Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 961
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
Relevant info
Hei jeg er nå på dag 3 våken på ok-grei pepper. har ikke spist noe mat, eller drukke noe vatten. bare ett par pils

ligger nå på gutterommet hos mine foreldre. er det noen tips for å lande helt, raskest måte og i tillegg få noen timer søvn

tidligere, i lignende situasjoner har jeg bare vridd meg rundt i senga og kaldsvettet i timesvis.
Til og med nå, merker jeg en god del negative ettervirkninger. blant annet viser jeg tydelige tegn og symptomer for paranoia, angst, depresjon, og Akutte eller/og forbigående psykoser.

Har mye piller liggende, men hadde lyst til å prøve et meget potent Benzodiazepin med kort virkningstid med virkestoffet Midazolam (Buccolam 10mg 4sprøyter totalt i munnvann form)

Spørsmål
Hvordan få mest rus ut av midazolam munnvann sprøyte?

andre tips til å lande helt så snart som mulig?

eventuelt hva bør jeg gjøre etter jeg har tatt midazolamen, og hvor lenge funker det?

kan noen sende e link til en tidligere tråd om hvordan man unngår negative ettervirkninger på comedown når der gjelder speed


Medisinliste
Har også mye andre forskjellige antipsykotika, benzodiazepiner, antihistaminer og antidepressiver
Nederst ligger det en oversikt på medisiner jeg har i skuffen tilgjengelig og kan bruke nå: alt er norske apotekvarer jeg har på resept

Midazolam (Buccolam Munnvann 5mg 4stk) (*4sprøyter)

Diazepam (Valium 5mg 100stk)
(2+2+2+2 - døgndose - 40mg)

Nitrazepam (Apodorm 5mg 20stk)
(0+0+0+2 - døgndose - 10mg)

Prometazin (Phenergan 25mg 100stk)
(0+0+0+2 - døgndose - 50mg

Propiomazine (Propavan 25mg 100stk)
0+0+0+2 - døgndose - 50mg)

Alimemazin (Vallergan 20mg 100stk)
(0+0+0+2 - døgndose - 40mg)

Kvetiapin (Seroquel 100mg 100stk)
(0+0+0+1 - døgndose - 100mg)

Klorprotiksen (Truxal 50mg 100stk)

Aripiprazol (Abilify 15mg 56stk)

Mirtazapin (Remeron-S 30mg 96stk)

Mianserin (Tolvon 30mg 100stk)
Væske, mat. så quetiapin. Maksdose for søvn er rundt 150mg, før det ikke er like søvndyssende lenger. Brukes det sjeldent kan du sove fint på 25-50mg.
Skal du bruke speed bør du lære deg hvordan først.
Spis mat å få i deg drikke som du normalt ville gjort. Ikke vær våken på tredje døgnet.
Det ender alltid med et helvete.

Føler også less is more på speed.
Ikke overjuster deg.
Sist endret av SkammeligNykter; 28. januar 2023 kl. 15:39.
100mg quetiapine og 10mg valium for ro og søvn.

Hvis du spiser rett før inntak av quetiapine kan det ta lenger tid før den funker, men det er verdt å få i seg mat før du sover. Å våkne utmatta og utsulta etter å ha grilla dopamin i huet er oppskrift på suicidale tanker, men kanskje det du trenger for å ikke ryke på samme amf kjøret igjen.
Ja, gi det to timer fra matinntak til quetiapininntak.
Så går du å legger deg umiddelbart, med telefonen på gulvet ved siden av senga.

Grunnen til at du bør legge deg umiddelbart etter inntak er at du kan få blodtrykksfall og gå rett i bakken, samt at spyttproduksjon reduseres kraftig og du vil helst sovne før tunga klistrer seg til ganen.
Som skammeligNykter sier: Lær deg hvordan først.

Men for min del: Mat, Diazepam 10mg og eventuelt litt Nitrazepam, også hadde jeg heller tatt remeron istedenfor Seroquel når jeg vil sove.

Også holder sikkert med en tråd om det samme spørsmålet
Sist endret av skrpappa; 28. januar 2023 kl. 18:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Drikk en del vann og få i deg et godt måltid. Etter det kan du prøve en kombinasjon av Valium og Nitrazepam. Ligg unna C-preparatene, da de har en tendens til å øke puls (spesielt Antipsykotika). Sett på en avslappende film, slå av lyset og legg deg neppå. Lykke til.