Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1998
Hei

Kjøpte noe kosttilskudd (ikke knark) som ble sendt fra Thailand. Selges i vanlige butikker der osv. Vet det ikke gir grunnlag for at det er lovlig her i Norge,men. Det er i alle fall ikke narkotika.

Følgt sendingen hele veien,og etter den ankom Norge har dette hendt:

Sendingen er sortert og videresendt.
14. november kl. 09.26 - 1470 LØRENSKOG
Sendingen er ankommet mottakerlandet.
14. november kl. 09.26 - OSLO LETTER CENTER

Snart 2 uker siden nå,så regner vel da med at Toll fant noe det ikke likte,eller? Er det Posten som har julebord eller.no?

Bare lurer på om noen har erfaringer med lignende på sendinger fra utlandet?
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Venter også på en pakke fra hong kong med samme status

Sendingen er sortert og videresendt.
- 1470 LØRENSKOG

Står øverst at den kommer rett i postkassa eller blir levert på mitt postkontor men enda ikke hørt noe nytt.
Mulig det er litt julepost nå som gjør at det går treigere, eller at rett og slett pakkene / brevene forsvinner .
Jo da, har mye erfaring med det. Er tollvurdering og moms-beregning, og det kan av og til ta ukesvis. Nå er det mest elektronikk jeg bestiller da. Har en pakke liggende (en liten motor) som kom til Norge 10 oktober. har hørt nada om den. Dessverre er ikke sporingsnummeret fra Posten, så jeg vet ikke hvor den befinner seg.

Det du kan ha problemer med, er hvis innholdet blir betraktet som mat eller noe sånt, for da skal det fortolles.
Begynner å bli mer sikker på at jeg ikke kommer til å motta denne pakken.

Mottaker:
12345 UNKNOWN

"Av sikkerhetsmessige årsaker og på grunn av GDPR kan vi ikke vise fullstendig adresse. Derfor viser vi kun postnummer og by."
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Jo da, har mye erfaring med det. Er tollvurdering og moms-beregning, og det kan av og til ta ukesvis. Nå er det mest elektronikk jeg bestiller da. Har en pakke liggende (en liten motor) som kom til Norge 10 oktober. har hørt nada om den. Dessverre er ikke sporingsnummeret fra Posten, så jeg vet ikke hvor den befinner seg.

Det du kan ha problemer med, er hvis innholdet blir betraktet som mat eller noe sånt, for da skal det fortolles.
Vis hele sitatet...

Fått motoren din ?


Pakken er fortsatt ikke kommet. Den utenlanske sporinga er nå ugyldig. Kun posten som klarer å spore den opp,men med 12345 unknown som mottaker.

Ikke fått brev fra noen heller.

Irriterende
Sitat av Uncharted Vis innlegg
Fått motoren din ?


Pakken er fortsatt ikke kommet. Den utenlanske sporinga er nå ugyldig. Kun posten som klarer å spore den opp,men med 12345 unknown som mottaker.

Ikke fått brev fra noen heller.

Irriterende
Vis hele sitatet...
Den kom faktisk 22 des.