Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 3190
Spør ut av nysgjerrighet. Hva er det verste rusmidlet dere har prøvd? Og hvorfor?
For meg var det benzo, hovedsaklig xanax. Fordi det endte med at jeg ble avhengig (fulgte ikke med på hvor mye jeg tok og hvor mange dager på rad jeg tok det). Nå som jeg ikke er avhengig lengre har jeg holdt meg unna all benzo.
Så sånn sett har jeg ikke hatt en ‘skremmende’ opplevelse med noen rusmidler, bortsett fra Molly hvor jeg fikk totalt panikk under oppturen første gang jeg prøvde det. Men det har jeg prøvd igjen senere.
Salvia Divinorum. Kjentes som å bli dratt i alle retninger av usynlige kroker samtidig som tid og sted ikke eksisterte. Horribelt, men heldigvis er virkningen av å røyke den urten kortvarig og kom fra det uten uheldige ettervirkninger
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det høres utrolig kjedelig ut, men jeg må si hasj ettersom det gjorde meg psykotisk og psykisk syk resten av livet. Har hatt mange gode år med hasj også, så får litt dårlig samvittighet av å si det, men de psykosene og ettervirkningene slår liksom midlertidig lett blødende nese og skjelvende nedtur på pulver, og bad trip på mdma.

Jeg var avhengig av benzo en periode og det førte med seg mye dritt det også, men først og fremst sosialt pga så mye fucked jeg klarte å gjøre, og ikke psykisk. Jeg holder meg også vekk fra benzo nå fordi jeg vet hvor lett det er å bli avhengig men det har aldri gitt meg noen skrekkelige opplevelser i seg selv som stoff.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Benzo. Jææææævlia dritt.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oxycodone. Skulle bare prøve en gang, men den gang ei. Ble hooked første gang så anbefaler alle å holde seg unna opiater
Jeg skulle akuratt til å si Salvia Divinorum, men det av psykideliske substanser. Ellers må vel alkohol åpenbart få en første plass etterfultg av speed med benzo.
PMMA (solgt som xtc)
Vil også legge til Metamfetamin, selv om jeg fremdeles bruker det. Liker rusen altfor mye. Første gang jeg prøvde det endte jeg i en ekstremt ubehagelig psykose. Jeg skulle kjøpe speed, som 99% av gangene er amfetamin når du spør om speed. Det han jeg kjøpte det av hadde glemt å nevne var at det var metamfetamin. Så jeg tok like mange feite linere som jeg pleier med amfetamin. Om det at jeg muligens tok for mye har noe å si for psykosen, vet jeg ikke. Jeg hadde sovet dagen før, så at mangelen på søvn er årsaken tviler jeg litt på. Kunne det bare ha vært «tilfeldig»?
Men jeg har fortsatt å ta det siden da. Sliter med at jeg ikke klarer å holde meg unna og bruker det i ukedagene. Som sagt, jeg liker rusen altfor mye. Noe som ikke er en god ting for meg som lett blir avhengig
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fenazepam
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
PMMA (solgt som xtc)
Vis hele sitatet...
Hvordan føltes det? Har ikke hørt om mange som har gått på den smellen, så jeg blir litt nysgjerrig
Sitat av Quellstid Vis innlegg
Hvordan føltes det? Har ikke hørt om mange som har gått på den smellen, så jeg blir litt nysgjerrig
Vis hele sitatet...
Ikke meningen å kuppe spørsmålet, da jeg undret på det samme..Hvordan andre opplevde PMA? Jeg gikk selv på den smellen en gang. Jeg aner ikke da jeg samtidig var påvirket av alkohol, men husker at det kicket inn mye seinere en vanlig mdma. Og det var en drittrus i forhold, med noen få elementer som kunne ligne.Ja, som litt frysninger opp gjennom ryggraden på en måte, men med en kvalm følelse i bakhånd. Så ble man så dårlig neste dag at man følte man skulle dø.

Jeg er sjeleglad at jeg ikke kjøpte flere xtc tabletter og kastet i meg den kvelden, og at vi bare fikk tak i en hver.
Benzo og Amfetamin. Gjort mye dumt på benzo, og blir så jævlig avhengig.
Amfetamin også fordi jeg endte opp i psykose (mangel på søvn).
Fleinsopp & 2C-T-7.
2C-T-7’en kom ufrivillig etter 2 dager våken på MDMA, vi droppet feil kapsler og det var en meget ubehagelig opplevelse.
Men tror fleinsoppen var verst, aldri opplevd en så angst & livredd følelse for at alt var gått til helvette.
Ruser meg ikke lengre pr dags dato, har fått nok.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
5-MeO-DMT

Det føltes ut som å bli truffet av lynet, den mest intense kroppsfølelsen jeg noen gang har hatt, jeg tror jeg skrev en tripprapport om det som ligger her
Sist endret av Dodecha; 25. februar 2020 kl. 00:18.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Metamfetamin, spice, dårlig speed eller kokain og falske piller i denne rekkefølgen
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alkohol. Aldri gjort så mye dumt og ting jeg aldri ville gjort i edru tilstand som på dette drittrusmidlet.
Smuler er også brød
Bigchill's Avatar
7 8
Metamfetamin er vel verste, skikkelig digg og blir fort ødelagt av det. Amfetamin på god andreplass lett og bare bruke litt til vanlig også sklir det ut og blir for mye og plustelig har bare ukene flydd :/
Begge vil jeg si slår det meste jeg har prøvd langt ned i støvlene på hvor hard psykisk nedturen kan være hvis man drar strikken for langt før man gir seg.
Lyrica har gitt meg noe av den jævligste formen på rus. Endte i stabilt sideleie hver gang, hvis ikke var jeg svimmel og kvalm.

