Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2087
jeg har nettop kjøpt 0.5 gram amfetamin, jeg er veldig påvirket av alkohol, og jeg delte 0.5 gram med amfetamin på 2, har en annen førstegangs bruker her, vi begge har tatt 2 striper med amfetamin (små) og har enda 2 striper igjen, og vi er ikke påvirket i det hele tatt. er dette juks?

vi har begge sniffet 0.25 gram med amfetamin, ingen effekter enda??? :O
0,25 skulle være nok for en førstegangsbruker værtfall...enten gjør dere noe feil eller så er det juks.
Satser på det siste.

At du er full og førstegangsbruker skal ikke ha noe å si.
Sist endret av Googæl; 13. mars 2010 kl. 03:25.
Xerv's Avatar
Trådstarter
76 5
Vi fikk kjøpt noe ordentlig, og fant ut at den forrige 0.5 gram for 500 kroner var bare buffet osv, la det gå eller oppsøke mannen som solgte det?
Sist endret av Xerv; 13. mars 2010 kl. 06:10.
defintly oppsøke personen, i allefall ta en tlf og spør å han driver med og legg til at du ser best at du får pengene returnert. om du lar det gå så risikerer du å bli solgt dritt flere ganger. du kan enten gjøre det eller du kan spre ryktet om at han buffer, det er også en grei måte å gjøre opp. svært få som liker det ryktet. :-)

eller da hvordan er formen, funka bedre denne gangen?
Xerv's Avatar
Trådstarter
76 5
Rusen fra speeden var ikke så interesang som jeg trudde den skulle være. Det var jo koselig og snakke med venner hele natten lang, jeg så ut av vinduet og det var lyst og da så jeg på klokken og klokken var 7 om morgenen å sist gang jeg så på klokken så var klokken 11 om natten dagen før, ble ganske forvirra for at tiden gikk så fort, men ser ikke vitsen i og ruse seg på det når man bare kan ta en pipe og være fjern kvelden som ikke er så skadelig som speed.

For og si det sånn, sånn var effekten av speed på meg: Våkenhet, Trang til og prate med folk om alt mulig, var faktisk veldig slapp i forhold til forventet, Litt hodepine?, Fikk følelse av at flere mennesker var tilstede når det ikke var det,
Oppsøk sniken som solgte, 0,5g for 500 spenn er drøyt uansett.
Xerv's Avatar
Trådstarter
76 5
Sitat av tech9 Vis innlegg
Oppsøk sniken som solgte, 0,5g for 500 spenn er drøyt uansett.
Vis hele sitatet...
Sånn er det når man bor i nord :S dyrepriser for gode/dårlige varer
Sist endret av Xerv; 13. mars 2010 kl. 11:47.
Det var jo sykt dyrt, men første gang jeg prøvde Amfetamin(Dette var Speed tho :/) så putta jeg en 1'er i nesa, og sovna. Jeg sov i 3-4timer og når jeg våkna var jeg våken i 3 dager og følte meg som en psykopat 24/3 Hehe.

Så det kan være at det tar litt tid før effekten tar tak.
Et tips kan også være å "Pumpe" litt, hehe. Når du pumper adrenalinet litt (mens du er på amf) så pleier det å ta en _GOD_ stund før hjertet ditt har samme rytme igjen, hehe.

Jeg har hvertfall hørt fra mange at hvis du f.eks tar å legger deg ned å tar sånnca. 20pushups eller noe (bare så du blir sliten) og løper litt, så klarer du ikke sitte så veldig stille når du setter deg igjen.

Amfetamin funker bedre når du er blandt folk også mener jeg. Blir alltid litt gira når det er en del rundt folk deg å prate med osv.

Hvis ikke så har du fått bullshit hehe
Xerv's Avatar
Trådstarter
76 5
Fikk Veldig good speed (mange i nerheten sier det er perfekt) og jeg er veldig fornøyd med det, men jeg tokk NETTOP min siste stripe med amf, og jeg vet ikke om jeg har noen effekter, eller ikke, jeg føler liksom at det er litt rart når jeg ser rundt (sånn i hjørnene av øynene så får jeg følelse av at det er noe der, men det er ikke noe der) Men jeg vet ikke at denne stripen som ca. 0.2g, holder resten av kvelden? (Som å holde seg våken resten av kvelden til dagen etter)

Hva er det beste jeg kan blande ut amfetaminen for maksimal effekt ? har ikke tenkt til å skyte amfetamin i tilfelle noen nevner det :P
Sitat av Xerv Vis innlegg
Fikk Veldig good speed (mange i nerheten sier det er perfekt) og jeg er veldig fornøyd med det, men jeg tokk NETTOP min siste stripe med amf, og jeg vet ikke om jeg har noen effekter, eller ikke, jeg føler liksom at det er litt rart når jeg ser rundt (sånn i hjørnene av øynene så får jeg følelse av at det er noe der, men det er ikke noe der) Men jeg vet ikke at denne stripen som ca. 0.2g, holder resten av kvelden? (Som å holde seg våken resten av kvelden til dagen etter)

Hva er det beste jeg kan blande ut amfetaminen for maksimal effekt ? har ikke tenkt til å skyte amfetamin i tilfelle noen nevner det :P
Vis hele sitatet...
Hvorfor blande ut den i det hele tatt?
Det er ikke sånn at du kan blande ut amfen for å gi den bedre effekt.
og om du skulle i det hele tatt vurdere å blande så er det en god regel Alltid bland med noe vannløselig og som er ufarlig for menneskekroppen. du kan alldri vite når du glemmer posen et sted og en annen en forsyner seg av posen din, gjerne en som skyter det. om du har blanda med mel eller noe alla så kan det virkelig gå i ulykkka.
Amfen din er nok blanda godt nok fra før den
Xerv's Avatar
Trådstarter
76 5
Hvorfor er det sånn at jeg tokk en stripe, men jeg er ikke like hyper, eller pratsom som de andre som også tokk?