Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4913
Sikkert dumt spm for dere.. men prøver;
Har for det meste kun røyka brunt. Da tar jeg pent ut innholdet i en sigarett, mixer med en brun klump og putter det tilbake i sigaretten, og bytter filteret.

Nå har jeg grønt.. kan jeg bruke samme fremgangsmetode?
Tenker på de dyrebare krystallene.
har ikke rullepapir..
Ikke noe problem med det, annet enn at sigaretten vil brenne opp raskere enn ved rullepapir.
Det kalles "city" fordi det liksom kan brukes midt i byen uten at noen ser det er en joint (men de vil lukte det ).
Jeg anbefaler deg seriøst å skaffe papir, om så bare vanlige rizzla. City joint er veldig ueffektivt, tar veldig lang tid å lage, og brenner ofte skeivt... Så du kaster bort mye av shiten. Og det er bomullsfilter, som også demper mye av effekten.
Så det er heller bomullsfilteret du skal bekymre deg over, enn noen få krystaller.

Men ja, du kan gjøre akkurat det samme med grønt. Men! skaff rullepapir, det er mye mye bedre Hvis du ikke kan å rulle, så er det masse guides på youtube og sånt for nybegynnere!
Det er bare vanskelig de aller første gangene du prøver. Tror ikke du vil angre når du først kan det!
Har røyket mye city. Det har alltid brent rent, og gitt lik effekt som Joint.
Synes det brenner mye fortere en vanlig, enner opp med en glo på 1cm elns hver gang.... Helt klart mye bedre med rullepappir!
Trådstarter
18 3
takk for svar!
Kan ikke rulle, har ikke følelse i høyre hånden og fingrene...
kanskje jeg heller bør bruke bong?
Stiller meg bak relevant. Her er fremgangsmåten min: Kjøp Winnertip på butikken. Dette er sigarettpapir tomme for tobakk.
1. Napp bomulls-filteret ut av hylsen(?), jeg har hatt stor suksess med neglene mine.
2. Gjør klar ønsket mengde urt eller mekk. Hvis du bruker mekk så anbefaler jeg deg og lage bitene kjempesmå
3. Rull opp filter fra magasinblad evt filterblokk hvis du har det. Helst like lang som den oransje delen av papiret.
4. Putt filter på riktig ende og fyll shitten. Kakk så cityen på bordet foran deg noen ganger så shittet samler seg.(her kan du fylle på mer hvis behov da det vanligvis blir litt ekstra plass)
5. Profit
Sist endret av Pyromanic; 27. april 2016 kl. 19:09.
Synes city i seg selv brenner alt for fort, papiret brenner raskere en du rekker og røyke den.
Noe jeg synes funker litt bedre er da å bruke feks blå rizla eller vanlige longs, også fjerne papiret på siggen for å bytte det ut med rizla papiret.
Det brenner mye saktere og du slipper og sitte med en halv joint igjen som bare er aske.
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Synes city i seg selv brenner alt for fort, papiret brenner raskere en du rekker og røyke den.
Noe jeg synes funker litt bedre er da å bruke feks blå rizla eller vanlige longs, også fjerne papiret på siggen for å bytte det ut med rizla papiret.
Det brenner mye saktere og du slipper og sitte med en halv joint igjen som bare er aske.
Vis hele sitatet...
Hvorfor i alle dager skulle du gjort det? Det høres vanskelig ut, TS sliter med å rulle in the first place, og du ender jo bare opp med mye styr for å få en brun kant på filteret ditt.
Sist endret av Relevant; 27. april 2016 kl. 19:48.
Hei, røyker sjeldent city for å si det sånn.
Om du vil ha mest mulig ut av den kan du jo drage ut bommullen av filteret. For å så lage ett lite papirfilter og stappe inn, det er det jeg gjør. Blir jo ikke trekk i den viss ikke
Som andre sier kan man røyke grønt i City-joint uten problemer. Om du klipper opp budden din ordentlig, og blander det fint med tobakk så brenner det bedre. Du kan også kjøpe en grinder og ferdigrulla cones på shangri-la eller lignende butikk. Da får du enkelt klipt opp budden i grinder og har fine ferdige rulla joints som du bare fyller med mekket ditt. City-joint funker bra så lenge du mekker ordentlig og ikke varmrøyker den.
Sist endret av ZionRoad; 27. april 2016 kl. 20:37.