Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2005
Ja, da var Heroes sesong 2 i gang, med tre episoder ute på nettet.
Har selv bare sett en episode hittil, men ting lover godt fra mitt synspunkt. Så hele første sesong og digga den, så nå håper jeg sesong 2 kan leve opp til forventningene.

Handlinga, såvidt jeg kan gjette meg til etter en endt episode, er noe med en pest eller sykdom som kun rammer de ekstraordinære.

Så hva synes dere andre Heroes fans om starten av sesong 2?
Vil den bli like bra som sesong 1, eller vil det bare bli utvasking av et konsept?
Ut ifra det jeg har sett i løpet av sesong 1 og 2, så har produsentene en hel verden av muligheter for å dra konseptet videre, og ikke tynne det ut. Spesielt med Hiro's eventyr og evner.

Jeg henger med like entusiastisk og hekta som jeg var i starten av sesong 1.

Lover veldig godt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Da var episode 4 sett ferdig
Dette lover bare bedre og bedre, gleder meg som pokker til hver tirsdagsmorgen

Hvis folk har noen teorier om hva som vil skje videre så post ivei
Heroes er udiskutabelt en av de beste seriene som går nå for tiden.

Har sett alle episodene hittil og jeg må si at det lover veldig bra for fremtiden. Lurer veldig på hva som skjer med Peter Petrelli. Morsomt at han er i Europa. Kanskje vi får se han i Norge også

Gleder meg til neste tirsdag
Jeg digger egentlig storylinen med både Micah og Holly/Mohinder/Matt nå. Og selvfølgelig Hiro, siden han rett og slett er hysterisk morsom
Vil tro den nye sesongen ikke blir helt like bra som den forrige, men tipper den kanskje blir mer actionfylt er uansett sykt spent på de neste episodene. Sitter klistra til skjermen hver tirsdag.

Tror forresten storylinen med den pesten ikke er at den bare rammer de spesielle, men det er søskenparet som har en eller annen sykdom og kur i kreftene sine. Den rammer vanlige mennesker også

Duckyuck: Tror vi skal være forsiktige med teorier ettersom det kommer til å involvere de helt nyeste episodene og da spoile for noen

Peter er jo blitt helt sykt sterk nå, men regner med "bad guysa" i den nye sesongen blir Sylar, The Company og den rare karen Holly ser i drømmene sine.
Dæven jeg må få med meg sesong 2, gleder meg som en liten unge til jeg får sett.
Hiro er jo den tøffeste karakteren, han og "cheerleaderen".

Save the cheerleader, Save the world!
Sitat av Zepplin

Duckyuck: Tror vi skal være forsiktige med teorier ettersom det kommer til å involvere de helt nyeste episodene og da spoile for noen
Vis hele sitatet...
Ja forsåvidt, men tittelen er jo Heroes sesong 2. så da kan sikkert folk gjette seg til at den kommer til å omhandle sesong 2?
One of the good guys
2rs1's Avatar
peter er kung nå, det skal de ha, og de life/death søsknene. Får håpe de kommer seg unna sylar bare

Ellers er jeg ikke veldig imponert over sesong 2 enda, men skal nå følge med
So far syntes jeg Heroes er like bra som sesong 1, og det jeg elsker mest ved denne serien er at det er muligheten for såååå mange råe episoder! Finnes jo hverken et visst antall av folk med egenskaper eller abilities så kan bli moro
Sitat av Polmen
So far syntes jeg Heroes er like bra som sesong 1, og det jeg elsker mest ved denne serien er at det er muligheten for såååå mange råe episoder! Finnes jo hverken et visst antall av folk med egenskaper eller abilities så kan bli moro
Vis hele sitatet...
Helt enig! i motsetninger til både Lost og Prison Break (som jeg forøvrig syntes var kjempeserier i starten) der det lett kan bli inn i fengsel, ut av fengsel, inn, ut eller bare hele tiden finne på nye problemer som kan holde noen på ei øy, så har ikke Heroes enda nærmet seg nærheten av å kunne gå tom for idéer. Riktignok har det bare vært en sesong + 4 episoder, men dere skjønner hva jeg mener..
Enig i at det finnes et enormt potensiale, og jeg digger storyen og dens potensial. Men det er nettopp potensial. Hverken i sesong 1 eller hittil i sesong 2 har det vært noe som virkelig har tatt konseptet ut til det fulle. Og kombinert med manus og skuespillerprestasjoner som rett og slett verker blir det spennende å se hva som skjer videre. I dobbel forstand, for jeg ser videre av ren nysgjerrighet..

OffTopic:
Av andre bra serier som går for tiden finnes Dexter og Weeds, der Dexter er det aller beste jeg noensinne har sett. (på Showtime)
Sist endret av Kauder; 19. oktober 2007 kl. 00:42.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Om noen av dere ikke orker å vente på siste epidose,så er her en direktelink til stream fra NBC Austin,Texas,hvor Heroes blir først vist.