Speed har fukket meg opp mest. All den angsten, paranoia og psykoser det har bringt inn i livet mitt.. kunne gjerne klart meg uten..

Alkohol føler jeg fortsatt er det mest problematiske rusmiddelet. Liker ikke hva det gjør med bevisstheten min. Men det er lovelig og over alt.. Skulle gjerne hatt flere alternativer på et utested.
Benzo = Virker som englene selv kommer for å frelse deg, før du finner ut at det var Satan pisset på sjelen din og du sitter med angst og depresjon.

Meta = Herlig rus i og for seg selv, den nedturen varte i en uke og jeg skjønner ikke hvorfor noen synes det er verdt det.
Rivotril, mangler et halvt tiår med hukommelse, det værste var RC-rivotril, clonazelam, var jo nesten en helt annen lignende psykose.
Vitsebokforfatter
Tommy Lilfinger's Avatar
35 8
Har ikke tatt så utrolig mange varianter av rusmidler. Men jeg må si alkohol er det som har gjort mest "skader".
Hvis jeg skal vurdere verdien av stoffet i seg selv, og ikke det dumme jeg har gjort under påvirkning:
AMT. Det ser ut som guffe fra en soviet atomreaktor og lukter møllkuler. Det er et kaleidoskopisk fargesirkus i store doser, men det lukter og virker som noe du absolutt ikke burde ha i deg. Som maursyre eller lut.
3-meo-pcp var jævlig hardt på nesa. Digre blodige snytinger dagen derpå som virka som de inneholdt faktisk kjøtt. Men det var mer moro enn AMT. Og nesa fikser seg ganske kjapt hvis man lar den.
Sist endret av Bothrops; 25. februar 2020 kl. 05:57.
Sitat av Quellstid Vis innlegg
Hvordan føltes det? Har ikke hørt om mange som har gått på den smellen, så jeg blir litt nysgjerrig
Vis hele sitatet...
når det "endelig" funka starta det med forvirring og ble ekstremt varm. sto med iskaldt vann i dusjen med fult panikk da hallusinasjoner og illusjoner begynte (1 død fyr som jeg så om igjen og om igjen overalt).

til slutt endte jeg med å røyke oppå detta da jeg ikke turte ringe 113 el.l den tia, og våkna neste kveld/natt en gang skikkelig dehydrert og klarte ikke annet enn å få ned no drikke et par dager etter inntaket.

snakk om totalt 2 piller, og ikke før etter jeg forklarte kompiser hva jeg hadde opplevd ble jeg fortalt om pillreports, der vi fant pillene jeg hadde fått med advarsel om at det var pmma.

starta å bruke testkits etter det.
Har vært innom er pent knippe stoffer i mitt liv, og alkohol og benzo er de verste for min del. Endte med skandale nesten hver gang.
Makka i form av avhengighet men ellers alkohol og alt av benzo. Får i tillegg metall smak av alt jeg drikker eller spiser som varer iallefall 2 dager etter, så fort gjort å klikke litt når den kommer tilstedet (Benzo)
Sist endret av Metylfenidat; 25. februar 2020 kl. 14:28.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
LSD. Nå skal det sies at jeg hadde jobbet nattevakt og røyket i tillegg. Det var spontant og absolutt ingen erfaringer fra psykedelisk og null forventninger. Ble sendt rett i hva jeg trodde var psykose og bad trip. Endte med overbevisning om at livet og verden var en simulasjon og at jeg var stuck i helveette i en faktisk evighet, skadet meg selv for å dø, slik jeg kunne escape simulasjonen/helvette. Det var trippen i veldig lite sammendrag. Når jeg kom til meg selv var jeg helt edru/normal, veldig blodig med politi og ambulanse rundt meg. Føltes ut som en drøm i etterkant. Har lært veldig mye om meg selv og livet i den trippen. Av og til tror jeg at jeg døde den dagen og lever nå i etterlivet/alternativt univers.
Må være speed og alkohol, den konstante jakten etter neste hit og den forferdelige nedturen.
Plutselig er det gått 10 år og du har ikke fått gjort noe fornuftig.
Sist endret av SleeperSeed; 25. februar 2020 kl. 16:55.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det må nok være benzo og alkohol for min del, veldig kult når du knasker i deg 20 piller utover natta og ender opp med å slå til bestekameraten din og sparke moren din i magen dagen etter fordi hun bæder over at huset ser ut som et bomba horehus...