Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2024
Hei.
Fikk en snap av en fyr som sa at han har xanax lapper.
XANAX LAPPER?
Altså blottere.

Jeg sa til ham at jeg tviler sterkt på at det er noe som helst Xanax på de lappene der. Han er uenig. Jeg aner ikke om han har prøvd disse eller ikke.

Hva tror Freak?
Xanor på på lapper høres ikke riktig ut..
Det finnes blottere med Alprazolam på, ja.
Kan også være Etizolam, som er veldig vanlig på blottere.

Eller noe helt annet.
Sitat av Lyra Vis innlegg
Det finnes blottere med Alprazolam på, ja.
Kan også være Etizolam, som er veldig vanlig på blottere.

Eller noe helt annet.
Vis hele sitatet...
A.K.A. Så lett var det å bruke Google, hehehe
Har vært borti alprazolam på blottere ja. Funka bra gjorde de også.
Sist endret av barebare; 19. februar 2016 kl. 07:38.
Man får jo subutex på film så hvorfor ikke benzo på blottere..
Mange nye RC Benzoer kan komme på blottere
Det kan såklart være RC. Men alprazolam på blottere finnes somsagt.
Var veldig populært å kjøpe fra diverse darkwebsider ettersom det er genialt og sende diskrèt i post.
Jeg kjøpte det i Trondheim for et par år siden og er ikke i tvil om at det var alprazolam. En lapp var på 0.5 mg om jeg husker riktig.
Det eneste negative er at man må ha de i munnen en stund og smaken var jævlig.
Hvordan ville det eventuelt funket å skyte det om det kommer på blottere? Da slipper man jo alt av bindemidler som ikke er så bra å få i årene.
Har ikke planer om å gjøre dette uansett om jeg fikk tak i, og oppfordrer ikke folk til dette på noen måte, men var bare en tanke som falt meg inn.
Lite vits å skyte Alprazolam da biotilgjengeligheten ligger på sånn 90% når du tar det oralt �� Finnes andre benzoer som egner seg mye bedre