Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2266
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kort fortalt:
Skjøt en halv kvarting. Skjøt en halv til en time eller to senere.
La meg tilbake på sofaen å duppa av, ikke sov, vel og merke.

Plutselig våkner jeg i senga med pcen på magen, skjønte ikke en dritt fordi jeg husker ikke å ha lagt meg der. Så kommer dama in, å forteller meg at jeg lå livløs på sofaen blå på leppene og pustet ikke litt engang, annet enn noen slurkende hikst i ny og ned. Hun dro meg opp i sofaen å rister i meg som faen, pliutselig fikk hun liv i meg.

Er det farlig å sovne på heroin? Tok jeg for fort redosering?

Dette var forresten første gange jeg prøvde dette intravenøst. Hadde jeg vært alene så hadde jeg nok vært død. Værsåsnill å vær forsiktig og aldri alene hvis dere skal prøve heroin.
Kan ikke mye om heroin men det som kjennetegner opiater generelt er at de demper pustemuskulaturen. Veldig ubehagelig å oppleve.

Ikke sovne på heroin sier jeg
Du sovnet ikke, du tok overdose.

Og ja, selvsagt kan det "være farlig". Hvis du ikke er klar over noe så basic som at for mye heroin kan være farlig, så burde du kanskje finne på noe annet å gjøre på frem til du har tilegnet deg litt mer kunnskap om stoffet.
Gratulerer, du satt en overdose.
Hold heller dosen lav og fyr en bønne på toppen.

Eneste grunn til at jeg til tider brukte opiater var for å få evnen til å duppe.
Fantastisk!
Du har vært veldig heldig. Ta lærdom av episoden.
Som sagt så har du tatt en overdose. Hvis det er første gang du har skutt er doseringen vanskelig da du ikke vet hvordan toleranse du har eller styrken på dopet. Når man overdoserer opiaterer vil det først og fremst dempe respirasjonen, noe som vil si at du puster saktere og saktere helt til du ikke puster mer. Det er nettopp derfor det er så viktig å aldri skyte heroin alene, en overdose er enkel å behandle hvis den blir oppdaget.