Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1278
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
this not good man. men hvorfor får vi ikke mer news om saken. Er dette begynnelsen på slutten?http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/06/20/371718.html


original reprint
xaff's Avatar
"Fristaden" er vist ikke så fri.. Kjipt at ting går feil vei egentlig, jeg tror egentlig ikke lengre at hasj kommer til å bli legalisert på verdensbasis noen gang.
Opprinnelig postet av Xaff
"Fristaden" er vist ikke så fri.. Kjipt at ting går feil vei egentlig, jeg tror egentlig ikke lengre at hasj kommer til å bli legalisert på verdensbasis noen gang.
Vis hele sitatet...
ville ikke vært så negativ,når man ser litt på hva som skjer i Europa for tiden.Danmark er det eneste som ikke går rette veien.
Vi følger nok etter snart.Siden vi er så flink til å rette oss etter EU,og det finnes et EU-direktiv som plikter oss til å la bøndene dyrke hamp,så ser jeg positivt på fremtiden.
hmm. kan dette ha noe å gjøre med at roskilde campingen åpner i dag????
Hmm.. Jeg skal på Roskilde nå, og lurte på om noen vet om det fortsatt er åpent salg av fyrings og div. andre morsomme ting på Pusher Street? Kanskje litt offtopoic, menmen
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kan forresten nevne at det var razzia i christiania bare timer etter at jeg forlot den, ene dagen før roskilde... De var bare ute etter en farlig person, men konfiskerte i samme slengen noenogtyve kilo joints, flere kilo hasj og en hel masse pot...

Edit: Og ja, pusher street leverte varer som aldri før... Ufattelig hvor enkelt det er å få tak i...
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Grim da, kjøpte du noe?
var i Christiania på søndagen da roskilde åpnet. Fullt salg der da, tydelig ikke noe tegn på politi razzia noen dager før. Men det var en ny razzia på onsdagen for en uke siden. Hørte så mye som 3 busser med politifolk deltok!