Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1144
Anonym bruker
"Taktløs Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eller er det motsatt? Bra speed, ingen nedtur?

Jeg har tatt speed flere ganger og formen dagene etterpå har variert veldig. De fleste gangene har jeg fungert bra, får sove kanskje samme natten, andre ganger på dag nr 2. Men så har jeg hatt de gangene hvor jeg blir veldig hyper, timene flyr forbi og matlysten kommer ikke på flere dager.

Tok såvidt noe på fredag, men klarte å spise samme natt. Måtte ta noe å sove på, men da jeg stod opp så var jeg i form til å på kjøpesenter og jeg har spist normalt.

Er det fordi jeg tok så lite eller fordi produktet rett og slett var dårlig? Kjente noe bare toppen en time. Kombinerte forresten med alkohol og følte meg mer ør enn fokusert.
Hvis du med speed tenker på amfetamin, så fikk jeg ganske slitsome nedturer av det. Typisk ett par døgn etter att man ikke er ruset lengre, men alikevell ikke klarer å sove eller spise eller slappe av. Så må det også sies att jeg alldri tar noe for å slappe av eller sove på i etterkant. Tanken med det har vært att jeg gjennom å ta med meg nedturene holder meg litt i skinne.
Den gate speeden man får kjøpt i dag derimot (Metamfetamin + en haug med dritt) den kan jeg stort sett sove å spise på og får aldri noe nedtur av. Når jeg gjør det holder jeg ofte på i opp mot en uke av gangen, og så spiser jeg litt å går å legger meg og sover ett par dager. Med andre ord ikke noe man burde gjøre alt for ofte.
Ser at det er en som kom meg litt i forkjøpet, men poster det jeg har skrevet likevel

Det er ikke helt unormalt at amfetamin i Norge er blandet ut med metamfetamin. Jeg vil tro at det er det som er casen her.

Når jeg tar ren amfetamin så har jeg ikke nevneverdige problemer med å spise eller sove en 10-12 timer senere, uten assistanse av medikamenter eller andre midler. Jeg kan også gjerne gjøre noen ærender eller skole litt senere på den påfølgende dagen. For et par år siden under en heftig fyllekule så tok jeg del i en god mengde striper av et produkt som var tykt utblandet med metamfetamim, dette ble bekreftet senere av urin og hårtester av en uheldig kompis. Uansett, da var det null søvn på nesten 3 døgn, jeg klarte heller ikke å spise på to døgn.

Uheldigvis så er det ikke så enkelt skille matamfetamin og amfetamin. Reagent-testene gir samme resultat, visuelt og konsistensmessig så vil man heller ikke finne noen merkbare forskjeller.

De to mulighetene du har er enten å ta det på feelen. Stor eurofi, tallerkenpupiller, kjeverykninger og påfølgende søvnløse netter er ganske karakteristisk. Den andre er å sende produktet ditt inn til EC i Spania for gasskromatografi, det koster vel en 50-60 € pluss porto, resultantene kommer ca. i løpet av en måned. Det er ingen dum ide å gå sammen med noen kompiser om en test hvis man har kjøpt en grei mengde med et lovende produkt.