Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3033
Anonym bruker
"Løs Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare sløvende og noe man bare sovner av eller gir det noen form for lykkefølelse/godfølelse? Hvilke doseringer må man opp i for å oppnå det som newbie?
Forskjellig fra person til person. For min del gir det lite rus, men fikk litt eufori i forbindelse med cannabis. Ble bare litt tung i kroppen og avslappet.

Ville startet med maks 1-2mg. Ved en anledning tok jeg 4mg uten tolleranse på en fredag og hele helgen er helt svart. Knasket i meg mye mer under blackouten selv om venner prøvde å stoppe meg. Ting jeg gjorde under blackouten fikk store konsekvenser og jeg holdt på å kjøre livet mitt i dass.

Tror xanax ol. ikke gjør så mye for personer uten angst, stress osv.. Er sånn for både meg og flere jeg kjenner.
Anonym bruker
"Løs Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av flyndra90 Vis innlegg
Forskjellig fra person til person. For min del gir det lite rus, men fikk litt eufori i forbindelse med cannabis. Ble bare litt tung i kroppen og avslappet.

Ville startet med maks 1-2mg. Ved en anledning tok jeg 4mg uten tolleranse på en fredag og hele helgen er helt svart. Knasket i meg mye mer under blackouten selv om venner prøvde å stoppe meg. Ting jeg gjorde under blackouten fikk store konsekvenser og jeg holdt på å kjøre livet mitt i dass.

Tror xanax ol. ikke gjør så mye for personer uten angst, stress osv.. Er sånn for både meg og flere jeg kjenner.
Vis hele sitatet...
Tenkte på å ta det for seg selv eller evn med alkohol om det gir bedre godfeeling. Har forsåvidt sosial angst og mye stress, uro generelt men veit ikke om benzo er noe jeg tør å ta in public. Tenkte mest for å roe ned og hygge meg litt hjemme. Fikk tilbud om et brett xanax men vet ikke om det vil gi meg hva jeg er ute etter. Vil ikke bare bli slapp og sovne vil gjerne ha en liten buzz
Hjelper ekstremt på min sosial angst, vellbehag og ellers få litt tanke frihet som ingen andre benzoer gjør for meg bortsett fra etizolam, men føler etizolam muligens er noe svakere og sterkere på enkelte områder.

Kan spise 8mg, ksalol eller ekte bars, har relativt høy benzo toleranse og flere reseptorere siden jeg har brukt benzo i maange år. Rivotril prøvde jeg igjen nå nylig, gav ikke med smak, bromazepam og sobril gir meg veldig lite, men valium er helt ok, må bare opp i veldige høye doser, men klarer meg fint med maks 6mg på en kveld når jeg har det tyngst
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tenkte på å ta det for seg selv eller evn med alkohol om det gir bedre godfeeling. Har forsåvidt sosial angst og mye stress, uro generelt men veit ikke om benzo er noe jeg tør å ta in public. Tenkte mest for å roe ned og hygge meg litt hjemme. Fikk tilbud om et brett xanax men vet ikke om det vil gi meg hva jeg er ute etter. Vil ikke bare bli slapp og sovne vil gjerne ha en liten buzz
Vis hele sitatet...
Jeg blir ikke trøtt på det ihvertfall. Pass på å ikke knask i deg hele brettet.. Spesielt om du blander med alkohol.

Ville heller blandet med cannabis

Etizolam synes jeg ga en mye bedre rus. Ble smålig euforisk, avslappet og følte et velbehag. Men er søppeldop spør du meg.
Sist endret av flyndra90; 25. februar 2020 kl. 03:47.
Det er beroligende Du merker det best hvis du er stressa. Du får ikke noe særlig mer nytelse ut av ti enn du gjør av en, selv om du kanskje tror det der og da.
Utenom flunipan og rohypnol som var vanlig i min benzo kariære for mange år siden, er vel kansje xanax det som har hatt den mest euforiske virningen på meg. Det er overhodet ikke noe jeg anbefaler under noen omstendigheter, men jeg brukte det veldig mye som helgedop. Da gikk jeg aller helst på byen med en intensjon om å sjekke damer, og med en kombo med masse sprit ble jeg byens mest pågående mann har jeg fått høre.. Ellers husker jeg at hver gang jeg i etterkant fikk tak i xanax og tok det, så var det likevel en tenningsmekanisme for at jeg ville drikke alkohol. Så satt man der igjenn med en angst man fra før av ikke hadde, men som man gradvis ernærte nok til å tro at man trengte xanax.

