Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 5599
Har fått tilbud om maskot jobb, noen som har erfaring rundt det

D er vel ikke så mye mer enn å klemme barn, bli med på bilder og act crazy? Noe jeg forøverig er god på.

Er ikke dritglad i barn. Men må få inn no penger her nå..
Erfaringer?? Med maskot jobb?
Maskot er som mangt, det kommer an hvilken type maskot du skal være. Har ingen erfaring selv, men skal du være maskot på kjøpesenter eller for et fotballalg så er det stor forkjell. Det innebærer at fra å fremme laget eller butikken du jobber for. humor og skøyersterker kommer også inn. men slik som Covid-19 er så er man ikke fritatt for 1 meter grensa. så du kan glemme nærbilde og kos av unger på lang tid.
Glemte Covid, men det er perfect det Vil ikke ha snørr unger på meg som sagt å da slipper jeg å være redd for rognpåsan, sett en del videoer på youtube hvor maskoter blir sparka i skritte.
Dette er på arbeidsplassen til en kompis dette er.
Ikke vær redd for å bli sparket i skrittet, de du har sett er idioter. Hvorfor skulle de gjøre dette hvis de er normale mennesker. Siden dette er arbeidsplassen til din kompis, hør med de hva de ønsker av din maskot jobb. Må si det er litt snodig de ikke har kommet med dette før du fikk jobben da de ikke ansetter en maskott uten å ha et mål med jobben du gjør. Da får du svar på alt du vil lure på rundt dette. Lykke til
Har selv slått en maskot (Pikachu) da jeg var mindre (rundt 10–12 år), og jeg anser meg selv som ganske normal. Dog var nok dette et resultat av å skulle tøffe meg for eldre brødre og deres kompiser.
Jeg har jobbet som Captain Kid i timesvis, aldri blitt sparket, slått eller tøyset med. Jevnt over digger alle maskoter, voksne som barn. Hovedproblemet er varmeutvikling inne i kostymet og evt. sikt/bevegelse alt ettersom hva du skal ha på deg og hva du skal gjøre. Stort sett kan man bare vimse rundt som en gorg i fragglene uten å tenke så mye på hva man skal gjøre/si - folk oppsøker deg helt av seg selv også tar man det bare på sparket der i fra.

Du må være litt hyggelig bare, fordi mange barn blir redde og skeptiske om du er for voldsom, kanskje vinke litt på avstand og la de nærme seg sammen med foreldrene sine slik som de selv vil- samtidig som du kanskje må være litt sporty og ta bilder mellom damene osv. Er like mange voksne som barn som vil ha bilde var min erfaring, overvekt av kvinner og barn i forhold til menn- men det er kanskje forskjellig på sportslag og div.
Maskot er sikkert greit det! Om du må bruke kostyme med maske er det kanskje litt lettere fordi du er i en rolle da men ikke alle maskoter er store bamser heller
Skal være en banan visst nok
Anbefales! Var maskot for IK Start på kampene,gikk ringside igjennom kampen.Sitter igjen med bare gøye minner,det blir hva det du gjør det til selv.Oppgavene var alt ifra å ta bilder og være klovn på kampdag,diverse dugnad ,og til å besøke kreftsyke barn på sykehuset. I løpet av den ene sesongen kommer jeg på en "negativ" hendelse..
Sist endret av Bjørneboe; 3. september 2020 kl. 15:09.