Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1173
Endelig! Skal trippe på 2cb i dag. Halvt år siden sist..

Jeg bruker ikke seroquel selv, men har noen par liggende. De jeg skal trippe sammen med ønsker å ha noe som kan få de ned om det trengs. Har litt benzo med oss også. Men det jeg lurer på er om seroquel dreper trippen helt?

Har søkt litt på nett men er nyskjerrig på deres erfaringer.
Den vil plante deg i jorda og slå def ut.
Benzo funker bedre til å roe ned trippen.
Har aldri prøvd det, hørt at man aldri skal ta antipsykotika med psykadelika! Correct me if I’m wrong.
Sitat av Freakywomen Vis innlegg
Har aldri prøvd det, hørt at man aldri skal ta antipsykotika med psykadelika! Correct me if I’m wrong.
Vis hele sitatet...
Det er to grunner.
1. Det er bortkastet dop.
2. Enkelte antipsykotika tatt over lengere tid kan gi lavere terskel for anfall, og så kommer psykedelika på toppen som faktisk kan gi anfall(bromo feks).

Grunn 2 er ikke veldig utbredt though. De antipsykotiske medsa det er snakk om er ganske hardcore greier(meg bekjent), som schizofreni-pasienter tar for eksempel, så du skal liksom ikke lolle rundt og ture om du går på dem i utgangspunktet.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Ikke helt rett, men det kommer litt an på hvilket psykedelika det er snakk om. Seroquel går i høy grad på d2 reseptor, affinitet er veldig høy, men den har også en antagonistisk effekt på flere serotonin reseptorer. Spesielt antipsykotika/depressiva som blokkerer 5ht2a, gjør deg nermest immun mot å trippe. At antipsykotika øker krampeterskelen sammen med psykedelika har jeg aldri hørt før. Seroquel er jo en kjent trip-killer
Har brukt seroquel for å slokne etter flere 2cb tripper samt for å sove vekk en litt vell overdosert tripp engang, har fungert utmerket alle gangene.

Erfaringsmessig så dreper det ikke trippen, for min del ialfall, men man sovner etter ei stund om doseringen er passelig
Sist endret av Triceptor; 16. august 2018 kl. 09:58.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hmm. Har tatt seroquel etter LSD + 2cb combo. Det gjorde i hvert fall meg meget trøtt. Mange som bruker seroquel som trip-dreper.

Ville foretrukket benzo tho.
psychedout's Avatar
Trådstarter
6 0
Tusen takk for svar alle, veldig hjelpsomt. Fikk ikke sjekket forumet før vi startet å trippe men da vet jeg dette til neste gang

Vi valgte å ikke bruke seroquel, kjøpte inn massevis av øl og litt valium i stedet. Trippet virkelig hardt, rett over 16 timer. Brukte øl under trippen, røkte litt hasj når vi var på tur ned og redoserte åpenbart en del ganger. Alt i alt en super trip hvor alle fikk gå dypt inn i seg selv, hørte på Sphongle igjennom alt.
Sist endret av psychedout; 16. august 2018 kl. 21:25.