Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2730
Anonym bruker
"Hatsk Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har blitt forskjellige rusmidler i dag, men det dreier seg stortsett om et par forskjellige klasser så mye av det samme.

Tingen er at jeg har tatt Tramadol IR, 3-500mg(150mg for en god stund siden og resten i kveld/natt kan også bare være 300mg totalt om jeg er heldig) og ønsker å ta mdma eller lsd, eller candyflippe 17 mai, altså senere i dag. Med halve apoteket innabords når det kommer til benzo, så er jeg ikke veldig rett for å få anfall, men serotonin syndrom er en reél frykt. Ikke merket noe problemer ved å kombinere 300-600mg Tramadol med enorme doser god amfetamin, opptil flere ganger, og har vært oppe i 1200mg tramadol på en dosering en stund tilbake, husker dog ikke hva slags kombinasjon jeg drev med på den gangen, men mdma/lsd vil jeg helst være litt sikker på da jeg kommer til å sitte alene når jeg fyrer løs.

Det som kommer ramset opp nå vet jeg ikke har potensielt skadelige/dødelige konsekvenser å bruke før, under eller etter mdma/lsd Har tatt en del av absolutt alle benzoene man får på apoteket så vidt jeg vet(mogadon, valium, sobril, xanor og så mener jeg det var noen flere også, sto dog over rivotril som er totalt ubrukelig til rus), samt en del Zopiclon, en god del amfetamin de siste ukene, muligens litt over en grammer mer veldig god speed siden jeg våknet i dag/går morges, men er trøtt nok til å sove nå etter mixen begynte å virke, før benzo cocktailen var det også en kjip dose GHB involvert men det er vell urelevwnt. Har også drukket litt alkohol, men dette heller har jo ingen sammenheng med serotonin syndrom og lavere terskel for anfall når man tar Tramadol IR.
La oss si 10-15 timer etter jeg tok tramadolen, hvor sannsynlig er det for å stryke med av SSyndrom? eller en liten forsiktig tur på lsd(100-150ish mcg), blande de to ser jeg større potensiale for at noe skulle kunne skje, har dog tatt lsd 12-24 timer etter Tramadol før og det gikk nå helt greit.


TLDR; idiotiske ruskomboer, full i benzo, har 300-500mg Tramadol i meg fra jeg sto opp kl 14:00, med de mesteparten av tramadolen tatt i kveld/natt. Har tatt minst ett gram tipper jeg, med veldig grei speed også(brukt flere uker så har litt toleranse, samt at jeg snyter meg veldig fort).
Vil ta mdma, lsd eller candyflippe senere i dag, typ 10-15 timer siden sist dose Tramadol. Er det fare for å stryke med eller andre alvorlige konsekvenser av dette? Og hva er farligst, mdma før Tramadol, eller Tramadol før mdma?




Før noen kommer med moralpreken utover Tramadol og mdma, så er jeg fult klar over at jeg ikke er særlig snill med meg selv, men jeg pleier å være litt mer ansvarlig en dette, går gjennom dårlige tider og ruser meg litt ekstra i påvente av utfallet av noe som ikke er relevant.
Beklager for hakkete post, men er tung i øya og tja, litt bedugga kan man si, ville bare fp det postet kjapt sp det er mulig jeg våkner til noen replies.




Gratulerer med dagen folkens, håper alle får en fin dag med fsmilie, venner, rusmidler, folketog eller hva dere foretrekker å bruke dagen på
Du har fortsatt Tramadol i systemet, 10-15 timmer etter intak, så jeg ville ikke ha tatt MDMA.

Hadde heller tatt LSD. Selv om det ikke er optimalt, så er risikoen betydelig storre for att noe shit skjer på MDMA enn LSD.

HVIS du skal ta MDMA, ville jeg ha tatt diazepam eller Rivotril. Skal du vaere med venner eller alene?
Det kan gjore skillnad på hvis du overlever eller ikke om du går på smell.

Ikke drikk alkohol, då storre mengder faktisk kan senke treskeln for anfall.

