Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 864
Hei!

Hvis iptelefonen står på en stund, (16 timer), så plutselig så forsvinner summetonen, og jeg hører ingenting

Jeg har en zyxel 650 ruter fra Tafjord Mimer As.

merkelig problem:S


Noen som vet hva som kan være gale?
Du kan jo prøve å høre på telio sine forumer, er mange der som har forskjellige problemer som er blitt funnet en løsning på.

Første som slo meg var at porten ikke var åpnet på routeren, men det er det jo ikke siden du har summetone. Det kan være noe feil med telio adapteret. Forsvinner summetonen lenge? Har det vært slik hele tiden? Hva gjør du for å få summetonen tilbake igjen?

Så jeg tror det er telio adapteret til telio som er feilen her.
Trådstarter
61 0
den forsvinner, og er vekke helt til jeg restarter adapteret. Har ogsp prøvd å opne porter, og sotte fast ip på det, men det funkerer fremdeles ikke:S Noen som vet om noen andre iptelefon leverandører som har god kretikk?
Ok, da er det adapteret ditt som er problemet med, er bare og ta kontakt med telio og forklare hva som er problemet, så vil jeg tro du vil få et nytt et.
kreativ nerd
devotio's Avatar
Kan det være at adapteren blir veldig varm? Da kan den i noen situasjoner restarte.