Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2591
Hei, jeg skulle gjerne hatt litt råd om hva jeg skal blande oppi amf for å få det kicket. Amf er en rein 8+ av 10 i karakter men jeg må blende ut med noe for å få det kicket !

Har 20 g og trenger informasjon hvordan jeg blander ut dette!
Det er til eget bruk og litt salg men jeg skal ikke selge utblandet falske varer jeg vil kun ha det ekstra kicket !

Takk for svar på forhånd
Startgass eller/og meth. Anbefales selvfølgelig ikke, men det skjønner du vell selv...

Vil bare nevne at dette er noe du må gjøre research på selv. Visse startgass typer inneholder ether, noe som vil gjøre peppern din renere (fjerner en del reststoffer fra produktet osv) men noe av etheren vill binde seg til peppern, det er mange som påstår at peppern da produserer ett mye drøyere rush. Dette her har jeg null personelig erfaring med og guid til hva og hvordan må du finne selv
Sist endret av Alge; 26. oktober 2017 kl. 15:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Alge Vis innlegg
Startgass eller/og meth. Anbefales selvfølgelig ikke, men det skjønner du vell selv...

Vil bare nevne at dette er noe du må gjøre research på selv. Visse startgass typer inneholder ether, noe som vil gjøre peppern din renere (fjerner en del reststoffer fra produktet osv) men noe av etheren vill binde seg til peppern, det er mange som påstår at peppern da produserer ett mye drøyere rush. Dette her har jeg null personelig erfaring med og guid til hva og hvordan må du finne selv
Vis hele sitatet...
Eter skal ha egen psykoaktiv effekt som ligner på alkohol-rus. Har hørt at Magnesium brukes som "fyllmasse" i gatespeed, og det vet jeg er en svak NMDA antagonist. Det finner mange former for Magnesium, men Magnesiumsulfat er nok den typen som er mest brukt som kosttilskudd og samtidig er vannløselig.

MERK: Jeg er ikke 100% sikker. Lenge siden jeg har skutt noe som helst, og det siste jeg skjøt i meg var tilnærmet 100% ren speed. Null kick, null rush, men formen var lang og jevn, og kvaliteten gjorde at jeg hadde 1g i 4-5 dager. Etter det siste skuddet, så forstod jeg at jeg trengte uren speed for å få det kicket jeg ønsker, og da kunne jeg likesågodt bare snorte/droppe det, eller finne et sterkere sentralstimulerende. Gikk jo opp for meg at all farten jeg har trykt i meg og følt bra effekt av har vært skitne varer, så det var mitt siste skudd.
Sist endret av Mexxy; 27. oktober 2017 kl. 04:28.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Aseton. 0,1 ml pr g. Har jeg hørt da
▼ ... over en måned senere ... ▼
Bland det med proteinpulver.