Xanax er blant de mest vanedannende benzo har jeg forstått. Du gjør uansett veldig lurt i og holde deg unna.
R.i.p 23.04.2021
Xanor funker best vis du føler deg forferdelig,angst noia eller nervøs for noe så vil du merke mest. Er du allerede i en chill starte er det bortkastet og bruke.
Start med 0.5mg du, det kan være mer enn nok om du ikke har benzotoleranse. Jeg synes benzo kan gi en grei rus, men bekker man over så er det mindre synlig føler jeg. Da blir det bare lok og styr..

Men egentlig skjønner jeg virkelig ikke poenget i å ta benzo bare for rekreasjonellt bruk. Kan være du blir like tilfredstilt av noen øl, framfor å bevege deg inn i benzoland..

Eventuelt røyk deg litt bønne.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er noe jævla dritt hvis man bruker det for å ruse seg. Knasket to brett xanax i forrige uke. Gikk greit, men det var ganske bortkastet. Føler ikke jeg husker så mye, ikke at jeg faktisk har hukommelsestap, men man går på en måte på autopilot. Hvis man vil kaste bort livet sitt er det sikkert supert.

MEN å bruke xanax riktig er noe helt annet. Hvis man sliter med angst er det så fantastisk å kjenne at alt slipper og man endelig kan slappe av. En velfortjent pause. Burde ikke brukes over lengre perioder.
Kingpin av angstdempende og muskelavslappende.

Personlig preferanse vel å merke.

Ta en og et glass vin eller en til to øl for å avslutte en todagers-tredagers, eller knuse et angstanfall du ikke behersker. Vent vent vent og la det alltid bli et rituale hvor du aldri tar utenom før avslapping eller søvn, så langt dette lar seg gjøre.

Det mases om forsiktighet med alkohol og piller. Dette med rette, men en liten knert gir mere kraft, og mitt argument for et glass vin eller tilsvarende er å sleppe å ta to. Tenk alltid å holde toleransen nede, tross ubehag og vær knallhard på dette, så vil du mestre. Får du fin funk på en - good on ya !

Blir som så mye annet, ofte omtalt under benzo-paraplyen , men pakker litt mer kraft på alle måter kontra f.eks en valium. Hurtigere virkning, påvirker muskler og nervesystemet merkbart, og uten å være 100% bastant så mener jeg også at halveringstiden er noe lengre.

Hoved-virkestoff : Alprozalam
Valium, vival, bensedine osv = benzodiazepin
Rivotril = clonazepam
Sobril = oksasepam - denne kanskje jeg blir 'fengslet' på, tar litt fra hodet her .

Med andre ord burde det være (P)AM som samlebetegnelse fremfor benzo, men meg om det.

I mine øyne er det et hysteri rundtom piller, fordi altfor mange klovner hiver i seg en håndfull , gjerne uten noe tolleranse i det hele tatt, også velter problemet over på pillene, som igjen fører til at alle som har respekt for disse magiske små, blir indirekte straffet på andres ubrukelighet og mangel på kunnskap og respekt.

Legene er mer restriktive enn noensinne, mange lider og blir offer for de som hyler og skriker fordi de tømte i kjeften som om det var en pakke Mynthon, og synes det var overraskende og leit at det skulle bli så mye styr fordi de brøyt hver å en av kjøre-reglene man bør holde seg til. Eneste gleden i det er skadefryden over historiene som deles, og da i særklasse gjeldende Rivotril. En lunefull faen som luller deg inn og er du nok fucka og tar f.eks før du skal ut og sammen med mye brennevin så smikker den deg så hardt du fortjener og litt til, mens du føler deg fin så herjer den livet ditt villt i stykker på relativt kort tid og etterlater ryddejobben til deg.

Er det forresten mange som kan skilte med resept på Xanax/Xanor/Alprozalam i dette lange land ? evt Clonazepam ?
Anonym bruker
"Løs Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Du merker det best hvis du er stressa. Du får ikke noe særlig mer nytelse ut av ti enn du gjør av en, selv om du kanskje tror det der og da.
Vis hele sitatet...
Sitat av Tarm Vis innlegg
Er du allerede i en chill starte er det bortkastet og bruke.
Vis hele sitatet...
Okei greit å vite, da er det ikke noe jeg trenger å kaste bort mange tabletter på hvertfall.. Jeg mener ikke å spamme her men lagde en tråd for en-to uker sida om hvordan få godfølelsen på sobril+alkohol siden jeg på daværende tidspunkt hadde et brett sobril og noen pils i hus. Eneste som skjedde var at jeg sovna (5x10mg+to øl). Ble i den tråden tipsa om kratom som jeg kun har lest om her inne, men har ikke tilgang på det og vet ikke hvordan jeg kommer meg på darknet (ikke prøvd å Google det heller men føler meg tryggest av å handle fysisk ikke nett).

