Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 763
Har en stor oppdatering til windows 10 jeg vil installere for å få vekk viftestøyet (Bærbar PC).
Etter 1-2 timer er den på rundt 30 %, det er da problemet oppstår:
Pc'en lager høye pipelyder, og hvis jeg snakker vedsiden av pc'en kan jeg høre stemmen min, noe som tyder på at mikrofonen på pcen er slått på og er grunnen til dette skjer.
Har ikke klart å la oppdateringen fortsette med denne høye lyden, så har slått den av og gjenopprettet den gamle versjonen.
Støyet fra viften går da vekk i en dag eller to før den kommer tilbake (PC'en er ikke varm, har prøvd på alt som står på nett for å hindre viftestøy)
Noen som vet hva som kan gjøres? Og vil dette påvirke pc'en hvis jeg lar den oppdatere seg til 100%?

Takker for svar
Hjelper det å putte en dings i hodetelefon-utgangen, slik at lyden kommer ut via den istedet? Alternativt deaktivere lydkortet i enhetsbehandling?