Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 604
Hei. Jeg har da funnet igjen min gamle data.. Har da lyst til å installere win7 på denne.. hittil har jeg ikke møtt noe annet enn problemer med dataen. Jeg har ikke noen service packs og jeg får faen ikke installert det.. Jeg har win7 på en usb minnepenn og har da lyst til å installere win7 fra denne.. men hvordan i helvette booter jeg med usb? i bios finner jeg ikke noen som helst instillinger for dette.. er ikke akkurat noe geni på data eller.. så takker for alle svar.m
først og fremst må du gjøre minnepennen bootbar. Og så når bios kommer opp må du trykke en eller annen knapp som du finner ved hjelp av google?(f2 og f10 er vanlige). Fant en guide på dette for en stund siden. prøv google du

edit: http://www.teknofil.no/wip4/installe...d.epl?id=41632
Sist endret av krJo; 25. februar 2010 kl. 01:17.
tech9's Avatar
Trådstarter
Nå reagerer den iværtfall.. den starter i boote, men så får jeg en feilmelding.. A: Drive Error. Hva er dette for noe ? :s
brukte du guiden?

EDIT: tror ikke du klarte å gjøre usb-en bootbar ?
Sist endret av krJo; 25. februar 2010 kl. 03:18.