Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2207
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sett det nevnt mye her i det siste. Hva er egentlig kratom, maeng?
Er det organisk eller kjemisk? Rent eller RC? Trygt eller bivirkninger?
Lovlig eller ulovlig? Vanlig eller uvanlig/noe nytt? Forska på eller eksperimentellt?

Hva er effekt, dosering, hvordan oppleves rusen, kan andre se eller merke du er rusa f eks på pupiller, sløvhet, speeda e.l? Hvilken kategori kan det falle inn under og hvem passer det for å bruke?

Fortell
reseptpliktig og naturlig, fungerer som et mildt opiat
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er organisk og det skal mye til for at noen skal kunne se det på deg. Høye doser med riktig strain gir en sedativ og euforisk rus, ala opiater som oxy. Andre bruker det for økt energi.

Mitt «DOC» hvis det ikke var for inntaksmetoden og mengde som kreves. Tok rundt 12g bali som gir meg den beste opiatrusen, samtidig som jeg har energi som en hest.

Du kommer med mange spørsmål. Anbefaler deg å lese deg opp på nett, er mye informasjon å finne.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Passer det for folk som liker benzo og å være stein, siden det gir en sedativ effekt, eller vil det passe mer om man liker en sentralstimulerende opp effekt siden dere sier man også får energi av det? Hvilken del av hjernen fungerer det på?
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Små doser med riktig strain = energi
Store doser med riktig strain = opiatlignende rus. Generelt.

Personlig for meg får jeg masse energi og opiateffekt ved store doser bali, men får dog det samme med enkelte opiater. Folk flest får som nevnt ovenfor.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kan lukke øynene og 'nodde av' i eufori og avslappethet, for så å åpne øynene igjen å gå rett på å studier superfokusert 4 timer straight. Den energien jeg får er ikke slik at jeg bare MÅ ut og trene, men skolearbeid, oppussing (maling) blir supermotiverende for MIN del.
Noe nedtur av dette stoffet? Eller negative bivirkninger?

Nesten litt sånn for godt til å være sant
passer vel best for folk som liker å være stein og benzo som du sa vs folk som liker vanlige stims som amf og cola.
energien jeg får på kratom kan jeg velge å bruke, el jeg kan sitte å chille. på amf f eks så "må" jeg gjøre no så den stimulerende effekten av kratom føles mer naturlig og ikke "tvunget, if that makes sense
Jeg fikk den sykeste heroin lignende effekten i starten. typ 3 ganger. så dabbet det bare helt av og i dag er det veldig lite igjen av chill effekt, men det tar toppene av neurontin abstinensene mine. FOlk sier man må varere 3 forskjellige strains hver dag for å få effekt. Nå har jeg to forskjellige, syntes ikke det er noe å skryte av det her.. Men i starten var det latterlig euforisk
Den beste beskrivelsen jeg har kommet fram til er som god kopp te - ganger ca. titusen.

Kratom er bladene av et tre som vokser i Sørøstasia og har vært brukt av befolkingen der i utallige år, særlig de siste ti årene har bruken skutt fart også her i vesten. Det største salgspunktet er for å behandle opioidavhengighet, mange bruker det også rekerasjonelt, for å slappe av, for motivasjon/produktivitet, løfte humøret og stille smerter.

Sitat av esselte12 Vis innlegg
Noe nedtur av dette stoffet? Eller negative bivirkninger?

Nesten litt sånn for godt til å være sant
Vis hele sitatet...
De to store og vanlige bivirkningene er dehydrering og forstoppelse, ingen av delene noe problem så lenge du drikker nok vann og holder forbruket på et ''ansvarlig'' nivå.

Den store stygge ulven er toleranse og avhengighet. Nå skal jeg ikke overdrive farene her, det er ikke noe heroin eller alkohol akkurat, men det er absolutt noe du bør vurdere nøye før du bestemmer deg for å bestille en haug med kratom. Det er ikke noe fare for dødelig overdose.

Det aller skumleste med kratom imo, er nettopp det at det er et naturprodukt. Du vet ikke alkaloidenivåene i produktet, innhold av eventuelle sprøytemidler, tungmetaller eller om bonden I Indonesia har vasket seg på henda for hun plukket bladene (har vært knyttet til salmonella-utbrudd tidligere). Det er også fortsatt lite god forsking på kratom og vi vet fortsatt lite om hvordan det påvirker kroppen i lengden.