Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1576
Wow!

Blå, nesten valiumblå, smirnoff [de kalte dem for smirnoff ice, men det står bare smirnoff på dem] tabletter. Disse var skikkelig digg, friket helt ut på bare en!

Lurer bare på om det er noen andre her som har prøvd de, og kanskje kjørt en mecke eller marquis test på dem?


Husk alle barn, narkotika er ikke bra for deg...
Fikk ikke helt med meg dette.

Smirnoff har produsert noen tabletter?
Hva er dette da? Veldig narkotiske stoffer, eller.. uhmm.. Konsentrert alkohol?

Friket ut på hvilken måte?

Og hvor får jeg tak i dem?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Uhm, etter hva jeg fikk med meg var det en ecstasy type med navn smirnoff ice som necro hadde puttet i seg og ville ha mer info om for de var tydeligvis good.

Kan godt være jeg tar feil, shoot me.
Du tok ikke feil nei. Duxo: Finnes nemlig mange varianter av ecstacy-tabletter, som du sikkert har fått med deg. Det er altså varianten "Smirinoff" eller "Smirinoff Ice" han er ute etter mer informasjon om.
Visste det fantes forskjellige smiley's på tablettene, men ikke at dem ble kalt for "Smirnoff".

Jaja.. Lesson learned.
duxo: smirnoff er bare navnet på denne ene tabletten..
de kommer i mange merker.. mercedes, smil, batman, superman, lyn, kroner, dollar, champagne and the list goes on and on.....
Re-member
Drix's Avatar
Noe for Silo-party ikveld høres det ut som.
Har du kjøpt de her i Oslo, så er det sannsynligvis flere å få der, og det er noe jeg kaller gode nyheter..
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Opprinnelig postet av duxo
Visste det fantes forskjellige smiley's på tablettene, men ikke at dem ble kalt for "Smirnoff".

Jaja.. Lesson learned.
Vis hele sitatet...
Om du lurer på hvor mange forskjellige typer som finnes der ute ta en kikk her


necro:
jepps de helt greie de
Sjekk ut Pillreports om du ikke allerede har vært der..Klikk deg inn på Europe-> Norway (jeg er acid@pillreports(long time ago)

Edit:
[SIZE=1]er lenge siden jeg var innpå pillreports, så først etterpå at du allerede hadde vært der[/SIZE]
▼ ... over en uke senere ... ▼
smirnoffene ble ikke kjøpt i oslo, men i alta(ganska utrolig)..!
▼ ... over en uke senere ... ▼
OKEI PEOPLE!

Vi fikk tak i smirnoff for et par helger siden, og det var skikkelig hyggelig(bortsett fra at en fyr stjal baggen til drixXx, dvs han tok tilogmed den siste linja med e som lå vedsiden av, den kødden) Vi var jo litt opptatt med å klatre rundt i noen trær i akerselva, så dette er fine greier, no doubt.... Fotsatt på frifot i hele Oslo, løp og kjøp!
Damn right.. Faen er forbanna for det enda. Også den fine baggen min!

Vakker avatar forresten.
Jeg veit, det er til å fly i taket av, begge deler..
Eller alle tre! -bare et kjempesmell!

Jeeee
Lær deg å bruke edit knappen.
Narko SUCKS


-crew:
Har du lest reglene ang. dette forumet? Hvis ikke foreslår jeg at du, samt andre som ikke har gjort det, til å ta en titt der. Slike flåsete kommentarer er det INGEN her som er interessert i.
(Crew edit of crew edit by spellingnazi2k).
Er det virkelig jeg som er flåsete når jeg sier okei boss? For da får du virkelig ha meg unnskyldt. Visste ikke at vi var så fintfølende på ting. Bøyer meg i støvet.


Og jeg veit godt hvordan editknappen funker. Brukte den blandt annet nå til å tilføye at det må vel være like dust å skrive narko sucks her som det er å si internet suger mens man chatter..
Her er alle venner eller hur?


Jøssognam
Ro deg ned 23 hakk.
Crew-notisen gikk til CrazyTore, ikke til deg. Derfor HANS post har blitt redigert. Ikke din.


-c2k
Det var enda godt, er ny her og trodde jeg fikk så ørene blafret i den milde sommerbrisen...


Okei boss, roet meg 24 hakk for safety reasons... Fett forum