.. SA?
Vis hele sitatet...
Something Awful (.com)
.com ja. takk, det var den jeg lurte på. egentlig wasted posts det her, men faensahesten.
common's Avatar
Trådstarter
19 1
Opprinnelig postet av mia
hm.. SA?
Vis hele sitatet...
koster 10$ å lese alle forumsene, så noen er skjult. Absolutt verd pengene.

forums.somethingawful.com
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Er selv medlem der. Verdt penga
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Mangler paypal, så jeg holder meg til genmay
common's Avatar
Trådstarter
19 1
Opprinnelig postet av Zpeef
Er selv medlem der. Verdt penga
Vis hele sitatet...
Jupp er medlem. At det koster 10bux holder unna trollsene og de som er for unge ute Jævlig ok folk der og.

EDIT: oh shit, signaturen ble litt større en antatt, flause eller? Sånn går det når man har Paint og ingenting annet hehe
heh, det dumme forumet hadde en slik stooor reklame om at man måtte joine forumet for å bli kvitt den... duuuume folk...
http://www.meitemark.net/screenshot/...gawful.com.jpg

å, hvor mye det brydde meg.....

heh, grunnen til at alt går så bra er at vi ikke har 'forum mods' slik som SA(event andre fora) har... vi har crew som går på alle forumene (forkortet sagt uni mods med admin tilgang)

mm
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
nja, admintilgangen er begrenset til brukerbehandling only da, er sånn 5% admin
common's Avatar
Trådstarter
19 1
Opprinnelig postet av meitemark
heh, det dumme forumet hadde en slik stooor reklame om at man måtte joine forumet for å bli kvitt den... duuuume folk...
http://www.meitemark.net/screenshot/...gawful.com.jpg

å, hvor mye det brydde meg.....

Vis hele sitatet...
Fett du fikk vekk reklamen

Men alle forumsene er ikke synlige til ikke-registrerte:

SA Forums alle

Sorry sensuren, men jeg blir pælma ut derifra om jeg snakker om de lukka forumsene utenfor
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Var redd jeg måtte rapportere deg nå common