Denne uka fikk jeg tilbud om xanax og har alltid trodd det gir rus, men høres ikke ut som noe som er så verdt det ut fra de fleste svarene her. Jeg har ikke toleranse for cannabis lenger desverre pga rusutløste psykoser og noiern. Følelsen av en 5-6++ trekk godsaker er det jeg prøver å oppnå. Tenker som kveldskos et par timer før leggetid. Øl alene blir jeg bare mer våken av.

Leser noen blir fjong og glad på Imovane?
Anonym bruker
"Løs Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har en del erfaring med rivotril, rohypnol og hva som helst jeg ble servert i brugata for mange år siden og liker egentlig rusen til rivotril men gjorde altfor mye fucked og ble kjapt avhengig og på kjøret en periode av dem så tror det er lurt å holde seg unna rivotril sånn sett. Har ikke rørt piller på 7-8 år og kan ikke noe om de forskjellige derav "newbie". Vil bare kose meg litt ikke bli mongo
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har en del erfaring med rivotril, rohypnol og hva som helst jeg ble servert i brugata for mange år siden og liker egentlig rusen til rivotril men gjorde altfor mye fucked og ble kjapt avhengig og på kjøret en periode av dem så tror det er lurt å holde seg unna rivotril sånn sett. Har ikke rørt piller på 7-8 år og kan ikke noe om de forskjellige derav "newbie". Vil bare kose meg litt ikke bli mongo
Vis hele sitatet...
rivo er nok litt verre en xanax mtp det du nevner, men det er fortsatt samme greia, benzo. hør på deg selv, hold deg unna benzo om du ikke vil miste alt av hemninger og hva det fører med seg igjen.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil anbefale å holde deg unna benzo.

Rivotril har lenger halveringstid enn xanor. Er man avhengig av rivotril vil seponering bli jævlig og seig. Er man avhengig av xanor vil seponering bli mer enn jævlig men litt mindre seig.
I urinprøvesammenheng oppdages det ca like lenge da xanor gjøres om til noe annet i kroppen som kan spores lenger enn xanor. Hvis man sender til lab. Hurtigtaster viser rivotril lengst.

Er du deprimert, har kjærlighetssorg og har det forjævlig vil xanor kanskje gjøre deg mer likegyldig til det. OG trøtt så man får sove. Rivotril gir kanskje noe mer rus, men ikke det helt store da man også blir trøtt av rivotril. Hvis man bare skal ta 1-2 ganger i mnd vil jeg anbefale xanor. Ingen av delene er noe p ruse seg på men kan være bra til KORT TIDS BRUK ved kriser
Anonym bruker
"Løs Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja dette er ikke noe for å bli junkie på, men bare for å kose seg og slappe av på en kveld innimellom så hvilke piller utenom rivotril gir rus og i hvilken dose? Hva med Imovane leser noen får eufori av det
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du ikke har toleranse og bare tar en sjelden gang så holder det langt med 1 mg rivotril eller 1 mg xanor. Tar det en time og du ikke merker særlig så ta 1 mg til. Men ikke fortsett derfra, bpdenpp rivotril og xanor er det vanlig å ikke tro eller merke hvor borte man egentlig er. Men 2 mg for en uten toleranse er mereeeer enn nok. Mye mer enn nok. Tar du mer enn dette vil du sannsynligvis gjøre noe dumt du ikke husker noe av. Det er haugevis av de historiene her inne på forumet. Er en ordentlig og streit type selv og hadde aldri trodd jeg skulle kunne gjøre noe dumt på benzo. Over 2 mg så var jeg det sjæl. Innmari skumle saker!! Dette er noe av det aller sterkeste benzo du snakker om!

Imovane kan gi en buzz i små doser om du ikke har toleranse. Dog gjør ikke imovane deg like angstfri som to førstnevnte. Og du kan oppleve mer ubehag med imovsne. Totalt hukommelsestap fra inntak til dagen etter er også normalt og å gjøre masse dumt. Ville holdt meg langt unna imovane. Det gjør ivertfall jeg etter for mye dårlig erfaring.

Men serr... ta så lite som over hodet mulig av benzo. Da får du «klarest» rus og effekt og du kan ta igjen en annen gang og få lik effekt uten å trenge å trappe opp dosen.

Dette er meds for stabile og viljesterke folk som opplever krise, ikke til jevnlig bruk. Det er farlig