Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2280
Hei,Fikk kjøpt mei crack cocaine og freebase cocaine og hun sa det var 200-300 hits, men litt usikker på hvordan bruke de.

Hun sa det var prima, noe jeg kan kjenne igjen, men etter rivo boble husker ikke en dritt siste årene.

Har 3 freebase piper av forskjellige lengder, filter og gode lightere som storm lighter.

Hvor mye av hver burde jeg bruke?
Hvor lenge burde jeg vente før neste "hit"?
Hvor mange hits er egentlig 0.5 av prima?
Kommer nok med flere spørsmål, takk.
tør bare svare på litt av det du spør om, men here we go;

begge røykes, el mer spesifikt fordampes så du trenger ikke veldig høy varme.
freebase er renere enn crack, så du trenger mindre freebase vs crack.
vent minst 30 min mellom hits, helst et par timer+.
Trådstarter
Ok, er det e teknikk? Har god dmt freebase teknikk, tenkte å prøve inatt
Sitat av Üknow Vis innlegg
Ok, er det e teknikk? Har god dmt freebase teknikk, tenkte å prøve inatt
Vis hele sitatet...
bare lagd base og putta i jointer før personlig, men sikker på at om du røyker det som dmt så funker det fett.
Trådstarter
Hvor mye skal jeg ha i pipa?
Er vell ikke slikt at jeg må holde det inne lenge som med dmt?
Sitat av Üknow Vis innlegg
Hvor mye skal jeg ha i pipa?
Er vell ikke slikt at jeg må holde det inne lenge som med dmt?
Vis hele sitatet...
som sagt ingen ekspert på dette, men om jeg hadde brukt kits og vet jeg sitter med det du sier, så hadde jeg starta med max 20-25mg (del 0.1g på 4-5 om du ikke kan måle mindre)
Dette er det værste du kan prøve. Abstinensene kicker inn før du har uthalert.
Trådstarter
Sitat av SlimGoodie Vis innlegg
Dette er det værste du kan prøve. Abstinensene kicker inn før du har uthalert.
Vis hele sitatet...
Hvorfor sier du dette, da ingen av oss har kjent noen abstinenser, hun røyket igår og den jeg leier med ista.

40 var mere enn nok av freebasen per hits, 50 holdt forsåvidt veldig bra med crack også, syntes dette var en mye flottere erfaring enn kvalitet kokain nasalt, har aldri brukt kokain nål.

Dette var om ikke trippelt bedre en de tingene vi prøvde i statene.

Du hadde neste helt riktig da muted artist
Eneste at crack ikke burde røykes i en freebase pipe, men heller en lang glass "cone".
Også ikke lurt å holde det inne som dmt, puffe litt og ta seg noen hits av målt opp dose.
Sist endret av Üknow; 22. februar 2020 kl. 01:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Üknow Vis innlegg
Hvorfor sier du dette, da ingen av oss har kjent noen abstinenser, hun røyket igår og den jeg leier med ista.

40 var mere enn nok av freebasen per hits, 50 holdt forsåvidt veldig bra med crack også, syntes dette var en mye flottere erfaring enn kvalitet kokain nasalt, har aldri brukt kokain nål.

Dette var om ikke trippelt bedre en de tingene vi prøvde i statene.

Du hadde neste helt riktig da muted artist
Eneste at crack ikke burde røykes i en freebase pipe, men heller en lang glass "cone".
Også ikke lurt å holde det inne som dmt, puffe litt og ta seg noen hits av målt opp dose.
Vis hele sitatet...
bedre med litt for lite enn at øra begynner å ringe og hjertet tar kvelden

og anon ov er her har et poeng.. kan tenke på verre ting, men å ta dopaminmonsteret cola allerede er og røyke det vil definitivt gi "mersmak" for de aller fleste, hvertfall til det er tomt.
Trådstarter
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
bedre med litt for lite enn at øra begynner å ringe og hjertet tar kvelden

og anon ov er her har et poeng.. kan tenke på verre ting, men å ta dopaminmonsteret cola allerede er og røyke det vil definitivt gi "mersmak" for de aller fleste, hvertfall til det er tomt.
Vis hele sitatet...
Fant ut at det ble lett å røyke hele natten, syntes det er bedre enn nasalt, må ta lengre pauser deimot, savner derimot "snort" rushet.
Var over 80% fiscale kokain også, men nøyt meg med pipen i sengen seende på en mørk humor serie
Sist endret av Üknow; 23. februar 2020 kl. 10:40.
Alltid brukt vanlig pipe til freebase, litt aske i bunnen, liten hvit klump på toppen bare å tenne i og holde inne så lenge man klarer, vent 10 min og repeter. 2-300 hits ryker fortere enn man aner, og før du vet ordet av det er 10 tusen + vekke. Husker fremdeles den første pipen med freebase som den beste formen jeg noengang hadde hatt, slår det meste. Ikke sammenlignbart med nasalt engang.