Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 826
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=68451
Da var det over og ut for netscape.... Bill Gates klarte det omsider.
Trist...Det var Netscape som tok jomfruhinna på internett for min del. jaja. Mozilla lever jo videre.

Konoler her
Sist endret av kanonkølla; 18. juli 2003 kl. 14:36.
kanskje ikke så rart. netscape begynnte jo å trippe i feil retning etter hvert og browsern ble litt for bloat for min del
Better than thou.
Netscape var teh suck uansett, siste utgaven var basert på Moz 1, og 1.4 er siste final-releasen av Moz liksom.. Bruk heller Mozilla, Thunderbird eller Camino. Evt. en av de mange andre browserene som baserer seg på Mozilla.
Fordiom jeg alltid har syntes at den var stygg, og tolka css på en måte som bare gudene forsto, så er det jo litt trist da
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
Opera lenge leve
Dette har ligget i kortene helt siden Microsoft forliket, så det kom ikke akkurat som noen overaskelse at AOL ga opp Netscape.

Uansett, hvil i fred Netscape
kjipt er det jo, selv om det er lenge siden jeg har brukt det, mangfold er alltid et pluss.
får bare håpe at de som benytter seg av netscape ikke går over til IE da (er vel en grunn til at de bruker Netscape...) så kan jo kanskje bety lysere tider for Opera og andre mindre konkurrenter...
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Opprinnelig postet av Carlo
Netscape var teh suck uansett, siste utgaven var basert på Moz 1, og 1.4 er siste final-releasen av Moz liksom.. Bruk heller Mozilla, Thunderbird eller Camino. Evt. en av de mange andre browserene som baserer seg på Mozilla.
Vis hele sitatet...
Mente du Firebird? Thunderbird er jo emailklienten.
Han mener nok Firebird ja. Man anbefaler jo ikke en epostklient som nettleser.

Uansett så var netscape bad. Mozilla/Firebird pwnz.
Netscape tok netthinna(hoho) mi også, men kan ikke akkurat si jeg savner programmet slik det så ut i slutten. Opera 7 er nok den beste der ute om dagen etterfulgt av IE for min del.
Better than thou.
Opprinnelig postet av Zpeef
Mente du Firebird? Thunderbird er jo emailklienten.
Vis hele sitatet...
Jau, vet, skrevet i en hurry. :)
Kondolerer....