Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 3207
Noen som har forslag til en bra Vpn, gjerne der jeg kan plassere meg spesifikt på en adresse, og som enten er gratis eller koster så lite som mulig!


Takker for svar

God lørdag alle sammen
Gratis vpn hadde jeg droppet. Det har vært my rart med disse gratistjenestene. Om du trenger vpn så får du nesten bare betale prisen det koster. Er værre å tro du sitter bak en fornuftig vpn enn å ikke sitte bak vpn for å si det slik.

Hører mange er fornøyde med nordvpn. Aldri brukt de selv. Et alternativ er å leie en server eller vps også setter du opp din egen.
Sist endret av _abc_; 8. desember 2019 kl. 01:21.
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Gratis vpn hadde jeg droppet. Det har vært my rart med disse gratistjenestene. Om du trenger vpn så får du nesten bare betale prisen det koster. Er værre å tro du sitter bak en fornuftig vpn enn å ikke sitte bak vpn for å si det slik.

Hører mange er fornøyde med nordvpn. Aldri brukt de selv. Et alternativ er å leie en server eller vps også setter du opp din egen.
Vis hele sitatet...


Ai! Takker for svar, skal sjekke ut nordvpn. Har du noe erfaring med browsec?
NordVPN njaa nei ikke anbefalt! Ikke hørt om hackingen ?

Gå for Tor + en annen Vpn løsning enn NordVPN.
Selv meget fornøyd med NordVPN

Sitat av theunknown12 Vis innlegg
NordVPN njaa nei ikke anbefalt! Ikke hørt om hackingen ?

Gå for Tor + en annen Vpn løsning enn NordVPN.
Vis hele sitatet...
Hvilken hacking?
Sist endret av roocketman; 8. desember 2019 kl. 01:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av roocketman Vis innlegg
Selv meget fornøyd med NordVPN


Hvilken hacking?
Vis hele sitatet...
Ja..merkelig så få vet om det.

https://techcrunch.com/2019/10/21/no...it-was-hacked/

https://www.techradar.com/news/whats...at-we-now-know

etc..etc...
Nå var det ikke NordVPN som direkte ble hacket, men var et datasenter som de brukte som ble det. Dette gjalt også andre VPN provider som leverte tjeneten. Dette er tilbake til 2018.

Selv er jeg veldig fornøyd med AirVPN, får full speed på 300mbit
Har selv brukt NordVPN i nesten et år og er kjempefornøyd. Stabilt og god hastighet. Tidligere hadde jeg IPVanish for de hadde en funksjon som koblet deg opp mot en ny vpn hver time. Og så er IPVanish i USA så logger blir nok utlevert på kassetter i et mørk smug. NordVPN derimot holder til i Panama hvor det ikke er lovfestet å lagre data over tid eller levere data til andre så det smaker litt tillit. Så kan man sikkert argumentere med at rutere står spredt i land som villig gir fra seg informasjon og kan gi fysisk tilgang... Og gjerne kjøp en pakke på ihvertfall over et år, da blir månedene mye billigere :-)
Nord VPN er absolutt best og har vært det i årevis. Den hacken det refereres til er blåst ut av propors. « It’s also believed several other VPN providers may have been breached around the same tim» de gikk selv ut og offentliggjorde denne ubetydelige hendelsen. Hold deg lang unna "gratis" versjoner for det er de ikke, de samler masse informasjon som de selger videre derfor er de "gratis" kjøper du en 3 års plan er det ingen som slår dem på pris.
Freedome.
Takker for gode svar folkens! Da gikk jeg for nord vpn! Har brukt browsec hittil, men litt usikker på om d funker. Har blitt bannet fra en side, prøvde å lage ny bruker med vpn, men ble bannet på nytt. Har de som opererer siden mulighet for å se at det er meg på ett annet vis en ip adressen?
Sitat av theunknown12 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takk!
Anbefaler å renske opp i browseren din. Slett cookies, historikk og alt som er lagret.
Sitat av Kalleamu Vis innlegg
Anbefaler å renske opp i browseren din. Slett cookies, historikk og alt som er lagret.
Vis hele sitatet...

Will do! Fordi det skal holde?
Ja jeg mener det.
Spiller ingen rolle om det var en hack mot en av leieserverne til Nord VPN. Det er et sikkerhetsbrudd der ikke skulle vært, men har ingen betydning for hva meningen med VPN er. Nord VPN lagrer ikke noe og er langt utenfor alle jurisdiksjoner med unntak av Panama, et land som normalt ikke samarbeider med noen.

Velg VPN etter behovet. Har brukt utallige. Nå bruker jeg NordVPN. Express har de beste hastigheter, men er ikke trygg nok for de som driver med veldig seriøse ting. VyprVPN (GoldenFrog)er meget bra, men mange av serverne er svartelistet av streamintjenestene, (var det i alle fall). Proton VPN er tipp topp sikkerhet og jussmessig bra, men ikke så rask som mange andre.

Nord er en VPN som aldri har sviktet og har fin balanse av tett sikkerhet, juss, og hastighet. Express er flott for casual kryptering, men de lagrer informasjon som utleveres mot rettsordre fra UK mundigheter iflg. ei jeg snakket med hos dem.
Sist endret av Pellementmaker; 8. desember 2019 kl. 18:11.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jg har brukt cyber ghost i mangen år. Superfornøyd.
Har brukt flere providere av VPN, men så langt er det kun 2 som virkelig imponerer.
ExpressVPN og NordVPN. Men pris, åpenhet mot brukerene, stabilitet og sikkerhet gir en klar seier til NordVPN.

https://www.reddit.com/r/nordvpn/ <-- kjekk å lese på / få tips / nyttig info

Beste deal : USD $125.64
https://join.nordvpn.com/order/?coupon=tvdeal

3-year plan:
80% discount. Don’t miss out on our best deal. Limited time only.
+3 extra months free. On top of your 3-year subscription.
Free NordPass subscription with your each 3-year NordVPN renewal.
Får jeg sett South Park her, https://www.southparkstudios.nu/coll...oll-the-dice/1 med Nord VPN? Eller hva skal jeg bruke?
Jeg så South Park uten noen som helst VPN ��
Sitat av TidensTann Vis innlegg
uten noen som helst VPN
Vis hele sitatet...
Ja men ikke sesong 23
Støtter Cyberghost, gjennom mange år
Jeg har brukt trustzone sin. Er fornøyd med både pris og ytelsen på den og jeg liker policyen dems!