Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3076
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heihei,

Jeg drakk et par pils for en del timer siden. Bruker heroin jevnlig, ca 2-4 ganger i måneden. Satt et skudd for en halvtimes tid siden, og har en pils igjen. Søkte litt rundt og har fått med meg at dette er en utrygg kombinasjon og dere kan jo umulig vite helt hvordan jeg reagerer. Men lurer allikevel på om noen har erfaring med dette eller noe info om hvor farlig det er? Eventuelt om det påvirker rusen når det er så små mengder?

Skal nevnes at jeg tar relativt forsvarlige doser, så ligger ikke med panna i bordet. Men har heller ikke høy toleranse når det kommer til alkohol. Takk for eventuelle svar, og ha en god kveld videre
Alcohol has a chemical reaction with heroin in the body. Heroin is an illegal opiate painkiller which causes feelings of euphoria, along with analgesic effects. Alcohol is a legal central nervous system depressant which can intensify the effects of heroin. When combined, heroin and alcohol have an additive effect which causes both drugs to be stronger.This can easily cause accidental overdose or alcohol poisoning.

Taking alcohol and heroin together can result in serious adverse reactions, due to the additive effects of both central nervous system depressants. Some potentially dangerous effects of mixing heroin with alcohol include:

dizziness
drowsiness
loss of consciousness
shallow breathing
impaired coordination
overdose
slowed or irregular heart rate
tremors

But alcohol doesn’t just intensify the effects of heroin. It does both ways. Alcohol also becomes more dangerous when mixed with heroin, becoming a stronger sedative. Drinking and using heroin can cause trouble concentrating and difficulty with coordination. This makes it more likely you’ll be involved with an accident or injure yourself. You also experience a greater intoxication from alcohol when mixing it with narcotics, leading to a greater risk of alcohol poisoning.Your alcohol tolerance will always be lower than you would normally expect when mixed with central nervous system depressant drugs.


http://drug.addictionblog.org/mixing...-with-alcohol/
Du skyter smekk og blir nervøs fordi du har drukket noen øl, med mindre du har noen særskilte HLR problemer eller diabetes så burde dette gå greit, folk på kjøret dytter i seg alt mulig og lever gjerne neste dag. Jeg stusser litt på at du setter heroin intravenøst og ikke er opplyst om hva som funker og hva som ikke funker. Junkier er vandrende leksikon når det gjelder stoff og injisering.
Tror nok du er trygg, selv om alkohol forsterker CNS depresjon. Skal en del til før CNS depresjonen fører til respirasjons stans (overdose). Men uansett er det uansvarlig for vis uhellet er ute kan konsekvensen være stor. Siden jeg jobber i ambulansetjenesten har jeg opplevd overdose som regel hver dag jeg er på jobb. De fleste er heldig fordi de har en som passer på, mens de som gjør det alene går det som regel for lang tid til at vi kan gjøre noe. Mange ganger skulle jeg ønske vi kunne ta med oss unge personer en dag på jobb for å vise den delen av samfunnet slik at man kanskje tenker seg to ganger om før man gjør noe dumt.