Sjekk TripSit sin kombo-chart, og du ser att Tramadol går dårlig sammen med mye.
https://tripsit.me/tripsit-releases-...ination-chart/

Håper du tar vare på deg, kompis, og gratulerer med dagen!
Anonym bruker
"Hatsk Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for respons. Det er planlagt å gjøre det alene, typisk meg når det gjelder potensielt dødelige kombinasjoner, men jeg er som en katt, har nok 9 liv, eller hadde i hvertfall.

Jeg tror su gjør rett i å anbefale LSD i steden, det vet jeg er litt tryggere. Jeg må nesten drikke litt når jeg tar det, ellers blir jeg så på kanten hele tiden. Har ikke diazepam eller rivotril akkurat nå, men jeg har flere andre benzo, men det er ikke noe problem å få hentet seg noe diazepam, liker bare ikke at det sitter så lenge i, og rivotril styrer jeg unna.

Takk for tipsene brushan, det blir vell en middels dose LSD da, med mindre noen heller ville anbefalt 2c-E/2c-i? Tror jeg har en, kanskje to doser med det, men aldri prøvd det før.

Håper du har en strålende dag også mann, ta vare på deg selv du også, i hvertfall ikke finn på at du på død og liv skal blande ting med Tramadol, skulle vært fjernet fra markedet for lenge siden! Er vell det opiodet flest folk dør av mener jeg å ha lest...
You know it mann!

Hvordan gikk det for deg?
Anonym bruker
"Hatsk Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det endte med en bad trip så til de grader.. hehe, måtte virkelig trå til med benzospisingen så svartnet det etter en time og to, sov nok nærmere 20 timer.
Var en grei tur helt til det ble for mye, as usual. Klarte jo å gjøre det sjakktrekket med å være på speed og røyke hasj som jeg var gal..... hadde ikke følelser i kroppen fra nakken og ned når ting begynte å rakne, og alt/jeg var forskjøvet og ekkelt. Var liksom ikke så veldig visuelt akkurat da lengre, de fysiske effektene og følelsene var helt katastrofe og overdøvet alt annet. Før det var det en av de mer intressane turene med tanke på visuals og generelt god euforisk stemning

Kom fra det med live, og hodet, fortsatt i behold. Tar det som lærdom, uten benzo vet jeg ikke hvor jeg hadde endt opp
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var på hotellrom sammen med ei jente som spiste 28 50 mg tramadol i 3 dager. På natta tredje døgnet datt hun om helt stiv, så bare det hvite i øynene og hun frådet ut av kjeften. Hjertet stoppet. Jeg skulle ringe resepsjonen etter å ha gitt henne hjertepumping og luft. Men så jeg slo kjempehardt i ribbeina over hjertet og hun bråvåkna. Hun husket Seff ikke no av dette, men det var nære på at hun døde. Så serotoninsyndrom bør du være jævlig forsiktig med!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det endte med en bad trip så til de grader.. hehe, måtte virkelig trå til med benzospisingen så svartnet det etter en time og to, sov nok nærmere 20 timer.
Var en grei tur helt til det ble for mye, as usual. Klarte jo å gjøre det sjakktrekket med å være på speed og røyke hasj som jeg var gal..... hadde ikke følelser i kroppen fra nakken og ned når ting begynte å rakne, og alt/jeg var forskjøvet og ekkelt. Var liksom ikke så veldig visuelt akkurat da lengre, de fysiske effektene og følelsene var helt katastrofe og overdøvet alt annet. Før det var det en av de mer intressane turene med tanke på visuals og generelt god euforisk stemning

Kom fra det med live, og hodet, fortsatt i behold. Tar det som lærdom, uten benzo vet jeg ikke hvor jeg hadde endt opp
Vis hele sitatet...
Åhfysatan..!

Ja, ibland får man laere den harde veien!

Ta't rolig och ta vare på deg selv nu homie, inge mer Tramadol (uansett hvor jeeeeevla deilige de er) i udda kombos!
Skal du komba, är ju tram + cannabis + subutex veldigt euforiskt.