Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2310
Er det noen måter? Har prøvd HotShield, men funka ikke til meg. Kan jo gi det et nytt forsøk, men hvordan blir kvaliteten og farten da? Har dere tips til andre programmer?
bruk en proxy fra usa
Tips til sider?
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Google funker fint.
Hvorfor kan du ikke bare laste ned det du eventuelt skal se?
Har lastet det ned, men er enklere å se det på FOX.
http://proxy.org/

Der kan du velge mellom mange
▼ ... over en uke senere ... ▼
Den gir deg ALLTID den raskeste proxyen......klipper ut og limer fra annet (freak)forum:::
Watch Abc / Nbc / Fox Shows, Outside Usa!

--------------------------------------------------------------------------So....you want to watch a US channel outside USA?.....

Okay, for those of you who don't know what i'm talking about click on this link first before you continue reading.

http://www.nbc.com/Video/rewind/full...des/?show=earl

did you see what happened?. The video your currently trying to view is unavailable from your area. Because we live in another country we cannot watch streaming videos from the major Netorks in the US or any other country.

UNTIL NOW.....

http://www.ultrareach.com/downloads/ultrasurf/u.zip

UltraSurf is the flagship software product from UltraReach Internet Corp. for Internet anti-censorship. It enables users inside countries with heavy Internet censorship to visit any public web sites in the world safely and freely.

download the client: http://www.wujie.net/downloads/ultrasurf/u.zip

Once you have done that, a web browser (Internet Explorer Only) will pop up. With a golden key on the right hand corner (that is to let you know that your surfing the net annomously)

now go to http://www.nbc.com/Video/rewind/full...des/?show=earl

MY NAME IS EARL will now play

I have compiled a list of networks with shows that may be of intrest.

FOX is streaming full episodes of Bones, Justice, The Loop, Prison Break, Standoff, Talkshow (with Spike Feresten), Til Death and Vanished with it's streaming service "FOX on Demand". The episodes are streamed using MovieNetworks Quantum Movie Player.

NBC Streaming Full Episodes
NBC's streaming service is called Rewind. Rewind is streaming the latest full episode of 30 Rock, Heros, Friday Night Lights, Kidnapped, Studio 60 and 20 Good Years. The episodes are encoded with flash video and can be viewed embedded in their webpage or (near) fullscreen. Commercials are included and can not be skipped.

CBS Streaming Full Episodes
CBS is streaming full episodes of several series (The Class, CSI, CSI: Miami, CSI: NY, How I Met Your Mother, Jericho, NCIS, The New Adventures of Old Christine, Numb3rs, Shark, Smith, Survivor and The Unit) with it's new service called Innertube. Innertube allows users to stream full episodes with Windows Media Player or Real Player. The video can be viewed fullscreen, embedded in the CBS webpage or in Real Player. The episodes contain advertisments that can not be skipped (unless you are using Real Player to watch the episode). One interisting feature of Innertube is the "Boss Button" wich pauses the video and pops up a fake email client.

ABC Streaming Full Episodes All Shows - ABC.com
ABC is streaming full episodes of their most popular series Grey's Anatomy, Desperate Housewives, Lost, Ugly Betty, Six Degrees, and The Nine. ABC is using flash video to stream the episodes so Windows Media Player and Real Player are not required! The latest four episodes of each series are available. The episodes have 30 second breaks for advertisments which can not be skipped.
Tja... Proxy var jo den lette delen.

Har ikke gidda å satt meg så mye inn i det fordi jeg SKULLE se mniEarl akkurat da. Men med en gang reklamen kom opp med ALT for høy hakkte lyd bare lukka jeg hele dritten.

Jeg googla, lasta jeg ned første og beste jeg så og fyrte opp noe programvare som skulle finne og laste ned streamer (inkludert NBC sine) . Den fungerte greit til det den skulle og lastet ned hele streamen i ett uten å ta med reklame eller noe. Etter den hadde oppdaget streamen kunne jeg bare lukke IE (veeeit, men FF crashet med en gang jeg åpnet NBC.) mens den fortsetter med å laste ned streamen pent og enkelt.

Den laster ned raskere enn filmen spilles av så man kan se episoden MENS den laster ned.

Så systemet mitt for å se på episoder på NBC ser omtrent sånn ut.

Edit: En episode av MNiE blir på ~72mB. Den lagrede filmen blir også uten kvalitetstap siden den lagrer streamen direkte. Reklame blir ikke med, hele episoden går i ett.
Sist endret av plohg; 16. juni 2009 kl. 17:25.
▼ ... noen uker senere ... ▼
kjøp en dreambox og få alle verdens kanaler om du vil