Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 4258
Mistenker at min kjæreste tar piller hun ikke bør. Fant 2 stk jeg er usikker på hva er. Takknemlig om noen kan hjelpe med med identifisering.
Sist endret av bekymret; 28. mai 2016 kl. 14:00.
Sitat av Gislefoss Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Jeg ville _ikke_ tatt det for god fisk at det er samme tablett, med tanke på at det er annen form og annen font på E-en.
Sist endret av Nichotin; 28. mai 2016 kl. 17:09.
Hva med å spørre kjæresten? Folk skal gjøre alt mest mulig komplisert
Loka på felleskatalogen men fant ikke noe som er i nærheten engang. Å spørre henne hadde vell vært den beste løsningen? Ikke om du har snoka for å finne dem da (noe du i utgangspunktet heller ikke bør gjøre!), men kommunikasjon is the key...
Tok en titt men fant ingen ting, mange som var ganske like med samme "E" men fortsatt ikke helt lik. mistenker at dette er noe "privat" trykket pille, som egentlig kan inneholde hva som helst.
Nærmeste jeg fant er denne, men man ser jo raskt at "e" merket er av annen sort. Aldri sett denne "e"en tidligere. Støtter forrige innlegg, ikke-kommersiell pille.
▼ ... over en måned senere ... ▼
https://www.drugs.com/imprints/e-401-11165.html



Er en Amfetamin pille.
Sist endret av Sølvreven; 1. juli 2016 kl. 17:37.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Sitat av Sølvreven Vis innlegg

Er en Amfetamin pille.
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du det?

Kilder?
oppdaterte med link og bilde nå..klussa litt med forrige tråd.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Sitat av Sølvreven Vis innlegg
oppdaterte med link og bilde nå..klussa litt med forrige tråd.
Vis hele sitatet...
Dette betviler jeg sterkt. Er ikke samme pille engang.. Mange som ligner om man googler det som står på pillen,samt fargen. Men dette har ingenting å gjøre med pillen trådstarter har avbildet.
Sist endret av ranman22; 1. juli 2016 kl. 17:47.
Sitat av Saerdna Vis innlegg
Hva med å spørre kjæresten? Folk skal gjøre alt mest mulig komplisert
Vis hele sitatet...
Jepp, blir som en Friends-episode dette.

Jeg greier ikke finne en eneste pille som ligner på TS sin. Kanskje Ecstacy-presserne har blitt smarte og ikke presser piller som åpenbart er knark?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ukjent gatepille..?

Når det ikke står noe på nett om den, så er det garantert noe muffens med den, ja. Konfronter damen din, og spør henne. Like greit det vel?
Får vel et typisk svar tilbake; jeg vet ikke, hva er det for noe? -.- Eller du kan være heldig hvis dere har et ålreit forhold.

Eller kanskje ta den med til legen din og høre om han kan gi deg noen ideer på hva det kan være??



Eneste tabletten jeg finner med den merkingen er benazepril-hydrochlorothiazide. Virkninger: This drug can cause serious harm to an unborn baby (poissbly fatal) if used during.

Er damen din gravid?
Sist endret av junkiebum; 17. juli 2016 kl. 08:38.
Nå har jeg leita etter den der i snart 2 timer, finner ikke noe som ligner på den logoen engang. Vært på x antall pille idetifikasjons sider, bladd gjennom fler bilder enn jeg kan telle uten å finne denne "e'n" som er printa over 204. Fant et par som ligtna ved første øyekast, men ikke et eneste treff på den logoen.
Så jeg ville satsa hardt på at det hvertfall ikke var noe du får på apoteket, men du kan spørre på et annet forum. Bluelight, flashback eller noe sånt.
Du kan jo forsåvidt spørre på apoteket også da, men om du får svar spørs.
Ble hvertfall jævlig nyskjerrig selv så hadde vært artig å bare vist hva det var etter så mye bortkasta tid på leting, hehehe...

Sitat av junkiebum Vis innlegg
Ukjent gatepille..?

Når det ikke står noe på nett om den, så er det garantert noe muffens med den, ja. Konfronter damen din, og spør henne. Like greit det vel?
Får vel et typisk svar tilbake; jeg vet ikke, hva er det for noe? -.- Eller du kan være heldig hvis dere har et ålreit forhold.

Eller kanskje ta den med til legen din og høre om han kan gi deg noen ideer på hva det kan være??



Eneste tabletten jeg finner med den merkingen er benazepril-hydrochlorothiazide. Virkninger: This drug can cause serious harm to an unborn baby (poissbly fatal) if used during.

Er damen din gravid?
Vis hele sitatet...
Om du gidder se på denne såkalte E'n to ganger så ser du at det ikke er samme.
Sist endret av KjellFresh; 17. juli 2016 kl. 10:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Om du ikke finner ut hva det er ved søk på Internett så kunne du jo kjøpt deg et testkit som du kan bruke til å se hva det er. Du kunne også levert det inn til en lab for å høre med dem hva det er. Si du hadde en fest og du fant den hjemme.. Å sende ting inn til lab koster penger og tid da, men om du fortsatt ikke vet hva det er så kan det være en løsning. Lykke til.
neste gang du har sex med dama burde du ta fram pilla, hvis hu er uærlig glir du pikken inn i bakluka på ho