Tv program her: http://www.tvguide.com/
NBC Austin her: mms://a1729.l2168647534.c21686.g.lm.akamaistream.net/D/1729/21686/v0001/reflector:52989
Sitat av Busterhund
Om noen av dere ikke orker å vente på siste epidose,så er her en direktelink til stream fra NBC Austin,Texas,hvor Heroes blir først vist.

Tv program her: http://www.tvguide.com/
NBC Austin her: mms://a1729.l2168647534.c21686.g.lm.akamaistream.net/D/1729/21686/v0001/reflector:52989
Vis hele sitatet...

Hvordan er kvaliteten på det? Er det så bra at det lønner seg å se den live, å ikke vente 2 timer å få det i hdtv rip?
Dæven, så episode 9 for litt siden. Det blir jo bare bedre og bedre Men sjokkert ble jeg da jeg fant ut hvem som myrdet faren til Hiro*spoiler*
Jeg føler at selve sesong 2 mangler en del biter av et forbløffende puslespill. Historien trekkes ut som et tynt papir og veien til en utrolig serie ender opp med ufattelig mange hull.

Satser på at de ringer falken for hjelp og klarer å rette opp flere småfeil, pluss mer små hemmeligheter blir avslørt.
Sitat av Euph0ric
Hvordan er kvaliteten på det? Er det så bra at det lønner seg å se den live, å ikke vente 2 timer å få det i hdtv rip?
Vis hele sitatet...
bare å klippe og lime i adr.linja så ser du om du vil bli fornøyd med billedkvaliteten-
Etter å ha sett dagens episode sitter jeg jo og skjelver.
Helt sinnsyk avslutning på e10. Hiro bare fortsetter å overraske. Det var likevel, etter min mening, litt for mye om Micah osv. i denne episoden. De er foreløpig bare kjedelige.
▼ ... over en uke senere ... ▼
faen viste ikke om at manusforfatter streiken gjalds heroes å. Ble bare 11 episoder i stede for 23 i sesong 2:/ leste at de hadde skrevet en alternativ slutt til heroes på episode 11, viss de måtte avslutte serien. men heldigvis viste de ikke den. Noen som vet når sesong 3 starter?
Hørte det der. Trist synes jeg. Jeg er spent på hvordan de kan avslutte en sesong så brått når de allerede har så mange tråder å nøste sammen.

Jeg gleder meg fortsatt som en baby til neste episode, og forhåpentligvis blir det ikke så innmari lenge til.
Surre, har du kilder? =/
Mulig Spoiler på denne siden! Står i alle fall advart der om det


http://www.digitalspy.co.uk/cult/a79...al-finale.html
Sitat av Bateleur
Surre, har du kilder? =/
Vis hele sitatet...

Har bare diverse forum som kilder.



http://www.tvguide.com/news/heroes-a...sdar/071112-01

Et intervju med Nathan Petrelli om steiken for et par uker siden.



Her er den siste oppdaterte listen, av vilke serier som blir rammet av streiken:

#
24 -- Production stopped after 8 episodes of 24 completed, will not air until all 24 episodes can be aired in succession.
30 Rock -- 10 episodes of 22 filmed, production shut down. Episode 7 expected on November 27.

A-D
Back to You -- On hiatus.
Big Bang Theory -- On hiatus.
Big Shots -- 9 episodes completed out of 13.
Bionic Woman -- 9 of 13 episodes completed filming.
Bones -- 12 of 22 episodes in the can. Episode 9 will air Nov. 27.
Boston Legal -- 15 episodes completed out of 22.
Brothers and Sisters -- 6 episodes left including this week.
Cane -- Entire 13 episode season filmed and expected to air.
Carpoolers -- Entire 13 episode season completed filming.
Cashmere Mafia -- Premiere moved to 2008.
Cavemen -- 12 of 13 season episode season completed filming.
Chuck -- 6 completed episodes left.
The Colbert Report -- On hiatus, airing repeats.
Cold Case -- 10 of 24 episodes completed filming.
Criminal Minds -- 6 more episodes completed, then ... 12 out of 22 eps filmed.
C.S.I. -- 10 out of 24 episodes filmed.
C.S.I.: Miami -- 13 out of 24 episodes filmed.
C.S.I.: New York -- 14 out of 24 episodes filmed.
The Daily Show with Jon Stewart -- On hiatus, running repeats.
Desperate Housewives -- 9th episode will air December 2, then on hiatus holding back the last show filmed.
Dirt -- Season expected to be truncated.
Dirty Sexy Money -- 6 episodes left before zilch, 12 of the 13 episodes completed filming.

