Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 15827
Kan noen si hvordan man lager brownies med grønt i, på en enklest mulig måte? Må man lage cannasmør først, eller kan man bare ha grønt oppi deigen? Kan man steke browniesen på så høy varme som det står at den skal bli stekt på? Er det mulig å si noe om hvor mye grønt man skal ha oppi? blir bare forvirret av å lese det jeg finner på google og sånne ting..
Stek hasjen i en liten klump smør til hasjen smelter helt. Når smøret og hasjen er ferdig blandet sammen så tilsetter du det i brownies oppskriften din
Nå fikk jeg lyst på brownies..!
Hasj? *ti tegn*
du BØR helst lage cannasmør først , ikke bare for og få best mulig effekt av thc'n , men dette kan du også sile for og slippe planterester i kakene dine. Det er jo ikke nevneverdig stress og koke opp litt cannasmør , så go for it!
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Hvorfor kan man ikke ha planterester i kaka?
Jeg sa ikke att man ikke kan ha det i kaka. For all del , du kan ha så mye planterester du vil , men dette er da ikke like delikat. Det er også lettere og blande inn smeltet cannasmør i deigen slik du får en jevn fordeling i forhold til tørr pot.

Her er forresten en oppskrift om du trenger det. http://freak.no/forum/showthread.php?t=97752
Sist endret av THH-c; 29. januar 2010 kl. 22:48.
Sitat av THH-c Vis innlegg
du BØR helst lage cannasmør først , ikke bare for og få best mulig effekt av thc'n , men dette kan du også sile for og slippe planterester i kakene dine. Det er jo ikke nevneverdig stress og koke opp litt cannasmør , så go for it!
Vis hele sitatet...
kan du ikke bare koke det ut med smøret,la det trekke skikkelig også pelle ut alle evt blader

thcn har jo blandet seg i fettet og bladene trengs jo ikke mer

Sitat av THH-c Vis innlegg
du BØR helst lage cannasmør først , .
Vis hele sitatet...
man bør vell det,men det er jo SÅ mye enklere å ikke gjrøe det..

en helvetes møkkajobb

http://www.youtube.com/watch?v=2Iw2v...eature=related

orker knapt å se filmen...