E-M
Ellen DeGeneres -- New shows after a one-day hiatus.
Everybody Hates Chris -- Full 22 episode season completed and ready to air.
Family Guy -- Production shut down.
Ghost Whisperer -- 9 episodes out of 22 filmed.
Gossip Girl -- 6 episodes to go before shutdown, 13 of 22 episodes completed.
Grey's Anatomy -- 11 of 22 episodes completed, production shut down.
Heroes -- Scripts written through the 11th episode which might serve as season finale December 3.
House -- 5 or 6 completed episodes in can before none.
How I Met Your Mother -- On hiatus.
Jericho -- 7 episode season ready to air.
Jimmy Kimmel Live -- On hiatus, airing repeats.
Journeyman -- Entire 13 episode season filmed.
K-Ville -- 10 of 13 episodes completed, production shut down.
Late Show with David Letterman -- On hiatus, repeats expected throughout strike.
Law and Order: Special Victims Unit -- 14 of 22 episodes completed, production shut down.
Lost -- 8 of 16 episodes completed, still scheduled for a February premiere.
Medium -- 9 of 22 episodes completed filming.
Men in Trees -- 19 episodes filmed, some held back from last season.
My Name is Earl -- Season completed filming.

N-Z
NCIS -- 10 out of 24 episodes filmed.
The New Adventures of Old Christine -- Production shut down.
Nip/Tuck -- 14 episodes filmed, filming on next 8 postponed.
Numb3rs -- 12 out of 24 episodes filmed -- Nov. 23 marks episode 9.
The Office -- On hiatus after cast didn't show up to work. 2 or 3 completed episodes left to air.
Prison Break -- On hiatus until January 14.
Private Practice -- 11 episodes filmed, production shut down.
Rescue Me -- Production had been scheduled in 2008 for a 22 episode season, status in limbo.
Rules of Engagement -- On hiatus.
Samantha Who? -- 12 episodes filmed out of 22-ep season.
Saturday Night Live -- On hiatus.
Scrubs -- 11 episodes shot, 12th worked non-WGA, brouhaha as NBC wants that to be finale and creator Bill Lawrence doesn't want to end early.
Shark -- 11 of 22 episodes completed filming.
The Simpsons -- Sitting pretty with 17 completed episodes to go.
Smallville -- 15 of 22 episodes completed.
South Park -- Not WGA, production continues.
Supernatural -- 11 episodes completed filming, five more scripts ready.
'Til Death -- On hiatus.
The Tonight Show with Jay Leno -- On hiatus, repeats expected throughout strike.
Two and A Half Men -- On hiatus as of November 26, production shut down.
Ugly Betty -- 13 out of 24 episodes filmed.


(listen er samlet av Tv Squad)
Sist endret av surre; 5. desember 2007 kl. 16:03.
Sitat av surre
faen viste ikke om at manusforfatter streiken gjalds heroes å. Ble bare 11 episoder i stede for 23 i sesong 2:/ leste at de hadde skrevet en alternativ slutt til heroes på episode 11, viss de måtte avslutte serien. men heldigvis viste de ikke den. Noen som vet når sesong 3 starter?
Vis hele sitatet...
Du tar feil, det var nemlig den alternative episode de viste.

Synes sesong 2 finalen var mye bedre enn sesong 1 sin.
Regner da med den planlagte historien vil fortsette i s3. Kan ikke si jeg er helt enig i at sesong 2 avslutninga var bedre enn s1, likte den første svært godt, men sesong 2 var også super
Henger meg på surre's spm, noen som har noen aning om når s3 starter? Vil det ikke skje før streiken er omme?
Ja heroes er elsk, Kjipt med streiken. Tippa at heroes kom til å bli ramma også. Men håper de kommer fort igang igjen ;D Så ferdig ep 11 nå, ahh den er diiig!
Sist endret av gilde; 5. desember 2007 kl. 17:20.
Heroes er en vill serie som jeg elsker!
Men her om dagen satt jeg å funderte på noe; er ikke Heroes akkurat det samme som X-MEN?
Sitat av xuzo
Du tar feil, det var nemlig den alternative episode de viste.

Synes sesong 2 finalen var mye bedre enn sesong 1 sin.
Vis hele sitatet...


Ja kanskje jeg som misforsto... Trudde de bare avslutta sesongen på episode 11, slik at sesong 3 på en måte blir fortsettelsen på sesong 2. Men ser ut som de kanskje må skrive om fortsettelsen viss streiken ikke løser seg
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av shakin
Heroes er en vill serie som jeg elsker!
Men her om dagen satt jeg å funderte på noe; er ikke Heroes akkurat det samme som X-MEN?
Vis hele sitatet...
Tja, jeg synes at den ligner mye mer på serien "The 4400".
heroes er jo en dødsbra serie. litt kjipt at de valgte å ta en alternativ slutt.
er det noen som har sett slutten? (andre enn meg?)